Het is een eend in vermommingquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hahaha. Dan heb ik nog liever een echte eend.
Ja, dat weet ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is een eend in vermomming
Origineel van Toto ook wel eens gehoord? Da's me toch een naar zeiknummer!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit blijft een lekker nummer.
Een hart in de clip.
Yup. Dit is stukken beterquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Origineel van Toto ook wel eens gehoord? Da's me toch een naar zeiknummer!
Die clip was trouwens het basis idee voor Yes, I Do. Zoekend door de stad. Alleen dan zonder hart, want daar had ik geen tijd voorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit blijft een lekker nummer.
Een hart in de clip.
Zelfs zonder hart was de clip geslaagdquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:55 schreef on_air het volgende:
[..]
Die clip was trouwens het basis idee voor Yes, I Do. Zoekend door de stad. Alleen dan zonder hart, want daar had ik geen tijd voor.
Echt hè, ik probeerde het weerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:27 schreef Againzender het volgende:
* radio uit *
Die kan ook ieder moment dit topic weer binnenwandelen, geloof ikquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:05 schreef -Hans- het volgende:
"Ja, met Floris"
Heel gek maar ik moet dan altijd direct denken aan "onze" Sirolf.
Hij is volgens mij ook al een aardig tijdje weg maar hij was toch op vakantie in Deutschland?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die kan ook ieder moment dit topic weer binnenwandelen, geloof ik.
Damn dat is balen! hier waren er geloof ik nog een paar die zich hadden aangemeld (o.a. borisz, Marc?). Hebben jullie al wat gehoord?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:18 schreef Jannekje7 het volgende:
Nouw... de gasten voor vrijdag zijn al geregeld... en wij hebben nog niks gehoord....
Vrijdag Ekstra Weekend BBQ. Maar ik heb van nog geen enkele FOK!-er gehoord dat ie een uitnodiging heeft.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:08 schreef Sirolf het volgende:
Dilemma... C+S show luisteren omdat ik 1,5 week geen 3fm heb gehoord of geen 3fm luisteren omdat C+S bezig zijn...
Ja, ik ben er dus weer!
Heb ik nog iets bijzonders gemist?
Zoals net voorspeldquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:08 schreef Sirolf het volgende:
Dilemma... C+S show luisteren omdat ik 1,5 week geen 3fm heb gehoord of geen 3fm luisteren omdat C+S bezig zijn...
Ja, ik ben er dus weer!
Heb ik nog iets bijzonders gemist?
Awww, dank jullie wel mannen, wat lief!quote:
De megahit van deze en vorige week had ik mee als MP3, dus die heb ik niet hoeven missen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:18 schreef -Hans- het volgende:
Mensen, Sirolf is terug uit Deutschland !!!
Welkom terug !
Je hebt heeeeeeeeeel veel gemist. Zoveel dat ik er op het moment even niet kan opkomen.
In elk geval de komende weken geen Corton (vakantie) maar wel Rob Stenders en dat doet hij goed. Gisteren de top 10 van Veenstra Veenstra gehoord met op nummer 1 Mr. Brightside (Thin White Duke remix). Verder is er vrijdag een Ekstra weekend BBQ en we hebben een geile Meeeeeeeeeeegahit !
Gezellig, welkom!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Awww, dank jullie wel mannen, wat lief!
En echt bálen van die BBQ, had me echt heel erg leuk geleken en stiekum had ik goeie hoop... Maar helaas...
En natuurlijk, hoi meneer die in DUITSLAND!! is geweest!
Ik ben Janneke, 22 jaar oud, gek op 3FM, en voel me al gelemaal ingeburgerd hier in het 3FM-topic van FOK!
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:18 schreef Jannekje7 het volgende:
Nouw... de gasten voor vrijdag zijn al geregeld... en wij hebben nog niks gehoord....
Staan op een BBQ wordt mij toch wat te heet onder de voeten, vooral als er brandende houtskool in ligt...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:36 schreef muisje-eliza het volgende:dacht dat ik wel mooi zou staan op zo n BBQ......
[ afbeelding ]
oke, naast de BBQ met een mooie dhr Ekdom erbij die een knoopje van zn bloes losheeftquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Staan op een BBQ wordt mij toch wat te heet onder de voeten, vooral als er brandende houtskool in ligt...
Uh... ik bedacht me toch eens aan te melden op FOK, keek wat rond en kwam het topic tegen. Zo doende dus.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gezellig, welkom!
Geen idee of de vraag al gesteld is, maar hoe wist je van het bestaan van deze topicreeks?
Hahahahaha, en die rare dansjes achter me doet als ik foto's van jullie maakquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oke, naast de BBQ met een mooie dhr Ekdom erbij die een knoopje van zn bloes losheeft
New Kids On The Blockquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:42 schreef Sirolf het volgende:
Staan op een BBQ wordt mij toch wat te heet onder de voeten, vooral als er brandende houtskool in ligt...
quote:
Moet je er alleen niet bij gaan liggenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:36 schreef muisje-eliza het volgende:dacht dat ik wel mooi zou staan op zo n BBQ......
[ afbeelding ]
Scherpquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:07 schreef Marc63 het volgende:
@Piles: die dames heeft hij niet gemist. Die zijn er nog steeds
Het is al een tijdje bekend wat de nieuwe single is. De vraag is nu wanneer 3FM em ook gaat draaien.quote:
De nieuwe single is anders ook lang niet slecht.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het is al een tijdje bekend wat de nieuwe single is. De vraag is nu wanneer 3FM em ook gaat draaien.
Michiel hier??
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Heyy, Veenstra himself hier, wat gezellig Michiel!
(nog vrijwilligerspersoneel nodig voor de BBQ?)
je kan fantastisch worstjes en hamburgers omdraaien, jouw satetjes zijn super.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Heyy, Veenstra himself hier, wat gezellig Michiel!
(nog vrijwilligerspersoneel nodig voor de BBQ?)
De vorige was Lifehouse... is al een oud liedjequote:
Hanging by a moment is van Lifehousequote:
euh...hij zei t net nog...maar dat is zo vaag, hooor je opeens een ander nummer en weet je het niet meerquote:
Openigs Post. De eerste post van een nieuw topicquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:28 schreef muisje-eliza het volgende:
OP = openings Topic?
Precies!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je kan fantastisch worstjes en hamburgers omdraaien, jouw satetjes zijn super.
idd..mijn spareribbertjes zijn wereld-fameus in de familie...de hele dag in de marinade...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jouw spareribs zijn overheerlijk en niet te vergeten je kan super biertjes tappen.
* Roel_Jewel verwacht een standaardverhaaltje over platenmaatschappijen enzo.....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het is al een tijdje bekend wat de nieuwe single is. De vraag is nu wanneer 3FM em ook gaat draaien.
Michiel hier??
Ik hou wel van een spareribjequote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
idd..mijn spareribbertjes zijn wereld-fameus in de familie...de hele dag in de marinade...
Zou bijna denken dat je ze n keertje geproeft heb
of de waanzin van de muziekredactie, geef gewoon de plaatjes draaier zelf de ruimte om 60 % van de tijd de platen te draaien die ze zelf willen en 40% geplugte platen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
* Roel_Jewel verwacht een standaardverhaaltje over platenmaatschappijen enzo.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |