abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60112600
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:46 schreef Soury het volgende:

[..]

Waar dan Dag Fan slaap ze
3x raden

slaapse
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:48:43 #152
84524 Morwen
I got life
pi_60112608
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

maar wel ééntje die altijd raak schiet

truste Morwen
Slaap lekker, kanjer
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_60112616
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:47 schreef Morwen het volgende:

[..]

Als je het sec in decennia ziet wel ja, maar het leven loopt wel geleidelijker dan dat. Als je terug kijkt heb je gelijk maar als beleving in het hier en nu zie ik geen grote verschillen met pak hem beet 10 jaar in mijn leven terug qua lol maken dan. Dat zou een graad van verzuring betekenen en daar weiger ik aan toe te geven
Misschien heb ik het iets sneller afgewerkt Had destijds zo af en toe nogal haast ...
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:49:57 #154
84524 Morwen
I got life
pi_60112617
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe zit 't met jou Morwen, ben jij een knapperd...
Enorm
Only Human
pi_60112624
Fijn zo'n nachtelijke interne strijd.
En morgen begint het gewoon weer opnieuw.
Ik ga mijn bed op zoeken.
pi_60112627
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ieuwwwwww die post zag ik nog net op tijd,

oma met piercings

nah ja wel leuk voor opa
tot over een uurtje
pi_60112640
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:50 schreef Dementor het volgende:
Als je langer blijft slapen, dan begint het gewoon overmorgen opnieuw......
Droom lekker joh....
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:52:33 #158
84524 Morwen
I got life
pi_60112650
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Misschien heb ik het iets sneller afgewerkt Had destijds zo af en toe nogal haast ...
Ik ook, maar het zit niet in mijn aard om te verouderen zeker qua karakter niet. Ik zat laatst weer eens een stukje van Youp van het hek te kijken en iklag krom over vreselijke echtparen. Nou zijn wij dat ook natuurlijk maar niet zo erg als die
Only Human
pi_60112652
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Als je langer blijft slapen, dan begint het gewoon overmorgen opnieuw......
Droom lekker joh....
Ik kom er wel uit het duurt alleen lang, ik ben gewoon op zoek naar de zin van het leven en dat kost enorm veel tijd en energie.

Slaapse he!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:53:39 #160
84524 Morwen
I got life
pi_60112658
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:50 schreef Dementor het volgende:
Slaap lekker, morgen weer verder met de strijd
Only Human
pi_60112666
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:53 schreef Morwen het volgende:

[..]

Slaap lekker, morgen weer verder met de strijd
Uiteindelijk win ik toch wel
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:56:38 #162
84524 Morwen
I got life
pi_60112685
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:54 schreef Dementor het volgende:

[..]

Dat sowieso, just keep breathing, that's the key
Only Human
pi_60112698
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:52 schreef Morwen het volgende:

[..]

Ik ook, maar het zit niet in mijn aard om te verouderen zeker qua karakter niet. Ik zat laatst weer eens een stukje van Youp van het hek te kijken en iklag krom over vreselijke echtparen. Nou zijn wij dat ook natuurlijk maar niet zo erg als die
Ik vind vooral Youp zelf nogal oud worden. En onderdeel van een vreselijk echtpaar wilde ik niet zijn, dus daar ben ik snel mee gekapt......

Mannen van veertig hé....tweede jeugd geneuzel enzo......
pi_60112707
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:54 schreef Dementor het volgende:

[..]

Uiteindelijk verliezen we allemaal, six feet under en een tuin op je buik. Maar tot die tijd....
  dinsdag 15 juli 2008 @ 02:00:30 #165
84524 Morwen
I got life
pi_60112714
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik vind vooral Youp zelf nogal oud worden. En onderdeel van een vreselijk echtpaar wilde ik niet zijn, dus daar ben ik snel mee gekapt......

Doe es een foto van je motor posten

Enne, je hebt gelijk, Youp is ook een ouwe zak geworden, was ie eigenlijk al alleen hij kon het aardig verbergen.
Only Human
pi_60112715
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Uiteindelijk verliezen we allemaal, six feet under en een tuin op je buik. Maar tot die tijd....
Nee hoor ik blijf dan hopelijk eeuwig leven in de gedachten van mijn kinderen en mijn kleinkinderen.
Zo gaat dat als je het goed doet.
Welterusten.
pi_60112743
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nou nee hoor, tis toch uiteindelijk een keuze. Gewoon lekker je eigen boontjes doppen. Niks beters dan dat
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_60112745
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 02:00 schreef Dementor het volgende:

[..]

Nee hoor ik blijf dan hopelijk eeuwig leven in de gedachte van mijn kinderen en mijn kleinkinderen.
Zo gaat dat als je het goed doet.
Welterusten.
Damn, zit je weer in de toekomst, maar liefst twee generaties verder. Doe es wat voor het milieu en leg er een knoop in
pi_60112752
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 02:03 schreef Soury het volgende:

[..]

Nou nee hoor, tis toch uiteindelijk een keuze. Gewoon lekker je eigen boontjes doppen. Niks beters dan dat
Die kun je tegenwoordig kant en klaar kopen bij de AH, nix zelf doppen....
pi_60112756
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 02:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Damn, zit je weer in de toekomst, maar liefst twee generaties verder. Doe es wat voor het milieu en leg er een knoop in
Ik ben opgevoed om mezelf als een schakel in de keten te zien.
Zo nu ga ik echt.

pi_60112759
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 02:00 schreef Morwen het volgende:

[..]

Doe es een foto van je motor posten
Dikke vinger, de middelste
pi_60112762
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 02:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat probleem lossen zijn kinderen wel op
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_60112767
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 02:04 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik ben opgevoed om mezelf als een schakel in de keten te zien.
Zo nu ga ik echt.

Dat ben je ook, andijvie, boontjes, groeien, afsterven, graf, wormen, mest, andijvie, boontjes (van Soury)
  dinsdag 15 juli 2008 @ 02:07:51 #174
84524 Morwen
I got life
pi_60112778
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 02:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dikke vinger, de middelste
Krent
Only Human
pi_60112787
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat ben je ook, andijvie, boontjes, groeien, afsterven, graf, wormen, mest, andijvie, boontjes (van Soury)
Ik ga gewoon de fik in, hoeft niemand meer naar me om te kijken.. Hoppa liefst de noordzee in met die as.
pi_60112794
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 02:07 schreef Morwen het volgende:

[..]

Krent
Kut, ze kent me...
pi_60112804
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 02:08 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik ga gewoon de fik in, hoeft niemand meer naar me om te kijken.. Hoppa liefst de noordzee in met die as.
Da's wel rottig bezoeken Soury, waar moeten we dan zijn hé...
pi_60112813
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Kut, ze kent me...
Ben je een krent
pi_60112823
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 02:11 schreef Soury het volgende:

[..]

Ben je een krent
Hier valt geen goed antwoord op te geven. Niemand gaat dat van zichzelf zeggen. Maar volgens mij heb ik teveel weg gegeven en te weinig overgehouden.....

Edit: En doe ik dat nog steeds....
pi_60112842
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Da's wel rottig bezoeken Soury, waar moeten we dan zijn hé...
Dat bedoel ik nou..Bezoeken me reet. Dat doet niemand meer na 2 jaar ofzo. En iemand opzadelen met een graf. Zo zie ik dat dus. Ik ga wel es langs bij het graf van mijn pa, maar zegt me verder niet zoveel. Ik doe dat eigenlijk nog voor mijn moeder. Hij zit in mijn hart, daar heb ik meer aan. En aangezien ik geen kids heb en hoop oud te worden zie ik een graf niet zitten. Nou gezellig onderwerp
  dinsdag 15 juli 2008 @ 02:15:22 #181
84524 Morwen
I got life
pi_60112843
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Hier valt geen goed antwoord op te geven. Niemand gaat dat van zichzelf zeggen. Maar volgens mij heb ik teveel weg gegeven en te weinig overgehouden.....

Dus alleen die middelvinger heb je nog? Ok, dan ben je geen krent maar een vrijgevig mens.

*chopt middelvinger af

Succes met je neus verder
Only Human
pi_60112847
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dan ben je een druif
pi_60112862
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 02:15 schreef Morwen het volgende:

[..]

Dus alleen die middelvinger heb je nog? Ok, dan ben je geen krent maar een vrijgevig mens.

*chopt middelvinger af

Succes met je neus verder
Ik vind jou ook lief....
  dinsdag 15 juli 2008 @ 02:18:04 #184
84524 Morwen
I got life
pi_60112865
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 02:15 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat bedoel ik nou..Bezoeken me reet. Dat doet niemand meer na 2 jaar ofzo. En iemand opzadelen met een graf. Zo zie ik dat dus. Ik ga wel es langs bij het graf van mijn pa, maar zegt me verder niet zoveel. Ik doe dat eigenlijk nog voor mijn moeder. Hij zit in mijn hart, daar heb ik meer aan. En aangezien ik geen kids heb en hoop oud te worden zie ik een graf niet zitten. Nou gezellig onderwerp
Dat is idd meer de oude garde die vaak gaan, mijn zus is ook begraven en ik ben er in 6 jaar tijd 3 keer geweest. Ze zit in mijn hart en niet onder die marmeren plaat.
Only Human
pi_60112872
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 02:15 schreef Soury het volgende:

[..]

Nix mis met een mooi graf.....zolang je je notebook en mobile maar bij je hebt is eeuwig reizen weldadig....
  dinsdag 15 juli 2008 @ 02:21:21 #186
84524 Morwen
I got life
pi_60112886
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 02:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik vind jou ook lief....
Only Human
pi_60112888
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 02:16 schreef Soury het volgende:

[..]

Dan ben je een druif
Die had ik nog niet eerder gehoord.....we voegen hem toe bij de rest
pi_60112892
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 02:18 schreef Morwen het volgende:

[..]

Dat is idd meer de oude garde die vaak gaan, mijn zus is ook begraven en ik ben er in 6 jaar tijd 3 keer geweest. Ze zit in mijn hart en niet onder die marmeren plaat.
Jeetje een zus Maar iid de gedachten aan iemand zijn veel belangrijker, ik schiet zelfs regelmatig in de lach als ik aan mijn vader terug denk. Das beter !!
pi_60112909
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 02:22 schreef Soury het volgende:

[..]
ik schiet zelfs regelmatig in de lach als ik aan mijn vader terug denk. Das beter !!
Ik ook, maar die leeft dan gelukkig ook nog.....en hij wordt oud, 87 jaar. Vorige week kwamdie aankakken "Hey, ben nog nooit op Schiphol geweest, kun jij mij daar eens niet brengen?"
pi_60112919
En een paar weken daarvoor "Ik zou wel eens willen weten waar al die plaatsen toch liggen die ze in de krant noemen, heb jij nog niet een atlas?" Zittie uren te turen op die Atlas met een loep....

Het zal mij niets verbazen als hij over twee maanden een ticket koopt en er van tussen gaat.
pi_60112921
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 02:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik ook, maar die leeft dan gelukkig ook nog.....en hij wordt oud, 87 jaar. Vorige week kwamdie aankakken "Hey, ben nog nooit op Schiphol geweest, kun jij mij daar eens niet brengen?"
Hehehe.. Leuk. Pfffff 87. Wat een leeftijd. Maar wil ik ook wel worden mits bij de pinken zeg maar.
pi_60112927
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 02:28 schreef Soury het volgende:

[..]

Hehehe.. Leuk. Pfffff 87. Wat een leeftijd. Maar wil ik ook wel worden mits bij de pinken zeg maar.
Zei ik 87 ? 't is 78
pi_60112936
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En een paar weken daarvoor "Ik zou wel eens willen weten waar al die plaatsen toch liggen die ze in de krant noemen, heb jij nog niet een atlas?" Zittie uren te turen op die Atlas met een loep....

Het zal mij niets verbazen als hij over twee maanden een ticket koopt en er van tussen gaat.
Mijn opa is 92 geworden. Niks mis met dat koppie van hem. Lichamelijk ook niet, wandelde nog elke dag. En poef viel in slaap op de bank en was weg. Mooi is dat !
pi_60112950
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 02:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Zei ik 87 ? 't is 78
Das nogal een verschil
pi_60112955
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 02:31 schreef Soury het volgende:

[..]

Mijn opa is 92 geworden. Niks mis met dat koppie van hem. Lichamelijk ook niet, wandelde nog elke dag. En poef viel in slaap op de bank en was weg. Mooi is dat !
Die van mij ook, 96 jaar oud. zo zat hij nog op de fiets en zette z'n mond aan de fles CB, zo was hij weg.......Die had trouwens wel een tattoo, zoals het een zeeman betaamd.....
pi_60112962
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 02:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Die van mij ook, 96 jaar oud. zo zat hij nog op de fiets en zette z'n mond aan de fles CB, zo was hij weg.......Die had trouwens wel een tattoo, zoals het een zeeman betaamd.....
Ah zit in het bloed dus
pi_60112963
En nu gaan we slapen. Morgen met de auto langs een paar garages om het ding proberen te verpatsen!
pi_60112967
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 02:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nu gaan we slapen. Morgen met de auto langs een paar garages om het ding proberen te verpatsen!
Ja zag het .. Best aantrekkelijk als ik er aan toe was .. Succes
pi_60112969
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 02:36 schreef Soury het volgende:

[..]

Ah zit in het bloed dus
Jups, 't heeft alleen een generatie overgeslagen en ben de enige met dat virus....

Slaap lekker strakkies Soury

Meelezers ook....
  dinsdag 15 juli 2008 @ 02:41:02 #200
84524 Morwen
I got life
pi_60112976
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 02:22 schreef Soury het volgende:

[..]

Jeetje een zus Maar iid de gedachten aan iemand zijn veel belangrijker, ik schiet zelfs regelmatig in de lach als ik aan mijn vader terug denk. Das beter !!
Zeker weten!!!!! Ik heb zoveel lol met haar gehad zelfs toen ze heel erg ziek was, daar haal ik heel veel kracht uit. En dat kan ook met mensen die gewoon nog leven natuurlijk

In mijn speech zei ik dan ook dat ze voor mij pas dood is als ik niet meer aan haar denk en dat gebeurt niet dus wat mij betreft had ze net zo goed naar Amerika verhuisd kunnen zijn.
Only Human
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')