Nu vergeet je films als Gone With the Wind, Ben-Hur, Lawrence of Arabia. En om binnen het genre te blijven, Superman I, II en III en Batman en Batman Returns duurde allemaal tussen de 2 en 2,5 uur.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Toch wel, vroeger duurde de doorsnee film 90 minuten en de meer epische film 2 uur, nu zitten zelfs romcoms of flauwe horror-remakes aan 110/120 minuten en gaan de "klassiekers" voor 150 tot 180 minuten.
Daarom stond er doorsneequote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:36 schreef Gillingham het volgende:
Nu vergeet je films als Gone With the Wind, Ben-Hur, Lawrence of Arabia. En om binnen het genre te blijven, Superman I, II en III en Batman en Batman Returns duurde allemaal tussen de 2 en 2,5 uur.
Er stond ook: 'meer epische films'.quote:
quote:No good movie is too long and no bad movie is short enough.
cat woman in de JLA?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:01 schreef jpg97 het volgende:
wel grappig dat er ook een film aankomt over de Justice League ( dus batman, superman, the green arrow, cat woman etc.etc. ) maar dat Christian Bale niet Batman speelt, en Brandon Routh ook niet de rol van Superman voor zijn rekening neemt...
Maar ik heb zin in TDK!!
Katie Holmes had alle aandacht (onbedoeld) naar zich toegetrokken toen ze voor de première van Batman Begins met Tom Cruise was verloofd, en blijkbaar was niet iedereen daar zo even blij mee. Dat is dan ook de reden geweest dat ze niet de dezelfde rol kreeg in The Dark Knight. Volgens mij is/was ze nogal een wrak de afgelopen tijd, dus gelukkig hebben ze in dit geval voor Maggie gekozen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:12 schreef Locusta het volgende:
Wel jammer dat ze Katie Holmes hebben vervangenBen voor acteurs/actrice wisselingen altijd een beetje huiverig.
Bronquote:Actress Katie Holmes has been dropped out from the cast of the next Batman, due to her engagement with Tom Cruise, which has stolen all the media attention from the movie "Batman Begins". Holmes' co-stars Christian Bale, Michael Caine and Morgan Freeman have all signed up for the sequel.
Sorry, betere tvp kon ik zo niet verzinnen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Why so serious?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |