Ik wil niet vervelend doen maar het valt me als eerste op: Wat een ontzettend gore badrand!!!!!quote:Op maandag 21 juli 2008 20:11 schreef hestria het volgende:
wat een mooie en vooral lieve foto's allemaal weer!
Michelle kan niet achterblijven en wou ook een fles melk.
[ afbeelding ]
samen in bad
Eerst kijken, dan roepen: zo te zien is dat een reliëfrandquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:10 schreef Vivi het volgende:
Ik wil niet vervelend doen maar het valt me als eerste op: Wat een ontzettend gore badrand!!!!!
Volgens mij wordt er op het kitwerk gedoeld, Rewimo.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:32 schreef Rewimo het volgende:
Eerst kijken, dan roepen: zo te zien is dat een reliëfrand
O wacht... die had ik dan weer niet gezienquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:52 schreef Spuuglokje het volgende:
Volgens mij wordt er op het kitwerk gedoeld, Rewimo.![]()
![]()
Nee hoor, ik vind het van een niveau waarover ik goed boos zou worden als mijn kind zo iets zou zeggen. Ik heb het bewuste kitrandje gemist maar ik hoop dat Hestria gewoon foto's blijft posten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:27 schreef m@x het volgende:
Ben ik nou de enige die dat badrandjesgedoe ontzettend misselijk vind? Lekker blijven posten Hestria. Wat kan jou dat getrut over een wel of niet afgekit randje schelen.
* owlet kijkt om zich heen naar een huis waarin volop verbouwd wordt zonder ruimte om dingen op te slaan.... Ja. Er zijn zeker ergere dingen dan een vies badrandjequote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:34 schreef Rottdog het volgende:
Vindt dat er wel ergere dingen bestaan dan een vies badrandje
Jullie bad deed me denken aan ons bad in Nieuwegein. Dat was een huurhuis, en ik ging daarom écht niet de boel opnieuw kitten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:19 schreef hestria het volgende:
tja, het kitwerk moet nog worden gedaan, en de kinderen moeten toch in bad.
maar goed, de foto's zijn weg, het ging hier om de kinderen en niet om stomme badrandjes. Geef dan op zijn minst ook een reactie over de foto's in plaats van STOM TE MUTSEN.
En verder tot ziens
Wat onwijs lief hoe je dit brengtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:37 schreef Stiemie het volgende:
Hestria mij is die rand niet eens opgevallen. Ik keek alleen maar naar je mooie kinderen
nee dat snap ik, maar daar word niet gelijk over gevallen en opmerkingen over gemaakt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:25 schreef bixister het volgende:
oh heerlijk, al die leukerds bij elkaar!!!
hestria, kom op joh, trek het je niet zo aan. ik vond 't niet zo'n héél gekke opmerking van vivi hoor, 't was niet bepaald een detail! maar ik vond 't juist wel leuk dat je desondanks die foto gewoon plaatst, ben de laatste die vindt dat je alleen foto's kunt plaatsen als ze zo in de VT-wonen terecht kunnen, zie m'n eigen foto's-inclusief-rommel-achtergronden.![]()
wat een lief binkie is Stijn!
en ook erg mooie plaatjes van Nika met haar mooie glim-oogjes.
Weet eigenlijk niet hoe lang ze is. Aanstaande vrijdag naar het CB, dan weet ik het !quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:57 schreef Deepfreeze het volgende:
wat een leuke minimeet!!
KP, hoe groot is Pien ongeveer? Er staat zo'n zelfde soort bakfiets bij mijn ouders, voor Chris zijn 1e verjaardag. Nieuwsgierig hoelang hij op zijn teentje moet lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |