can't waitquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:24 schreef Zhenar het volgende:
Of opeens personages introduceren (op het eind dus), die eerder helemaal niet voorkwamen, en dat het dan opeens allemaal om hen draait. En om de Tombe van de Scharlaken Keizerin (waar ook nog niet eerder over gerept is). En dan maakt ik er mijn eigen spannende avontuur van!
hoeveel uur rijden/bussen/vliegen/kotsen bij je veilige thuishaven vandaan?!?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:29 schreef Giechel_Ho het volgende:
De eerste data ben ik op vakantie
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:54 schreef IQM het volgende:
Ik heb die quote, als een soort van opvolger van babettes huilen-in-een-hoekje-opmerking, nog steeds bij m'n favorieten staan.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
die hoefde nog heul niet opgevolgd te worden
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
woeeeeeeeeeee big deal..... ik zou zeggen: ga lekker in een hoekje zitten huilen ofzo![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik hou ervan als je de volwassen, wijze vrouw uithangt.![]()
![]()
Daarom.quote:
Dan zet je er toch een pan met kokend heet water in? Of een plantenspuit met heet water.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:35 schreef MissBliss het volgende:Koelkast ontdooien
Kapotte koelkast met ijsklomp ter grootte van Mount Everest
Kapotte koelkast met ijsklomp ter grootte van Mount Everest ontdooien
En het moet voor half 7 klaar zijn
Maar je kunt je koelkast toch ook morgen verder ontdooien?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik moet naar een verjaardag vanavond.
Zo'n 14 uur rijden denk ikquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoeveel uur rijden/bussen/vliegen/kotsen bij je veilige thuishaven vandaan?!?![]()
ik ga overmorgen, by the way (en eind augustus, en in het najaar)
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:13 schreef deMachinist het volgende:
En bizar vieze onderbroek oftewel BVO, Ik vind jou een bizar dom kinderachtig inhoudsloos kutwijf met je suffe idols avatar... en ik weet zeker dat je onwijze hol heb waar niemand aan wil zitten...
Dat doe ik inderdaad. Gaat alleen niet zo snelquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan zet je er toch een pan met kokend heet water in? Of een plantenspuit met heet water.!
Welja, dan laat ik al het eten dat in de koelkast zat wel gewoon op het balkon staanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:55 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Maar je kunt je koelkast toch ook morgen verder ontdooien?
Een Sventilator wellichtquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:22 schreef MissBliss het volgende:
Dat doe ik inderdaad. Gaat alleen niet zo snel
quote:
Welke film en hoezo 'nou al'quote:
Kneus.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:33 schreef Svensational het volgende:
Ik heb nog nooit van die hele film gehoord.
Dan heb je 'm te koud afgesteld.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:52 schreef MissBliss het volgende:
Er zit nu alweer een dun laagje ijs op de achterwand van de koelkast![]()
![]()
![]()
![]()
:
![]()
![]()
![]()
:R:r;:R:
R;
r:R:r
you go girl!!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:51 schreef IQM het volgende:
Babette?
Danny Rook, hè...die was er wéér. Haast op dezelfde plek als gisteren.
En... ik heb 'm aangeraakt.![]()
![]()
![]()
Niet dat ik daar nou een stijfje van kreeg, maar ik deed het voor jou.
Zodat ik tegen jou kon zeggen dat ik Danny Rook heb aangeraakt!!!11!!
So goodquote:
Neuh, hij is gewoon kapot. Dit was een laatste sprankje hoop dat het lag aan de inbouwdeur die we nu los hebben gemaakt. Maar hij zet dus gelijk weer ijs aan, tijd voor een nieuwequote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan heb je 'm te koud afgesteld.
quote:
True. En thanks.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:48 schreef Re het volgende:
ik vind de ava van IQM zo niet IQM maar ook wel tof
Forgetting Sarah Marshall.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:49 schreef MissBliss het volgende:
[..][ afbeelding ]
Waar is dat stukje film dan van?
Die avatar is veel meer Dizer/Zhenariaansquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:48 schreef Re het volgende:
ik vind de ava van IQM zo niet IQM maar ook wel tof
Ook als je 'm op een lagere stand zetquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Neuh, hij is gewoon kapot. Dit was een laatste sprankje hoop dat het lag aan de inbouwdeur die we nu los hebben gemaakt. Maar hij zet dus gelijk weer ijs aan, tijd voor een nieuwe
Identity theft!quote:
Same prob.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:58 schreef IQM het volgende:
En waarom is Movie Maker kapot.Ik kan wel filmpjes importeren, maar ik kan er verder niks mee doen.
En ik heb nog geen makkelijk (gratis) alternatief gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |