quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:57 schreef borisz het volgende:
Dekker plaats 3 : 58.22
quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:01 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
[..]
was 1 uur geleden al bekend
IK HEB IN IEDER GEVAL ME BEST GEDAAAANquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:03 schreef Falco het volgende:
Helder licht, die Groot.
Alle Nederlandse zwemsters hebben wat schaapachtigs en dozigs vind ik... gelukkig hebben ze daar in het water geen last vanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:03 schreef Falco het volgende:
Helder licht, die Groot.
Heemskerkquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alle Nederlandse zwemsters hebben wat schaapachtigs en dozigs vind ik... gelukkig hebben ze daar in het water geen last van
Mooi uitgedruktquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alle Nederlandse zwemsters hebben wat schaapachtigs en dozigs vind ik... gelukkig hebben ze daar in het water geen last van
Dat zijn de positieve uitzonderingen, maar Veldhuis, Dekker en Groot zijn echtquote:
Dat lange afstand zwemmen is veel te laat Olmpische geworden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:07 schreef Mark het volgende:
Waarom vergeet iedereen Edith van Dijk?
Ze heeft wel een mannelijk hoofd maar ze is nog altijd vrouwquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:22 schreef rja het volgende:
[..]
Dat lange afstand zwemmen is veel te laat Olmpische geworden.
4 of 5 jaar geleden, had ze op z'n sloffen goud gewonnen, nu niet meer.
brrrr. Dat hoor ik liever niet te vaakquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:04 schreef BVO het volgende:
[..]
IK HEB IN IEDER GEVAL ME BEST GEDAAAAN.
Hoho, hij doet nog mee aan de 4x100 meter wisselslag estafette.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:49 schreef erkel het volgende:
Bedankt voor je deelname van Valkengoed. Tot de volgende keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |