Uhh.. ergens last van?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:11 schreef Zelfspotter het volgende:
Nerg De D zit twee toetsen naast de Gay.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:25 schreef daftme het volgende:
Zorg gewoon dat je er verzorgt uit ziet en spontaan bent. Je hoeft heus niet de rekening steeds te betalen hoor. Toon instresse, maar luister niet teveel naar de vrouw. Straks kom je nog onder een tafel terrecht waar je nooit meer onder vandaan komt.
Soms werkt het ook nogquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:39 schreef T3rr0r het volgende:
Je hebt vast niet goed opgelet tijdens de cursus. Ik heb die cursus ook gedaan van deze 'ubernerd' (was gewoon een vlotte gast maar blijkbaar vind jij dat ubernerds..). Ik ben actief bezig geweest met zijn tips en adviezen en heb al aardig wat leuke dames eraan overgehouden.
Één tip: met 'op een vrouw afstappen' bedoelt hij dus niet met slierten kwijl uit je mond op d'r afstormen terwijl je schreeuwt: HOI!!!! HOE HEET JE! HOE HEET JE!!
Dankjewel voor de tips !quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:25 schreef daftme het volgende:
Zorg gewoon dat je er verzorgt uit ziet en spontaan bent. Je hoeft heus niet de rekening steeds te betalen hoor. Toon instresse, maar luister niet teveel naar de vrouw. Straks kom je nog onder een tafel terrecht waar je nooit meer onder vandaan komt.
Ben je homo dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:49 schreef Zelfspotter het volgende:
[..]
Dankjewel voor de tips maar beter onder een tafel dan in de kast!
hoe dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:39 schreef T3rr0r het volgende:
Je hebt vast niet goed opgelet tijdens de cursus. Ik heb die cursus ook gedaan van deze 'ubernerd' (was gewoon een vlotte gast maar blijkbaar vind jij dat ubernerds..). Ik ben actief bezig geweest met zijn tips en adviezen en heb al aardig wat leuke dames eraan overgehouden.
Één tip: met 'op een vrouw afstappen' bedoelt hij dus niet met slierten kwijl uit je mond op d'r afstormen terwijl je schreeuwt: HOI!!!! HOE HEET JE! HOE HEET JE!!
Slecht hoor.quote:- Betaal de eventuele rekening
Gastquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:06 schreef Zelfspotter het volgende:
En gisteravond stond ik zo gezellig te kletsen met een meid. Ik weet niet of ze me leuk vond, denk t niet. Maar wanneer is dan het moment dat ik haar moet kussen???
Of haar nummer vragen?
quote:
quote:Hoi, neuken?
Gewoon door blijven zeuren over haar nummer en anders haar gsm afpakken en direct heel telefoonboek kopieeren... Had ze maar moeten luisterenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:06 schreef Zelfspotter het volgende:
En gisteravond stond ik zo gezellig te kletsen met een meid. Ik weet niet of ze me leuk vond, denk t niet. Maar wanneer is dan het moment dat ik haar moet kussen???
Of haar nummer vragen?
quote:Ik liep alleen maar op de blonde stoten af, en had bijna een paar echte stoten op mijn gezicht.
Leg maar 175 euro neer en ik vertel het je.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:05 schreef Zelfspotter het volgende:
Hoe dan wel idd?
T3rr0r, heb je nu een vriendin of iets wat daar op lijkt?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:11 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Leg maar 175 euro neer en ik vertel het je.
Ik hoop een kloonquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:22 schreef Agiath het volgende:
Ik heb de eerste zin van de OP gelezen...
Dit is een lemming hoop ik?
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:19 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Dwangneurose:
to pics postento pics posten[b]to pics postento pics posten[b]to pics postento pics posten[b]to pics postento pics posten[b]to pics postento pics posten[b]to pics postento pics posten[b]to pics postento pics posten[b]to pics postento pics posten[b]to pics postento pics posten[b]to pics postento pics posten[b]to pics postento pics posten[b]to pics postento pics posten[b]to pics postento pics posten[b]to pics postento pics posten[b]to pics postento pics posten[b]to pics postento pics posten[b]
raar dat je 100 euro betaalt, 50 is toch zat?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |