Ben jij niet teveel met "later" bezig en zit je wel lekker in het "hier en nu" rond te struinen? Ik hoor je zo vaak spreken over "later als ik groot ben". Wist jij dat 9 van de 10 dingen die je voor jezelf uit zit te stippelen gewoon niet uitkomen?quote:
Ik zit altijd in het hier en nu maar ik maak ook plannen voor de toekomst.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben jij niet teveel met "later" bezig en zit je wel lekker in het "hier en nu" rond te struinen? Ik hoor je zo vaak spreken over "later als ik groot ben". Wist jij dat 9 van de 10 dingen die je voor jezelf uit zit te stippelen gewoon niet uitkomen?
Nope, vroeger toen ik klein was wel vaak aan gedacht. Toen ik nog veel aan het varen was wilde ik ook altijd zo'n grote gouden oorring die zeelieden krijgen als ze Kaap Hoorn ronden......Ook daar is het nooit van gekomen....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:22 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zo da's nog eens een overgang naar een luchtig onderwerp!
Jij?
truste HoneyBunnyquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:27 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik en mijn tattoo gaan lekker slapen!
en dromen over Mario met snor
Blijf vooral zo lief tegen elkaarr, heb ik morgen wat om terug te lezen![]()
Truste!
Sweet dreams.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:27 schreef HoneyBunny het volgende:
Truste!
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, vroeger toen ik klein was wel vaak aan gedacht. Toen ik nog veel aan het varen was wilde ik ook altijd zo'n grote gouden oorring die zeelieden krijgen als ze Kaap Hoorn ronden......Ook daar is het nooit van gekomen....
In mijn volgend leven.....![]()
Hee joh! Waar blijft nou Mario Mustache?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:27 schreef HoneyBunny het volgende:
Truste!
Ik was je leeftjid vergeten mentortje....maar volgens mij was je begin 20 of zo? Ik vind je altijd zo serieus.....spring je wel eens lekker uit de band en dans je dan een hele nacht door met een pil in je mik? Niet dat dat nu persé moet, lees maar een beetje tussen de regels door. En natuurlijk hoef je niet te antwoorden als je het te persoonlijk vindt....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zit altijd in het hier en nu maar ik maak ook plannen voor de toekomst.
Zonder plannen heb ik niets om naar toe te werken, dan ga ik door het leven zonder dromen en dat is ook niks.
Slaap lekker johquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:27 schreef HoneyBunny het volgende:
Truste!
Nee nooit.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik was je leeftjid vergeten mentortje....maar volgens mij was je begin 20 of zo? Ik vind je altijd zo serieus.....spring je wel eens lekker uit de band en dans je dan een hele nacht door met een pil in je mik? Niet dat dat nu persé moet, lees maar een beetje tussen de regels door. En natuurlijk hoef je niet te antwoorden als je het te persoonlijk vindt....
En dromen zijn gaaf...
een muisjequote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:28 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Staat ook in het tatoo topic op fok.
Zou het trouwens niet meer doen, deze is wel ok maar als ik sommige dames zie met die complete tekeningen op hun rug.. Zonde
Ok, dat zou goed kunnen, ik ken je fysiek niet... Als je het dan straks ook maar doet héquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:27 schreef Dementor het volgende:
Ik kan eigenlijk pas in het hier en nu gaan struinen zoals jij dat noemt NMNS als ik fysiek in orde ben.
Ik ben me nu al mentaal aan het voorbereiden op het feit dat er een nieuwe wereld open gaat.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, dat zou goed kunnen, ik ken je fysiek niet... Als je het dan straks ook maar doet hé
Jawel maar ik ben niet losbandig of wat dan ook in dat opzicht.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je kan toch wel nog een beetje lachen hoop ik
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En een grote dikke kale bruine kop met een enorme hangsnor.....
Sommige vind ik wel, maar te groot vind ik ook nixquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:28 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Staat ook in het tatoo topic op fok.
Zou het trouwens niet meer doen, deze is wel ok maar als ik sommige dames zie met die complete tekeningen op hun rug.. Zonde
Ja en hoe ziet het er uit als ze 30 jaar verder zijn.. Ieuuuuwww zag op mijn werk ook een vrouw van middelbare leeftijd met soepjurk en een gruwelijk grote fel groene tatoo op haar niet zulke slanke arm ..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
een muisje![]()
ja hadden we kunnen raden ......
ik heb er ooit over nagedacht om een piepklein lieveheersbeestje op mijn schouder te laten zetten
(symbool tegen zinloos geweld) maar toch maar niet gedaan
die grote rugtatoo's zijn vreselijk.....
zie je een beelschoon piepjong meisje met zo'n enorm groot zwart ding op haar rug![]()
doodzonde........
je hoeft niet losbandig te zijn om af en toe uit de band te springen hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jawel maar ik ben niet losbandig of wat dan ook in dat opzicht.
Nah, die grote dikke kale kop komt er al aan....bier en beerenburg vind ik ook heel prima, donkere duistere achterafkroegen zijn mijn favo kroegen. Misschien wordt het ooit nog wat?quote:
Ik maak wel lol maar op een andere manier.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je hoeft niet losbandig te zijn om af en toe uit de band te springen hoor
een beetje lol maken op zijn tijd is goed voor je, geloof me.......
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en hoe ziet het er uit als ze 30 jaar verder zijn.. Ieuuuuwww zag op mijn werk ook een vrouw van middelbare leeftijd met soepjurk en een gruwelijk grote fel groene tatoo op haar niet zulke slanke arm ..
misschienquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, die grote dikke kale kop komt er al aan....bier en beerenburg vind ik ook heel prima, donkere duistere achterafkroegen zijn mijn favo kroegen. Misschien wordt het ooit nog wat?
Vergeet nooit het volgende:quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik maak wel lol maar op een andere manier.
Die kunnen eruit, maar een tatoo is erg naar om weg te halen. Ik heb ook 4 oorbellen aan elke kant.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ja en die vrouwen van 50 á 60 jaar die nog steeds 10 oorringetjes inhebben zo om hun hele oorschelp heen
Jetjequote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vergeet nooit het volgende:
Dingen die je op je twintigste doet, doe je op je dertigste niet meer
Dingen die je op de dertigste doet, doe je op je veertigste niet meer, enz.....
Kortom, leef en geef ze van jetje!
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ja en die vrouwen van 50 á 60 jaar die nog steeds 10 oorringetjes inhebben zo om hun hele oorschelp heen
Ha het "probleem" is dat ik nooit het traject van de gemiddelde jongeman gevolgd heb.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is dat zoquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ja en die héle grote op die rug, zo vlak boven dat spijkerbroekie,quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kunnen eruit, maar een tatoo is erg naar om weg te halen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, anders maar niet hé....
Vind ik wel. Nou ok, sommige dingen doe je nog wel, maar ze hebben een ander effect omdat ze in een andere tijd plaats vinden. Het is anders, de impact is minder (niet per definitie minder leuk, maar wel minder heftig)quote:
Op die leeftijd horen die ringetjes ergens anders te zitten....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
jongen en meisjes / dames en heren
ik moet eens richting bedje toe
see you later![]()
Waar danquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Op die leeftijd horen die ringetjes ergens anders te zitten....
ieuwwwwww die post zag ik nog net op tijd,quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Op die leeftijd horen die ringetjes ergens anders te zitten....
Als je het sec in decennia ziet wel ja, maar het leven loopt wel geleidelijker dan dat. Als je terug kijkt heb je gelijk maar als beleving in het hier en nu zie ik geen grote verschillen met pak hem beet 10 jaar in mijn leven terug qua lol maken dan. Dat zou een graad van verzuring betekenen en daar weiger ik aan toe te gevenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind ik wel. Nou ok, sommige dingen doe je nog wel, maar ze hebben een ander effect omdat ze in een andere tijd plaats vinden. Het is anders, de impact is minder (niet per definitie minder leuk, maar wel minder heftig)
Slaap lekker, kanjerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
maar wel ééntje die altijd raak schiet![]()
truste Morwen![]()
Misschien heb ik het iets sneller afgewerktquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als je het sec in decennia ziet wel ja, maar het leven loopt wel geleidelijker dan dat. Als je terug kijkt heb je gelijk maar als beleving in het hier en nu zie ik geen grote verschillen met pak hem beet 10 jaar in mijn leven terug qua lol maken dan. Dat zou een graad van verzuring betekenen en daar weiger ik aan toe te geven
Enormquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe zit 't met jou Morwen, ben jij een knapperd...
tot over een uurtjequote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ieuwwwwww die post zag ik nog net op tijd,
oma met piercings![]()
![]()
nah ja wel leuk voor opa
Als je langer blijft slapen, dan begint het gewoon overmorgen opnieuw......quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:50 schreef Dementor het volgende:
Fijn zo'n nachtelijke interne strijd.
En morgen begint het gewoon weer opnieuw.
Ik ga mijn bed op zoeken.
Ik ook, maar het zit niet in mijn aard om te verouderen zeker qua karakter niet. Ik zat laatst weer eens een stukje van Youp van het hek te kijken en iklag krom over vreselijke echtparen. Nou zijn wij dat ook natuurlijk maar niet zo erg als diequote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien heb ik het iets sneller afgewerktHad destijds zo af en toe nogal haast ...
Ik kom er wel uit het duurt alleen lang, ik ben gewoon op zoek naar de zin van het leven en dat kost enorm veel tijd en energie.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je langer blijft slapen, dan begint het gewoon overmorgen opnieuw......![]()
Droom lekker joh....
Slaap lekker, morgen weer verder met de strijdquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:50 schreef Dementor het volgende:
Fijn zo'n nachtelijke interne strijd.
En morgen begint het gewoon weer opnieuw.
Ik ga mijn bed op zoeken.
Uiteindelijk win ik toch welquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Slaap lekker, morgen weer verder met de strijd
Dat sowieso, just keep breathing, that's the keyquote:
Ik vind vooral Youp zelf nogal oud worden. En onderdeel van een vreselijk echtpaar wilde ik niet zijn, dus daar ben ik snel mee gekapt......quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook, maar het zit niet in mijn aard om te verouderen zeker qua karakter niet. Ik zat laatst weer eens een stukje van Youp van het hek te kijken en iklag krom over vreselijke echtparen. Nou zijn wij dat ook natuurlijk maar niet zo erg als die![]()
quote:
Doe es een foto van je motor postenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind vooral Youp zelf nogal oud worden. En onderdeel van een vreselijk echtpaar wilde ik niet zijn, dus daar ben ik snel mee gekapt......
Mannen van veertig hé....tweede jeugd geneuzel enzo......
Nee hoor ik blijf dan hopelijk eeuwig leven in de gedachten van mijn kinderen en mijn kleinkinderen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Uiteindelijk verliezen we allemaal, six feet under en een tuin op je buik. Maar tot die tijd....
Nou nee hoor, tis toch uiteindelijk een keuze. Gewoon lekker je eigen boontjes doppen. Niks beters dan datquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind vooral Youp zelf nogal oud worden. En onderdeel van een vreselijk echtpaar wilde ik niet zijn, dus daar ben ik snel mee gekapt......
Mannen van veertig hé....tweede jeugd geneuzel enzo......
Damn, zit je weer in de toekomst, maar liefst twee generaties verder. Doe es wat voor het milieu en leg er een knoop inquote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee hoor ik blijf dan hopelijk eeuwig leven in de gedachte van mijn kinderen en mijn kleinkinderen.
Zo gaat dat als je het goed doet.
Welterusten.
Die kun je tegenwoordig kant en klaar kopen bij de AH, nix zelf doppen....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee hoor, tis toch uiteindelijk een keuze. Gewoon lekker je eigen boontjes doppen. Niks beters dan dat
Ik ben opgevoed om mezelf als een schakel in de keten te zien.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Damn, zit je weer in de toekomst, maar liefst twee generaties verder. Doe es wat voor het milieu en leg er een knoop in
Dat probleem lossen zijn kinderen wel opquote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Damn, zit je weer in de toekomst, maar liefst twee generaties verder. Doe es wat voor het milieu en leg er een knoop in
Dat ben je ook, andijvie, boontjes, groeien, afsterven, graf, wormen, mest, andijvie, boontjes (van Soury)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben opgevoed om mezelf als een schakel in de keten te zien.
Zo nu ga ik echt.
Krentquote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Dikke vinger, de middelste
Ik ga gewoon de fik in, hoeft niemand meer naar me om te kijken.. Hoppa liefst de noordzee in met die as.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat ben je ook, andijvie, boontjes, groeien, afsterven, graf, wormen, mest, andijvie, boontjes (van Soury)
Da's wel rottig bezoeken Soury, waar moeten we dan zijn hé...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga gewoon de fik in, hoeft niemand meer naar me om te kijken.. Hoppa liefst de noordzee in met die as.
Ben je een krentquote:
Hier valt geen goed antwoord op te geven. Niemand gaat dat van zichzelf zeggen. Maar volgens mij heb ik teveel weg gegeven en te weinig overgehouden.....quote:
Dat bedoel ik nou..Bezoeken me reet. Dat doet niemand meer na 2 jaar ofzo. En iemand opzadelen met een graf. Zo zie ik dat dus. Ik ga wel es langs bij het graf van mijn pa, maar zegt me verder niet zoveel. Ik doe dat eigenlijk nog voor mijn moeder. Hij zit in mijn hart, daar heb ik meer aan. En aangezien ik geen kids heb en hoop oud te worden zie ik een graf niet zitten. Nou gezellig onderwerpquote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Da's wel rottig bezoeken Soury, waar moeten we dan zijn hé...
Dus alleen die middelvinger heb je nog? Ok, dan ben je geen krent maar een vrijgevig mens.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier valt geen goed antwoord op te geven. Niemand gaat dat van zichzelf zeggen. Maar volgens mij heb ik teveel weg gegeven en te weinig overgehouden.....
Edit: En doe ik dat nog steeds....
Dan ben je een druifquote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier valt geen goed antwoord op te geven. Niemand gaat dat van zichzelf zeggen. Maar volgens mij heb ik teveel weg gegeven en te weinig overgehouden.....
Edit: En doe ik dat nog steeds....
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dus alleen die middelvinger heb je nog? Ok, dan ben je geen krent maar een vrijgevig mens.
*chopt middelvinger af![]()
Succes met je neus verder
Dat is idd meer de oude garde die vaak gaan, mijn zus is ook begraven en ik ben er in 6 jaar tijd 3 keer geweest. Ze zit in mijn hart en niet onder die marmeren plaat.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou..Bezoeken me reet. Dat doet niemand meer na 2 jaar ofzo. En iemand opzadelen met een graf. Zo zie ik dat dus. Ik ga wel es langs bij het graf van mijn pa, maar zegt me verder niet zoveel. Ik doe dat eigenlijk nog voor mijn moeder. Hij zit in mijn hart, daar heb ik meer aan. En aangezien ik geen kids heb en hoop oud te worden zie ik een graf niet zitten. Nou gezellig onderwerp
Nix mis met een mooi graf.....zolang je je notebook en mobile maar bij je hebt is eeuwig reizen weldadig....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou..Bezoeken me reet. Dat doet niemand meer na 2 jaar ofzo. En iemand opzadelen met een graf. Zo zie ik dat dus. Ik ga wel es langs bij het graf van mijn pa, maar zegt me verder niet zoveel. Ik doe dat eigenlijk nog voor mijn moeder. Hij zit in mijn hart, daar heb ik meer aan. En aangezien ik geen kids heb en hoop oud te worden zie ik een graf niet zitten. Nou gezellig onderwerp
Jeetje een zusquote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is idd meer de oude garde die vaak gaan, mijn zus is ook begraven en ik ben er in 6 jaar tijd 3 keer geweest. Ze zit in mijn hart en niet onder die marmeren plaat.
Ik ook, maar die leeft dan gelukkig ook nog.....en hij wordt oud, 87 jaar. Vorige week kwamdie aankakken "Hey, ben nog nooit op Schiphol geweest, kun jij mij daar eens niet brengen?"quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:22 schreef Soury het volgende:
[..]
ik schiet zelfs regelmatig in de lach als ik aan mijn vader terug denk. Das beter !!
Hehehe.. Leuk. Pfffff 87. Wat een leeftijd. Maar wil ik ook wel worden mits bij de pinken zeg maar.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ook, maar die leeft dan gelukkig ook nog.....en hij wordt oud, 87 jaar. Vorige week kwamdie aankakken "Hey, ben nog nooit op Schiphol geweest, kun jij mij daar eens niet brengen?"![]()
Zei ik 87 ?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Hehehe.. Leuk. Pfffff 87. Wat een leeftijd. Maar wil ik ook wel worden mits bij de pinken zeg maar.
Mijn opa is 92 geworden. Niks mis met dat koppie van hem. Lichamelijk ook niet, wandelde nog elke dag. En poef viel in slaap op de bank en was weg. Mooi is dat !quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En een paar weken daarvoor "Ik zou wel eens willen weten waar al die plaatsen toch liggen die ze in de krant noemen, heb jij nog niet een atlas?" Zittie uren te turen op die Atlas met een loep....
Het zal mij niets verbazen als hij over twee maanden een ticket koopt en er van tussen gaat.
Das nogal een verschilquote:
Die van mij ook, 96 jaar oud. zo zat hij nog op de fiets en zette z'n mond aan de fles CB, zo was hij weg.......Die had trouwens wel een tattoo, zoals het een zeeman betaamd.....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn opa is 92 geworden. Niks mis met dat koppie van hem. Lichamelijk ook niet, wandelde nog elke dag. En poef viel in slaap op de bank en was weg. Mooi is dat !
Ah zit in het bloed dusquote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die van mij ook, 96 jaar oud. zo zat hij nog op de fiets en zette z'n mond aan de fles CB, zo was hij weg.......Die had trouwens wel een tattoo, zoals het een zeeman betaamd.....
Ja zag het .. Best aantrekkelijk als ik er aan toe was .. Succesquote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nu gaan we slapen. Morgen met de auto langs een paar garages om het ding proberen te verpatsen!
Jups, 't heeft alleen een generatie overgeslagen en ben de enige met dat virus....quote:
Zeker weten!!!!! Ik heb zoveel lol met haar gehad zelfs toen ze heel erg ziek was, daar haal ik heel veel kracht uit. En dat kan ook met mensen die gewoon nog leven natuurlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Jeetje een zusMaar iid de gedachten aan iemand zijn veel belangrijker, ik schiet zelfs regelmatig in de lach als ik aan mijn vader terug denk. Das beter !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |