in de baardquote:
Dat ben ik zo met je eens!! Alleen kan ik niet wachten tot ze genoeg haar heeft voor een elastiekje of een speltje..quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
Vamp wow! Mooie vrouw en mooie kinderen
Jennifer is mooi
ja schattig hequote:Op donderdag 10 juli 2008 22:46 schreef Silmarwen het volgende:
Bla, wat een lief klein poppetje heb je toch.Yade heeft trouwens ook zo'n ooievaard beetje tussen haar wenkbrauwen, zo lief!
quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:48 schreef KD-fotografie het volgende:
Noah met mama, wat lief zeg!!
Vamp, mooi gezin!
jennifer, lekker ding!
even wat zusjes foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mee eens!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:04 schreef Webkim het volgende:
Wat een heerlijkheid Vamp..!
En de ogen van Devin.![]()
Ha die Saar, valsspeelster.![]()
Ik sta weer eens redelijk acceptabel op de foto. Met mijn grote liefde.Het blijft bijzonder om mezelf met een mijn babietje te zien. En wat voor een!
[ afbeelding ]
Je kan precies zien wie de moeder isquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
Spammetje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die middelste, wat een plaatjequote:Op zondag 13 juli 2008 23:22 schreef DeLiedje het volgende:
Rammel - rammel !!
Ook al heb ik mn eigen 'aller-liefste', van dit topic smelt ik steeds weer!
3x Floortje, alweer 7 maand:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan is deze alweer een maand oudquote:Op maandag 14 juli 2008 22:25 schreef pinquit het volgende:
Jeutje het lijkt wel of ruben elke foto 2 keer zo oud is![]()
wat lijkt hij alweer groot troel! maar wat een lekkerding
![]()
![]()
![]()
en nika, demi, floor en lenawat een prachtfoto's van prachtkindjes zeg
![]()
Goed gedaanquote:
Wat een schatjes allemaal weer!!!quote:Op maandag 14 juli 2008 19:49 schreef DeLiedje het volgende:Haha!
Ik kan het niet laten nóg een Lena te plaatsen, ik heb mn oude hobby weer helemaal her-ontdekt!
[ afbeelding ]
hmm, ze hadden zusjes kunnen zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:50 schreef Jelief het volgende:
Ruben lekker ventje!
ik heb nog wat foto's van de vakantie:
Leuk vakantie!
[ afbeelding ]
muggenbult op haar rechteroog, snottebel, haren ongekamd en petje op tegen het haren eten, muggenbult op haar neus en schram doordat haar hand uitschoot bij het sokken uittrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |