Origineel van Toto ook wel eens gehoord? Da's me toch een naar zeiknummer!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit blijft een lekker nummer.
Een hart in de clip.
Yup. Dit is stukken beterquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Origineel van Toto ook wel eens gehoord? Da's me toch een naar zeiknummer!
Die clip was trouwens het basis idee voor Yes, I Do. Zoekend door de stad. Alleen dan zonder hart, want daar had ik geen tijd voorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit blijft een lekker nummer.
Een hart in de clip.
Zelfs zonder hart was de clip geslaagdquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:55 schreef on_air het volgende:
[..]
Die clip was trouwens het basis idee voor Yes, I Do. Zoekend door de stad. Alleen dan zonder hart, want daar had ik geen tijd voor.
Echt hè, ik probeerde het weerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:27 schreef Againzender het volgende:
* radio uit *
Die kan ook ieder moment dit topic weer binnenwandelen, geloof ikquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:05 schreef -Hans- het volgende:
"Ja, met Floris"
Heel gek maar ik moet dan altijd direct denken aan "onze" Sirolf.
Hij is volgens mij ook al een aardig tijdje weg maar hij was toch op vakantie in Deutschland?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die kan ook ieder moment dit topic weer binnenwandelen, geloof ik.
Damn dat is balen! hier waren er geloof ik nog een paar die zich hadden aangemeld (o.a. borisz, Marc?). Hebben jullie al wat gehoord?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:18 schreef Jannekje7 het volgende:
Nouw... de gasten voor vrijdag zijn al geregeld... en wij hebben nog niks gehoord....
Vrijdag Ekstra Weekend BBQ. Maar ik heb van nog geen enkele FOK!-er gehoord dat ie een uitnodiging heeft.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:08 schreef Sirolf het volgende:
Dilemma... C+S show luisteren omdat ik 1,5 week geen 3fm heb gehoord of geen 3fm luisteren omdat C+S bezig zijn...
Ja, ik ben er dus weer!
Heb ik nog iets bijzonders gemist?
Zoals net voorspeldquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:08 schreef Sirolf het volgende:
Dilemma... C+S show luisteren omdat ik 1,5 week geen 3fm heb gehoord of geen 3fm luisteren omdat C+S bezig zijn...
Ja, ik ben er dus weer!
Heb ik nog iets bijzonders gemist?
Awww, dank jullie wel mannen, wat lief!quote:
De megahit van deze en vorige week had ik mee als MP3, dus die heb ik niet hoeven missen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:18 schreef -Hans- het volgende:
Mensen, Sirolf is terug uit Deutschland !!!
Welkom terug !
Je hebt heeeeeeeeeel veel gemist. Zoveel dat ik er op het moment even niet kan opkomen.
In elk geval de komende weken geen Corton (vakantie) maar wel Rob Stenders en dat doet hij goed. Gisteren de top 10 van Veenstra Veenstra gehoord met op nummer 1 Mr. Brightside (Thin White Duke remix). Verder is er vrijdag een Ekstra weekend BBQ en we hebben een geile Meeeeeeeeeeegahit !
Gezellig, welkom!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Awww, dank jullie wel mannen, wat lief!
En echt bálen van die BBQ, had me echt heel erg leuk geleken en stiekum had ik goeie hoop... Maar helaas...
En natuurlijk, hoi meneer die in DUITSLAND!! is geweest!
Ik ben Janneke, 22 jaar oud, gek op 3FM, en voel me al gelemaal ingeburgerd hier in het 3FM-topic van FOK!
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:18 schreef Jannekje7 het volgende:
Nouw... de gasten voor vrijdag zijn al geregeld... en wij hebben nog niks gehoord....
Staan op een BBQ wordt mij toch wat te heet onder de voeten, vooral als er brandende houtskool in ligt...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:36 schreef muisje-eliza het volgende:dacht dat ik wel mooi zou staan op zo n BBQ......
[ afbeelding ]
oke, naast de BBQ met een mooie dhr Ekdom erbij die een knoopje van zn bloes losheeftquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Staan op een BBQ wordt mij toch wat te heet onder de voeten, vooral als er brandende houtskool in ligt...
Uh... ik bedacht me toch eens aan te melden op FOK, keek wat rond en kwam het topic tegen. Zo doende dus.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gezellig, welkom!
Geen idee of de vraag al gesteld is, maar hoe wist je van het bestaan van deze topicreeks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |