Slaap lekker en succes morgenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nu gaan we slapen. Morgen met de auto langs een paar garages om het ding proberen te verpatsen!
Das mooi Morwen, en ooit verhuis je zelf ook. Het hoort bij het leven maar sommige verhuizen (veel) te vroeg zeg maar.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeker weten!!!!! Ik heb zoveel lol met haar gehad zelfs toen ze heel erg ziek was, daar haal ik heel veel kracht uit. En dat kan ook met mensen die gewoon nog leven natuurlijk![]()
In mijn speech zei ik dan ook dat ze voor mij pas dood is als ik niet meer aan haar denk en dat gebeurt niet dus wat mij betreft had ze net zo goed naar Amerika verhuisd kunnen zijn.
True, maar ik vind (ik dus) dat er soms een te groot drama gemaakt wordt van de dood zeker als het om een "natuurlijke" dood gaat. Een misdrijf is weer een heel ander verhaalquote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Das mooi Morwen, en ooit verhuis je zelf ook. Het hoort bij het leven maar sommige verhuizen (veel) te vroeg zeg maar.
Hoe bedoel je God willen spelen ??quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
True, maar ik vind (ik dus) dat er soms een te groot drama gemaakt wordt van de dood zeker als het om een "natuurlijke" dood gaat. Een misdrijf is weer een heel ander verhaalMaar dan komt er meer bij kijken dan de dood alleen, dan zijn er derden die voor God menen te kunnen spelen
Dat lijkt me heel erg.........
Goeie Tip Morwenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook, maar het zit niet in mijn aard om te verouderen zeker qua karakter niet. Ik zat laatst weer eens een stukje van Youp van het hek te kijken en iklag krom over vreselijke echtparen. Nou zijn wij dat ook natuurlijk maar niet zo erg als die![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iemand die geen borsthaar wenst die tieft maar lekker op.
Doe mij ook nog maar een bakkie......quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:46 schreef tipsch het volgende:
moggu, zonnetje nog niet doorgekomen hier, maar toch
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:00 schreef PeterNB het volgende:
Doe mij ook nog maar een bakkie......
Doe er NOG maar 1quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Doe er NOG maar 1![]()
Ik begin altijd met VEEL koffie, en zak in de loop van
de dag wat-af (qua koffie he)![]()
Ja hee, steek dan gewoon je kop eens onder de koude kraan.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:48 schreef PeterNB het volgende:
Doe er NOG maar 1![]()
Ik begin altijd met VEEL koffie, en zak in de loop van
de dag wat-af (qua koffie he)![]()
Ik zit bijna iedere ochtend in bad !! (Maar da's lekker warm en word jequote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja hee, steek dan gewoon je kop eens onder de koude kraan.
Ga dan gewoon onder de douche en zet die wekker iets laterquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zit bijna iedere ochtend in bad !! (Maar da's lekker warm en word je
inderdaad niet echt wakker van )
Dat douchen doe ik ook..........NA het badderen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ga dan gewoon onder de douche en zet die wekker iets later
Het is duidelijk dat je iets in je ochtenpatroon zal moeten veranderen. Vindt je baas ook.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:14 schreef PeterNB het volgende:
Ik zit bijna iedere ochtend in bad !! (Maar da's lekker warm en word je
inderdaad niet echt wakker van )
Hier niet. Kut a'dam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |