Misschien is dit tactiek. Het draait om opbouwen, niet jezelf te gronde werken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:10 schreef TheVulture het volgende:
Dekker kan die medaille wel vergeten denk ik... die Chinese heb ik nog nooit zo hard zien zwemmen trouwens...
Was natuurlijk wel te verwachten dat de Chinezen nu opeens wel zouden gaan presteren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:10 schreef TheVulture het volgende:
Dekker kan die medaille wel vergeten denk ik... die Chinese heb ik nog nooit zo hard zien zwemmen trouwens...
Wanneer niet?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:10 schreef Leatherface het volgende:
Phelps dus weer indrukwekkend.
Nee maar ik gun het hem gewoon niet. Punt. Klaar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:10 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Moet ie dan na al die training voor de OS niet z'n best gaan doen omdat de rest gewoon veel slechter is?
Ook ik denk dat ze geen medaille gaat halen, maar nu ging ze absoluut nog niet voluit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:10 schreef TheVulture het volgende:
Tja ik blijf dat soort sprongen ineens altijd verdacht vinden... heeft ze ooit al eens finales gezwommen op grote toernooien?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Was natuurlijk wel te verwachten dat de Chinezen nu opeens wel zouden gaan presteren.
Oke, dat kan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar ik gun het hem gewoon niet. Punt. Klaar.
Net zoals ik het Trickett ook niet gun
Ik voorspel jaloezie.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar ik gun het hem gewoon niet. Punt. Klaar.
Net zoals ik het Trickett ook niet gun
Ik vind ze allebei gewoon irritant, kan er de vinger niet op leggen maar ze wekken gewoon ergenis op bij mequote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Phelps ook een beetje omdat hij een exponent is van het Amerika die er alles aan doen vanwege de commercie
Amerika was het enige land dat 's ochtends de finales wilde uit commercieel oogpunt... mijnheer Phelps vond het niet nodig om zich achter de wereldwijde steun te scharen om het belang van de sporters boven commerciele belangen te stellenquote:
Waarschijnlijk had Phelps zoiets van "laat mij nou maar gewoon zwemmen, ik hou me niet bezig met al die randzaken"quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Amerika was het enige land dat 's ochtends de finales wilde uit commercieel oogpunt... mijnheer Phelps vond het niet nodig om zich achter de wereldwijde steun te scharen om het belang van de sporters boven commerciele belangen te stellen
Als het hem vooral om hard zwemmen te doen is had ie dat protest moeten steunen, je zwemt 's avonds over het algemeen harder dan 's ochtendsquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had Phelps zoiets van "laat mij nou maar gewoon zwemmen, ik hou me niet bezig met al die randzaken"
http://en.wikipedia.org/wiki/Zhou_Yafeiquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja ik blijf dat soort sprongen ineens altijd verdacht vinden... heeft ze ooit al eens finales gezwommen op grote toernooien?
Wie zegt dat hij ook liever 's avonds zwemt?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als het hem vooral om hard zwemmen te doen is had ie dat protest moeten steunen, je zwemt 's avonds over het algemeen harder dan 's ochtends
Nee, hij wil liever om half vijf 's nachts z'n nest uit om z'n voorbereiding te beginnen op de finales...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:47 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij ook liever 's avonds zwemt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |