Het is een eend in vermommingquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hahaha. Dan heb ik nog liever een echte eend.
Ja, dat weet ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is een eend in vermomming
Origineel van Toto ook wel eens gehoord? Da's me toch een naar zeiknummer!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit blijft een lekker nummer.
Een hart in de clip.
Yup. Dit is stukken beterquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Origineel van Toto ook wel eens gehoord? Da's me toch een naar zeiknummer!
Die clip was trouwens het basis idee voor Yes, I Do. Zoekend door de stad. Alleen dan zonder hart, want daar had ik geen tijd voorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit blijft een lekker nummer.
Een hart in de clip.
Zelfs zonder hart was de clip geslaagdquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:55 schreef on_air het volgende:
[..]
Die clip was trouwens het basis idee voor Yes, I Do. Zoekend door de stad. Alleen dan zonder hart, want daar had ik geen tijd voor.
Echt hè, ik probeerde het weerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:27 schreef Againzender het volgende:
* radio uit *
Die kan ook ieder moment dit topic weer binnenwandelen, geloof ikquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:05 schreef -Hans- het volgende:
"Ja, met Floris"
Heel gek maar ik moet dan altijd direct denken aan "onze" Sirolf.
Hij is volgens mij ook al een aardig tijdje weg maar hij was toch op vakantie in Deutschland?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die kan ook ieder moment dit topic weer binnenwandelen, geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |