Hahahahaha, en die rare dansjes achter me doet als ik foto's van jullie maakquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oke, naast de BBQ met een mooie dhr Ekdom erbij die een knoopje van zn bloes losheeft
New Kids On The Blockquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:42 schreef Sirolf het volgende:
Staan op een BBQ wordt mij toch wat te heet onder de voeten, vooral als er brandende houtskool in ligt...
quote:
Moet je er alleen niet bij gaan liggenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:36 schreef muisje-eliza het volgende:dacht dat ik wel mooi zou staan op zo n BBQ......
[ afbeelding ]
Scherpquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:07 schreef Marc63 het volgende:
@Piles: die dames heeft hij niet gemist. Die zijn er nog steeds
Het is al een tijdje bekend wat de nieuwe single is. De vraag is nu wanneer 3FM em ook gaat draaien.quote:
De nieuwe single is anders ook lang niet slecht.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het is al een tijdje bekend wat de nieuwe single is. De vraag is nu wanneer 3FM em ook gaat draaien.
Michiel hier??
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Heyy, Veenstra himself hier, wat gezellig Michiel!
(nog vrijwilligerspersoneel nodig voor de BBQ?)
je kan fantastisch worstjes en hamburgers omdraaien, jouw satetjes zijn super.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Heyy, Veenstra himself hier, wat gezellig Michiel!
(nog vrijwilligerspersoneel nodig voor de BBQ?)
De vorige was Lifehouse... is al een oud liedjequote:
Hanging by a moment is van Lifehousequote:
euh...hij zei t net nog...maar dat is zo vaag, hooor je opeens een ander nummer en weet je het niet meerquote:
Openigs Post. De eerste post van een nieuw topicquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:28 schreef muisje-eliza het volgende:
OP = openings Topic?
Precies!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je kan fantastisch worstjes en hamburgers omdraaien, jouw satetjes zijn super.
idd..mijn spareribbertjes zijn wereld-fameus in de familie...de hele dag in de marinade...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jouw spareribs zijn overheerlijk en niet te vergeten je kan super biertjes tappen.
* Roel_Jewel verwacht een standaardverhaaltje over platenmaatschappijen enzo.....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het is al een tijdje bekend wat de nieuwe single is. De vraag is nu wanneer 3FM em ook gaat draaien.
Michiel hier??
Ik hou wel van een spareribjequote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
idd..mijn spareribbertjes zijn wereld-fameus in de familie...de hele dag in de marinade...
Zou bijna denken dat je ze n keertje geproeft heb
of de waanzin van de muziekredactie, geef gewoon de plaatjes draaier zelf de ruimte om 60 % van de tijd de platen te draaien die ze zelf willen en 40% geplugte platen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
* Roel_Jewel verwacht een standaardverhaaltje over platenmaatschappijen enzo.....
Vind dat helemaal niet zo slecht idee.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:40 schreef muisje-eliza het volgende:
misschien moeten wij met zn alle een BBQ organiseren
Dat noem ik nou een strak plan!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:40 schreef muisje-eliza het volgende:
misschien moeten wij met zn alle een BBQ organiseren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |