Nah, die grote dikke kale kop komt er al aan....bier en beerenburg vind ik ook heel prima, donkere duistere achterafkroegen zijn mijn favo kroegen. Misschien wordt het ooit nog wat?quote:
Ik maak wel lol maar op een andere manier.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je hoeft niet losbandig te zijn om af en toe uit de band te springen hoor
een beetje lol maken op zijn tijd is goed voor je, geloof me.......
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en hoe ziet het er uit als ze 30 jaar verder zijn.. Ieuuuuwww zag op mijn werk ook een vrouw van middelbare leeftijd met soepjurk en een gruwelijk grote fel groene tatoo op haar niet zulke slanke arm ..
misschienquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, die grote dikke kale kop komt er al aan....bier en beerenburg vind ik ook heel prima, donkere duistere achterafkroegen zijn mijn favo kroegen. Misschien wordt het ooit nog wat?
Vergeet nooit het volgende:quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik maak wel lol maar op een andere manier.
Die kunnen eruit, maar een tatoo is erg naar om weg te halen. Ik heb ook 4 oorbellen aan elke kant.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ja en die vrouwen van 50 á 60 jaar die nog steeds 10 oorringetjes inhebben zo om hun hele oorschelp heen
Jetjequote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vergeet nooit het volgende:
Dingen die je op je twintigste doet, doe je op je dertigste niet meer
Dingen die je op de dertigste doet, doe je op je veertigste niet meer, enz.....
Kortom, leef en geef ze van jetje!
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ja en die vrouwen van 50 á 60 jaar die nog steeds 10 oorringetjes inhebben zo om hun hele oorschelp heen
Ha het "probleem" is dat ik nooit het traject van de gemiddelde jongeman gevolgd heb.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is dat zoquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ja en die héle grote op die rug, zo vlak boven dat spijkerbroekie,quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kunnen eruit, maar een tatoo is erg naar om weg te halen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, anders maar niet hé....
Vind ik wel. Nou ok, sommige dingen doe je nog wel, maar ze hebben een ander effect omdat ze in een andere tijd plaats vinden. Het is anders, de impact is minder (niet per definitie minder leuk, maar wel minder heftig)quote:
Op die leeftijd horen die ringetjes ergens anders te zitten....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
jongen en meisjes / dames en heren
ik moet eens richting bedje toe
see you later![]()
Waar danquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Op die leeftijd horen die ringetjes ergens anders te zitten....
ieuwwwwww die post zag ik nog net op tijd,quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Op die leeftijd horen die ringetjes ergens anders te zitten....
Als je het sec in decennia ziet wel ja, maar het leven loopt wel geleidelijker dan dat. Als je terug kijkt heb je gelijk maar als beleving in het hier en nu zie ik geen grote verschillen met pak hem beet 10 jaar in mijn leven terug qua lol maken dan. Dat zou een graad van verzuring betekenen en daar weiger ik aan toe te gevenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind ik wel. Nou ok, sommige dingen doe je nog wel, maar ze hebben een ander effect omdat ze in een andere tijd plaats vinden. Het is anders, de impact is minder (niet per definitie minder leuk, maar wel minder heftig)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |