Ik voorspel jaloezie.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar ik gun het hem gewoon niet. Punt. Klaar.
Net zoals ik het Trickett ook niet gun
Ik vind ze allebei gewoon irritant, kan er de vinger niet op leggen maar ze wekken gewoon ergenis op bij mequote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Phelps ook een beetje omdat hij een exponent is van het Amerika die er alles aan doen vanwege de commercie
Amerika was het enige land dat 's ochtends de finales wilde uit commercieel oogpunt... mijnheer Phelps vond het niet nodig om zich achter de wereldwijde steun te scharen om het belang van de sporters boven commerciele belangen te stellenquote:
Waarschijnlijk had Phelps zoiets van "laat mij nou maar gewoon zwemmen, ik hou me niet bezig met al die randzaken"quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Amerika was het enige land dat 's ochtends de finales wilde uit commercieel oogpunt... mijnheer Phelps vond het niet nodig om zich achter de wereldwijde steun te scharen om het belang van de sporters boven commerciele belangen te stellen
Als het hem vooral om hard zwemmen te doen is had ie dat protest moeten steunen, je zwemt 's avonds over het algemeen harder dan 's ochtendsquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had Phelps zoiets van "laat mij nou maar gewoon zwemmen, ik hou me niet bezig met al die randzaken"
http://en.wikipedia.org/wiki/Zhou_Yafeiquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja ik blijf dat soort sprongen ineens altijd verdacht vinden... heeft ze ooit al eens finales gezwommen op grote toernooien?
Wie zegt dat hij ook liever 's avonds zwemt?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als het hem vooral om hard zwemmen te doen is had ie dat protest moeten steunen, je zwemt 's avonds over het algemeen harder dan 's ochtends
Nee, hij wil liever om half vijf 's nachts z'n nest uit om z'n voorbereiding te beginnen op de finales...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:47 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij ook liever 's avonds zwemt?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:57 schreef borisz het volgende:
Dekker plaats 3 : 58.22
quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:01 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
[..]
was 1 uur geleden al bekend
IK HEB IN IEDER GEVAL ME BEST GEDAAAANquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:03 schreef Falco het volgende:
Helder licht, die Groot.
Alle Nederlandse zwemsters hebben wat schaapachtigs en dozigs vind ik... gelukkig hebben ze daar in het water geen last vanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:03 schreef Falco het volgende:
Helder licht, die Groot.
Heemskerkquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alle Nederlandse zwemsters hebben wat schaapachtigs en dozigs vind ik... gelukkig hebben ze daar in het water geen last van
Mooi uitgedruktquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alle Nederlandse zwemsters hebben wat schaapachtigs en dozigs vind ik... gelukkig hebben ze daar in het water geen last van
Dat zijn de positieve uitzonderingen, maar Veldhuis, Dekker en Groot zijn echtquote:
Dat lange afstand zwemmen is veel te laat Olmpische geworden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:07 schreef Mark het volgende:
Waarom vergeet iedereen Edith van Dijk?
Ze heeft wel een mannelijk hoofd maar ze is nog altijd vrouwquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:22 schreef rja het volgende:
[..]
Dat lange afstand zwemmen is veel te laat Olmpische geworden.
4 of 5 jaar geleden, had ze op z'n sloffen goud gewonnen, nu niet meer.
brrrr. Dat hoor ik liever niet te vaakquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:04 schreef BVO het volgende:
[..]
IK HEB IN IEDER GEVAL ME BEST GEDAAAAN.
Hoho, hij doet nog mee aan de 4x100 meter wisselslag estafette.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:49 schreef erkel het volgende:
Bedankt voor je deelname van Valkengoed. Tot de volgende keer
hebben die nog wat finale kansen? En wie zwemmen er mee?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoho, hij doet nog mee aan de 4x100 meter wisselslag estafette.
Zeker. Dames zijn medaillekandidaat.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:50 schreef erkel het volgende:
[..]
hebben die nog wat finale kansen? En wie zwemmen er mee?
Driebergen - Van Valkengoed - Van Aggele - Van den Hoogenbandquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:50 schreef erkel het volgende:
[..]
hebben die nog wat finale kansen? En wie zwemmen er mee?
Naja, Campbell is geen B hoor. Dat is hun tweede beste zwemster.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een goed B-team nog van de Aussies.
Normaal gesproken niet hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:54 schreef Denewar het volgende:
goede tussentijden hoor en 5 bij elkaar.
nederland moet echt vol aan de bak om zich te plaatsen
wordt echt lastig
3 dicht bij elkaar andere wat ver achter. China 1quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:54 schreef Denewar het volgende:
wordt echt lastig
Mhua, nee hoor. In principe moet dit geen probleem zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:54 schreef Denewar het volgende:
wordt echt lastig
hoop het niet, maar blijf het altijd link vinden met krojo, heemsker, schreuder, van rooijenquote:
Dat dus ja. Er word wel erg veel geroepen dat Nederland dit even makkelijk wint...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:56 schreef Denewar het volgende:
[..]
hoop het niet, maar blijf het altijd link vinden met krojo, heemsker, schreuder, van rooijen
Die eerste drie zijn ook nog steeds van een heel goed niveau hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:56 schreef Denewar het volgende:
[..]
hoop het niet, maar blijf het altijd link vinden met krojo, heemsker, schreuder, van rooijen
Nee, ze gaan naar de finale. In de finale komen Veldhuis en Dekker nog.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:57 schreef Loofus het volgende:
[..]
Dat dus ja. Er word wel erg veel geroepen dat Nederland dit even makkelijk wint...
Waarom?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:57 schreef Palmboom313 het volgende:
oei oei oei wordt nog lastig om door te gaan.
maar buiten de vs en australie gaat iedereen zelfs dts met steffen volle bak.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die eerste drie zijn ook nog steeds van een heel goed niveau hoor.
Haha, jij reageert binnen 1 tiende van een secondequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:58 schreef kevin6188 het volgende:
82 honderdsten reactietijd vind ik niet zo best eigenlijk, moeten dan geen duizendsten zijn?
Ze was ook als laatste weg, zo leek het tenminste.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:58 schreef kevin6188 het volgende:
82 honderdsten reactietijd vind ik niet zo best eigenlijk, moeten dan geen duizendsten zijn?
82 honderdste is best traag.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Haha, jij reageert binnen 1 tiende van een seconde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |