Of bietjes?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:15 schreef Troel het volgende:
Maarten van Ardenlyn heeft volgens mij aardbeien gehad:
mij ook!quote:
Bietjes worden hier ook weggesmikkeld. Meloen doet het trouwens ook erg goedquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:33 schreef Ardenlyn het volgende:Allereerste keer rode bietjes
Even een![]()
![]()
voor alle kindjes.
Oranje haarspray inderdaadquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:19 schreef bixister het volgende:
en ik zag ook nog een stoere Christan voorbij komen, wat een bink alweer.maar wat heeft ie nu weer in z'n haren Rewimo?
![]()
Leuk he, heeft iemand voor me gemaakt, heb hem ook nog in het rood en 1tje met tulpjes, ben er superblij mee.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat heeft Nika trouwens een superleuk dekentje (lakentje?), dat Delftsblauwe
ik schrok er zelf ook een beetje vanquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:41 schreef Stiemie het volgende:
Devin wat sta je mooi op de foto!![]()
![]()
Kersjes wat lijkt ie daar ineens groot zeg
Nee hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:02 schreef bixister het volgende:
ik moet bij deze ayden ook telkens aan jullie ayden denken tan. sorry dat ik je hier misschien wat al te ondoordacht naartoe geloodst heb.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:20 schreef pinquit het volgende:
bruidskindjes![]()
![]()
wat een prachtfoto evenstar!!
Het is nu bijna vijf jaar geleden dat ik ontdekte dat ik zwanger was van Dylan (31 juli 2003). En kijk eens hoe het gegroeid is in die vijf jaarquote:[b]Op donderdag 17 juli 2008 20:06 schreef Tan, de tijd gaat hard he? Het lijkt inderdaad nog maar zo kort geleden dat we samen zwanger waren.
Durfde het eerder niet te zeggen...Maar nu het hier zo ter sprake komt...ik heb een tijdje geleden mn zusje foto's laten zien die op je blog staan ( in die geweldige tijdschriftenlayout) van je dochter wat gewoon foto's van mijn tante en nichtje zouden kunnen zijn....quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:58 schreef Tan het volgende:
Ben hierheen gedirigeerd door Bix vanwege mooie foto's van Melvin en terecht, wat een stoer ventje! Klinkt afgezaagd maar waar blijft die tijd dat we allebei zwanger waren Jambo?
Niet om zielig te doen, maar het blijft voor mij een 'schok' om de naam Ayden voorbij te zien komen. Ik voel gewoon al mijn spieren/zenuwen samentrekken, het was voor mij één van de redenen om een tijd niet veel op FoK te komen en ik dacht er nu wel tegen te kunnen, maar het blijft gewoon raar. Maar ik kan niet ontkennen dat ik het een heel mooie foto vind van die Lampo![]()
Vamp, ik zag trouwens in het Lampotopic dat wij ook nog eens op elkaar lijken. Die foto met zonnebril had een foto van mijzelf kunnen zijn - zelfs de haarkleur en lengte kloptNou ja, die toevalligheden zullen dan wel niet toevallig meer zijn denk ik dan maar.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:51 schreef beefcake het volgende:
Memmel wat een ontzettend leuke verhuiskaart![]()
[..]
Het is nu bijna vijf jaar geleden dat ik ontdekte dat ik zwanger was van Dylan (31 juli 2003). En kijk eens hoe het gegroeid is in die vijf jaar![]()
![]()
Ik open altijd even het kladblok en al scrollende, schrijf ik mijn reactie op foto's in het kladblok. Als ik alles gelezen heb kan ik de text kopiëren en plakken in het reactiegedeelte hierquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:20 schreef Lois het volgende:
Ja nou moet ik wel een lijstje maken, ik zie zoveel leuks.... en van lijstjes word ik zenuwachtig want ik wil niemand vergeten
Gek eigenlijk. Ze lijkt namelijk steeds minder op mij. Niet meer op mij zoals ik was op die leeftijd, niet meer op mij nu.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:48 schreef Ynske het volgende:
Luchtbelweet je dat ik jou steeds meer begin te zien in Jolie. Heel mooi
en mosselen eten, petje af, ik krijg ze niet weg
Lang leve Ikeaquote:Op zondag 20 juli 2008 22:55 schreef KD-fotografie het volgende:
Wat leuk, dat dekentje heeft Nika ook maar dan in het rood.
Zo ligt hij mooi onder zijn hemeltjequote:Mag ik vragen waarom je hem niet kort hebt opgemaakt?
Ik wil niet vervelend doen maar het valt me als eerste op: Wat een ontzettend gore badrand!!!!!quote:Op maandag 21 juli 2008 20:11 schreef hestria het volgende:
wat een mooie en vooral lieve foto's allemaal weer!
Michelle kan niet achterblijven en wou ook een fles melk.
[ afbeelding ]
samen in bad
Eerst kijken, dan roepen: zo te zien is dat een reliëfrandquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:10 schreef Vivi het volgende:
Ik wil niet vervelend doen maar het valt me als eerste op: Wat een ontzettend gore badrand!!!!!
Volgens mij wordt er op het kitwerk gedoeld, Rewimo.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:32 schreef Rewimo het volgende:
Eerst kijken, dan roepen: zo te zien is dat een reliëfrand
O wacht... die had ik dan weer niet gezienquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:52 schreef Spuuglokje het volgende:
Volgens mij wordt er op het kitwerk gedoeld, Rewimo.![]()
![]()
Nee hoor, ik vind het van een niveau waarover ik goed boos zou worden als mijn kind zo iets zou zeggen. Ik heb het bewuste kitrandje gemist maar ik hoop dat Hestria gewoon foto's blijft posten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:27 schreef m@x het volgende:
Ben ik nou de enige die dat badrandjesgedoe ontzettend misselijk vind? Lekker blijven posten Hestria. Wat kan jou dat getrut over een wel of niet afgekit randje schelen.
* owlet kijkt om zich heen naar een huis waarin volop verbouwd wordt zonder ruimte om dingen op te slaan.... Ja. Er zijn zeker ergere dingen dan een vies badrandjequote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:34 schreef Rottdog het volgende:
Vindt dat er wel ergere dingen bestaan dan een vies badrandje
Jullie bad deed me denken aan ons bad in Nieuwegein. Dat was een huurhuis, en ik ging daarom écht niet de boel opnieuw kitten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:19 schreef hestria het volgende:
tja, het kitwerk moet nog worden gedaan, en de kinderen moeten toch in bad.
maar goed, de foto's zijn weg, het ging hier om de kinderen en niet om stomme badrandjes. Geef dan op zijn minst ook een reactie over de foto's in plaats van STOM TE MUTSEN.
En verder tot ziens
Wat onwijs lief hoe je dit brengtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:37 schreef Stiemie het volgende:
Hestria mij is die rand niet eens opgevallen. Ik keek alleen maar naar je mooie kinderen
nee dat snap ik, maar daar word niet gelijk over gevallen en opmerkingen over gemaakt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:25 schreef bixister het volgende:
oh heerlijk, al die leukerds bij elkaar!!!
hestria, kom op joh, trek het je niet zo aan. ik vond 't niet zo'n héél gekke opmerking van vivi hoor, 't was niet bepaald een detail! maar ik vond 't juist wel leuk dat je desondanks die foto gewoon plaatst, ben de laatste die vindt dat je alleen foto's kunt plaatsen als ze zo in de VT-wonen terecht kunnen, zie m'n eigen foto's-inclusief-rommel-achtergronden.![]()
wat een lief binkie is Stijn!
en ook erg mooie plaatjes van Nika met haar mooie glim-oogjes.
Weet eigenlijk niet hoe lang ze is. Aanstaande vrijdag naar het CB, dan weet ik het !quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:57 schreef Deepfreeze het volgende:
wat een leuke minimeet!!
KP, hoe groot is Pien ongeveer? Er staat zo'n zelfde soort bakfiets bij mijn ouders, voor Chris zijn 1e verjaardag. Nieuwsgierig hoelang hij op zijn teentje moet lopen
Jaaaaah achteraf ineens goede tips geven zegquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:48 schreef Memmel het volgende:
wahahaha Linde!Schitterend!
Stiemie, ik heb een iets korter lepeltje voor Anna, daar zit niet zo'n lange steel aan en dat is makkelijker naar haar mond te krijgen. En waarom begin je niet met stukjes brood en een vork? Dat geeft niet zo'n zooi....kom ik nou mee, he?
Dankzij de Tommie Tippee-placematquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:56 schreef Troel het volgende:
hey, maar het bordje bleef tenminste staan
Ooooohhhh, té liefquote:Op zondag 20 juli 2008 20:09 schreef KD-fotografie het volgende:
Daisy vond dat Nika nog niet schoon genoeg was na haar badje.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:08 schreef pinquit het volgende:
Suus!! dat is lang geleden!![]()
wat is ze groot op die laatste foto![]()
en wat een prachtige oorbellen!!nieuw?
Nou idd! Ik wil (mocht er hier ooit een tweede komen!) ook een Noah!quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:16 schreef Yoni het volgende:
Tex wat gaaf! Gefeliciteeeeerd!
Maken jullie er weer zo'n mooie van? Noah is zoooo
haha, da's traditie inmiddels!quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:21 schreef Belana het volgende:
hoewel ik altijd weer schrik van hoe groot Anna alweer is
Hehe, zou dat dan ook zijn waarom ik een zwak heb voor Piet?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:12 schreef bixister het volgende:
't staat 'r goed hoor!
en vivi, ik zie nu waarom ik zo'n zwak heb voor dean (denk ik). behalve dat ie natuurlijk sowieso sehr schön is, lijkt ie wel wat op piet in z'n 'jonge jaren':
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:17 schreef bixister het volgende:
ha het lijkt net of quinten OP die geit zit!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |