Da's "vroegs"voor Kinderfoto jahquote:
Dankjequote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:02 schreef livelink het volgende:
Wat een leuke vakantiespam, Vicky! Amber is echt een fotomodelletje in de dop. Op elke foto staat ze gewoon hardstikke mooi.
Ik heb niet zulke mooie foto's, maar het is misschien wel leuk om weer eens een foto van Katja en Job te plaatsen. Wij zijn ook op een minivakantie geweest (weekend Egmond) en de kinderen hadden er heel veel zin in. Ze hadden zelf hun spulletjes gepakt en waren er helemaal klaar voor!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:23 schreef p_iglet het volgende:en dan iedere keer al die ballen door je hele huis
maar wel heel leuk
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:29 schreef PM-girl het volgende:
Wat een mooie foto's van een klein meisje zie ik!Leuke foto waarop te zien is dat de reflexen getest worden (toch?)
En wat een verschil met al die grote peuters, kleuters en andere grote kinderen hier!
Ahw nee, ik vind hem lief!quote:Op maandag 30 juni 2008 21:04 schreef Webkim het volgende:
Take 19:
[ afbeelding ]
![]()
(Hij eet goed.En die oortjes!
)
Mooi hequote:Op woensdag 2 juli 2008 00:13 schreef pinquit het volgende:
jetteke![]()
prachtkind
en zie ik daar een boventand!!![]()
staat je goed
gek hequote:Op woensdag 2 juli 2008 00:20 schreef t_igger het volgende:
Wat heb je als man met kind, in doek, veel bekijks van de dames
oooooohw die komt nog maar net kijken....quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
wat een schatjes allemaal![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
Spammetje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Een week of 2 geleden, dus rond de 6 maanden. Toen werd mij hier duidelijk gemaakt dat dat best kon, zo voor het eten. Niet uren in laten zitten, maar goed gesteund door een verkleiner/handdoek kan het best voor even.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:38 schreef Ticootje het volgende:
be, vanaf wanneer zette jij sasha in de kinderstoel?
Heerlijkquote:Op zondag 6 juli 2008 22:13 schreef Webkim het volgende:
Sasha, smeerpoets! Stijn, mooi mondje inderdaad.![]()
En Suus, gezellig he, met een vriendinnetje. Lekker weggeweest Amber?
Thomas doet dena:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:53 schreef bixister het volgende:oeh snoop, wat een leuk geitje schommelt daar.
nee echt, geweldige foto van een heerlijke meid! is ze weer wat opgeknapt?
Ik WIL niet liggen... Liggen is zo stom!!quote:Op maandag 7 juli 2008 09:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jen ga liggen joh, je bent nog maar een baby
quote:Op maandag 7 juli 2008 08:35 schreef m@x het volgende:
Weekendje bij mama: shoppen (en natuurlijk koffie drinken en taart eten), de Parade en Drievliet
[ afbeelding ]
Li-laquote:Op maandag 7 juli 2008 18:58 schreef Reinhilde het volgende:
Lilah![]()
Ehm en Kim? Spreek je haar naam nou uit als Li-la of als Lai-la?![]()
Die heeft haar vader gekocht, vond ie stoer, een joggingpak van zijn favoriete merkquote:Op maandag 7 juli 2008 23:19 schreef bixister het volgende:
lilah wat heb je toch mooie blauwe oogjes! en een heus GANT joggingpak.![]()
Yeps.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:19 schreef bixister het volgende:
och die arme kleine Yade in die groooote wipstoel.vond ze 't wel leuk knut?
ooh jullie passen dus heel goed bij elkaar! Het staat haar goed hoor!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:11 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die heeft haar vader gekocht, vond ie stoer, een joggingpak van zijn favoriete merk.
Nee het is een mutsje...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:30 schreef Ticootje het volgende:
Heeft Yade ook al zoveel haar??
Ik had ook veel haar toen ik klein was. Misschien is dat het.quote:Hoe doen jullie dat? Bij Jen begint het echt nu pas een beetje langer te worden...
Dat is Yadequote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:56 schreef bixister het volgende:
wat had je moeder je een leuk bloemetjesshirtje aangetrokken, knut!
Ja ik ging al kijken of ik iets gemist had, ik denk oma op de foto...quote:
Ik vind het niet echt een pyjamaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:02 schreef Brighteyes het volgende:Veel te veel leuke en lieve foto's!
Melvin, stoere vent!
En wat me ook opviel, Michelle van Hestria lijkt op een van de foto's net Demi van KD!Ik moest echt even goed kijken.
En dan alle pasgeboren frutjes zo lief, maar ook de tweeling Pien en Floor, en Amber in badpak en Lila in aussieGANT-pak, Kai aan de taart, Ruben op vakantie ik gebruik dat pyama'tje ook als lekker zomer-pakjeen nog heel veel meer...
Dat zie je al aan de wenkbrauwenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:56 schreef bixister het volgende:
wat had je moeder je een leuk bloemetjesshirtje aangetrokken, knut!
quote:
Groot al he? Maar nog steeds met putjes in de billen en spekarmpjesquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:01 schreef Ynske het volgende:
kijk eens
wat is Dana een grote meid geworden, zie dr nog voor me zo ienieminie in t park
in de baardquote:
Dat ben ik zo met je eens!! Alleen kan ik niet wachten tot ze genoeg haar heeft voor een elastiekje of een speltje..quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
Vamp wow! Mooie vrouw en mooie kinderen
Jennifer is mooi
ja schattig hequote:Op donderdag 10 juli 2008 22:46 schreef Silmarwen het volgende:
Bla, wat een lief klein poppetje heb je toch.Yade heeft trouwens ook zo'n ooievaard beetje tussen haar wenkbrauwen, zo lief!
quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:48 schreef KD-fotografie het volgende:
Noah met mama, wat lief zeg!!
Vamp, mooi gezin!
jennifer, lekker ding!
even wat zusjes foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mee eens!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:04 schreef Webkim het volgende:
Wat een heerlijkheid Vamp..!
En de ogen van Devin.![]()
Ha die Saar, valsspeelster.![]()
Ik sta weer eens redelijk acceptabel op de foto. Met mijn grote liefde.Het blijft bijzonder om mezelf met een mijn babietje te zien. En wat voor een!
[ afbeelding ]
Je kan precies zien wie de moeder isquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
Spammetje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die middelste, wat een plaatjequote:Op zondag 13 juli 2008 23:22 schreef DeLiedje het volgende:
Rammel - rammel !!
Ook al heb ik mn eigen 'aller-liefste', van dit topic smelt ik steeds weer!
3x Floortje, alweer 7 maand:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan is deze alweer een maand oudquote:Op maandag 14 juli 2008 22:25 schreef pinquit het volgende:
Jeutje het lijkt wel of ruben elke foto 2 keer zo oud is![]()
wat lijkt hij alweer groot troel! maar wat een lekkerding
![]()
![]()
![]()
en nika, demi, floor en lenawat een prachtfoto's van prachtkindjes zeg
![]()
Goed gedaanquote:
Wat een schatjes allemaal weer!!!quote:Op maandag 14 juli 2008 19:49 schreef DeLiedje het volgende:Haha!
Ik kan het niet laten nóg een Lena te plaatsen, ik heb mn oude hobby weer helemaal her-ontdekt!
[ afbeelding ]
hmm, ze hadden zusjes kunnen zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:50 schreef Jelief het volgende:
Ruben lekker ventje!
ik heb nog wat foto's van de vakantie:
Leuk vakantie!
[ afbeelding ]
muggenbult op haar rechteroog, snottebel, haren ongekamd en petje op tegen het haren eten, muggenbult op haar neus en schram doordat haar hand uitschoot bij het sokken uittrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |