Ik wil niet vervelend doen maar het valt me als eerste op: Wat een ontzettend gore badrand!!!!!quote:Op maandag 21 juli 2008 20:11 schreef hestria het volgende:
wat een mooie en vooral lieve foto's allemaal weer!
Michelle kan niet achterblijven en wou ook een fles melk.
[ afbeelding ]
samen in bad
Eerst kijken, dan roepen: zo te zien is dat een reliëfrandquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:10 schreef Vivi het volgende:
Ik wil niet vervelend doen maar het valt me als eerste op: Wat een ontzettend gore badrand!!!!!
Volgens mij wordt er op het kitwerk gedoeld, Rewimo.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:32 schreef Rewimo het volgende:
Eerst kijken, dan roepen: zo te zien is dat een reliëfrand
O wacht... die had ik dan weer niet gezienquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:52 schreef Spuuglokje het volgende:
Volgens mij wordt er op het kitwerk gedoeld, Rewimo.![]()
![]()
Nee hoor, ik vind het van een niveau waarover ik goed boos zou worden als mijn kind zo iets zou zeggen. Ik heb het bewuste kitrandje gemist maar ik hoop dat Hestria gewoon foto's blijft posten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:27 schreef m@x het volgende:
Ben ik nou de enige die dat badrandjesgedoe ontzettend misselijk vind? Lekker blijven posten Hestria. Wat kan jou dat getrut over een wel of niet afgekit randje schelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |