quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hadden jullie deze nu al gehoord![]()
![]()
![]()
De smaak van chocolade is mij echt vreemd geworden.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
sorry had even telefoon![]()
weet ik skattie ik zei ook ''even''![]()
don't worry
Gefeliciteerd !!!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:44 schreef Smash-it het volgende:
JAAAAAAAAAAAA! Ik heb een appartement in Amsterdam! Trek bij twee vriendinnetjes in, het is supergroot, ligt leuk én betaalbaar! Blij, blij, blij! Vanuit Nieuw-Zeeland, zo huppakee erin!
Bye bye Utrecht!!! (sorry Beequeen)
Ach jee, dat is heel naar!! Hoop dat het niet heel erg met haar gesteld was? Ik heb zelf ook een keer zoiets gezien, in Frankrijk middle of nowhere was een vrachtwagen gekanteld. Wij reden net langs en zagen de chauffeur helemaal in de kreukels liggen. Hij had zo'n enge kleur.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:43 schreef PeterNB het volgende:
Goeienavond. Nou ja goed goed..... ik heb vanmiddag een vrouw op straat zien
liggen die net aangereden was.......ben er nog steeds misselijk en overstuur van..
Ze lag met haar gezicht naar me toe ook..............
Tof, gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:44 schreef Smash-it het volgende:
JAAAAAAAAAAAA! Ik heb een appartement in Amsterdam! Trek bij twee vriendinnetjes in, het is supergroot, ligt leuk én betaalbaar! Blij, blij, blij! Vanuit Nieuw-Zeeland, zo huppakee erin!
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:43 schreef PeterNB het volgende:
Goeienavond. Nou ja goed goed..... ik heb vanmiddag een vrouw op straat zien
liggen die net aangereden was.......ben er nog steeds misselijk en overstuur van..
Ze lag met haar gezicht naar me toe ook..............
Die is ook gaaf !! Wat een aanwinst qua muziek, hoop dat ze blijft !!quote:
oh........quote:
Sjesus weer zo'n studente kut hierquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:44 schreef Smash-it het volgende:
Rawr!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus weer zo'n studente kut hierWelkom Smashy
Door de plas bloed rond haar hoofd wist ik eigenlijk wel dat het 'over' was (ze lagquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:45 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ach jee, dat is heel naar!! Hoop dat het niet heel erg met haar gesteld was? Ik heb zelf ook een keer zoiets gezien, in Frankrijk middle of nowhere was een vrachtwagen gekanteld. Wij reden net langs en zagen de chauffeur helemaal in de kreukels liggen. Hij had zo'n enge kleur.
Flikker op !! Dit is Amsterdamquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Rawr!
* Dementor brult als een leeuw!
Je moet wel lief zijn hoor.
Wanneer komt er nou eens garen op de klos Dementor? Er zit geen schot inquote:
Zwaar klote.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Door de plas bloed rond haar hoofd wist ik eigenlijk wel dat het 'over' was (ze lag
ook volledig stil in een hele vreemde positie) en hoorde zojuist van een collega dat ze
dus overleden is. Vol geschept door een vrachtwagen. Zij was op de fiets.
Heb nauwelijks kunnen eten vanmiddag....
Hehe..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:49 schreef Soury het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Jemig ... Das naar.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Door de plas bloed rond haar hoofd wist ik eigenlijk wel dat het 'over' was (ze lag
ook volledig stil in een hele vreemde positie) en hoorde zojuist van een collega dat ze
All in good time.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wanneer komt er nou eens garen op de klos Dementor? Er zit geen schot in
quote:
We gaan gewoon een keer stappenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:53 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hehe..![]()
En Peter, ik snap het helemaal. Echt superheftig!
sorry peterquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Fan gaat ook mee !!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |