Ik ben er ook best wel overstuur van. Ik heb wel eens vaker iemand zien liggen,quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:53 schreef Smash-it het volgende:
[..]
En Peter, ik snap het helemaal. Echt superheftig!
Garen op de klos, hahahaha, die kende ik nog niet Ruudquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wanneer komt er nou eens garen op de klos Dementor? Er zit geen schot in
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:59 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Kijken of deze studentenkut je eruit kan drinken
Jezus, dat klink wel heftig allemaalquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ben er ook best wel overstuur van. Ik heb wel eens vaker iemand zien liggen,
maar als iemand je aankijkt met een volledig rood gezicht van het bloed in een plas
bloed van zo'n 2 vierkante meter doet dat behoorlijk wat met je................
Een andere collega die een minuut eerder vertrok dan mij schijnt de klap
zelf gezien te hebben. Hij zal helemaaaaaal slecht slapen vanacht ben ik bang......
Het gebeurde net na vier uur vanmiddag en ik voel me nog misselijk.............quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
dat zet je zou ook zo één twee drie niet van je af.
Top!quote:
Trusten.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:04 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Top!
Maar ik kruip mn bedje in, morgen weer vroeg op kantoor zijn! Dromen over mijn Mokum's Paleis!
Heb meteen weer een knoop in mijn maag. Ik heb een keer een moeder met haar zoontje overreden zien worden door een vrachtwagen. Over hoofd van zoontje en over de benen van de moeder. Zoiets vergeet je je hele leven niet meer.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Door de plas bloed rond haar hoofd wist ik eigenlijk wel dat het 'over' was (ze lag
ook volledig stil in een hele vreemde positie) en hoorde zojuist van een collega dat ze
dus overleden is. Vol geschept door een vrachtwagen. Zij was op de fiets.
Heb nauwelijks kunnen eten vanmiddag....
Jaah loop maar weer wegquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:04 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Top!
Maar ik kruip mn bedje in, morgen weer vroeg op kantoor zijn! Dromen over mijn Mokum's Paleis!
Ja joh, denk doe even gezellig mee.quote:
Ja das kut had je beter een pizza kunnen bestellenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb meteen weer een knoop in mijn maag. Ik heb een keer een moeder met haar zoontje overreden zien worden door een vrachtwagen. Over hoofd van zoontje en over de benen van de moeder. Zoiets vergeet je je hele leven niet meer.
En kom je thuis en staan daar witte bonen in tomatensaus op tafel....
Dat is écht waardeloos Peter om zoiets mee te maken, kan me voorstellen dat je helemaal overstuur bent.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het gebeurde net na vier uur vanmiddag en ik voel me nog misselijk.............
Kweet het maar ach soms zijn plannen beter dan de uitvoeringquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja joh, denk doe even gezellig mee.
Heb geen idee waar het allemaal over gaat maar dat geeft niet.
truste hier alvast wat info over Amsterdamquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:04 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Top!
kelere........ da's toch geen geintje héquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb meteen weer een knoop in mijn maag. Ik heb een keer een moeder met haar zoontje overreden zien worden door een vrachtwagen. Over hoofd van zoontje en over de benen van de moeder. Zoiets vergeet je je hele leven niet meer.
En kom je thuis en staan daar witte bonen in tomatensaus op tafel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |