Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Je bedoelt dat je klacht is dat je over je heen laat lopen.
huh? nee je leest het helemaal verkeerd! Het gaat om onfatsoenlijke mensen die niet durven te zeggen dat ze stiekem iets anders wilden eten of drinken en daar iemand anders de dupe van laten zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:10 schreef spijkerbroek het volgende:
vooral dat blijven gelovenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:18 schreef Herald het volgende:
[..]
huh? nee je leest het helemaal verkeerd! Het gaat om onfatsoenlijke mensen die niet durven te zeggen dat ze stiekem iets anders wilden eten of drinken en daar iemand anders de dupe van laten zijn.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Inderdaad, als je zegt he dat eten is van mij geven die mensen het al terugquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:26 schreef slindenau het volgende:
Normale mensen maken zoiets dus nooit mee...en mocht dat wel gebeuren (uitzonderingsgevallen enzulks), dan laten normale mensen niet zomaar over zich heenlopen
Ik zat ooit eens in een restaurent met Herald, tegenover heul niet verkeerde, maar ozo onmogelijke jetsers, en toen wilde ik de laatste soepstengel, maar toen ging Herald me lief aan kijken en zachtjes piepen. Toen kreeg hij de stengel. Dus hij durft 't wel!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:11 schreef Copycat het volgende:
En mijn beeld van Herald is voorgoed aan diggelen. Ik dacht dat je stoerder was dan dit.
Lief aankijken en zacht piepen? Is Herald een hamster?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:31 schreef zovty het volgende:
Ik zat ooit eens in een restaurent met Herald, tegenover heul niet verkeerde, maar ozo onmogelijke jetsers, en toen wilde ik de laatste soepstengel, maar toen ging Herald me lief aan kijken en zachtjes piepen. Toen kreeg hij de stengel. Dus hij durft 't wel!
Hij lijkt meer op een capibari.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:34 schreef Copycat het volgende:
Lief aankijken en zacht piepen? Is Herald een hamster?
Ze waren te jong at the time.quote:En wat zijn onmogelijke jetsers?
Hier stopte ik met lezen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:59 schreef Herald het volgende:
Het gebeurt me elk keer dat als ik met een flinke groep mensen ga drinken er besteld wordt en dan uitgerekend mijn drankje wordt 'vergeten'. Er zijn heel vaak types bij die niets hadden besteld en als ze dan mijn rijkelijk gevuld glas Ice Tea met exotisch citroentje, rietje en roerstaafje zien ineens besluiten om die in te pikken. En dan zit je daar met niks.
Gelukkig laat ik me dan niet kennen eh. Vragen ze zo van "had jij geen niks besteld?" en dan zeg ik meteen "nee ik had niets besteld" ook al is mijn keel gortdroog. Mij krijgen ze niet op de kast met dat soort fratsen. Ik wacht wel tot de volgende ronde, ha!
In een restaurant ook zoiets, ga ik met een groep (FOK!kers bijvoorbeeld).....
2e klacht: Herald is niet zo'n held als dat ik dacht.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:39 schreef Lakitu het volgende:
Klacht: TS is een pussy.
tochquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:39 schreef Lakitu het volgende:
Klacht: TS is een pussy.
TS heeft geen vrienden, alleen mensen die hem uitbuitenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
toch![]()
overigens ken ik dat soort "vrienden" niet hooguit zet de ober het eens een keer verkeerd neer.
Ohja, dat heeft ook zin in KLBquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |