quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:33 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
maar durf m hier niet neer te zetten
![]()
Hij heet Mario. Mario heeft alleen een mustache. En als ik iets een afknapper vind dan is het wel
Google maar, je hebt m zo gevonden
It's What's Inside That Countsquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben er 24/7 mee bezig.
Dus je kunt je voorstellen welke prio het heeft.
Schijnbaar niet anders was het iedere avond feest.quote:
bij mij ook kijk dit wil ik bereiken hele filmpje afkijken dat zie je het resultaat als ik doorsla na de 5 kgquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben er 24/7 mee bezig.
Dus je kunt je voorstellen welke prio het heeft.
Nee zeg. Ik refresh zo nu en dan om te zien of je "Mustache" Mario hier al geplakt hebt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:44 schreef HoneyBunny het volgende:
Tipsch nog steeds aan het zoeken?
nee die is nu al die striptease fimpjes aan het afwerkenquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en die is nu al die striptease fimpjes aan het afwerken
die zien we voorlipg niet meer terug
Joh, jij hebt andere prioriteiten op het moment. Wees blij dat je je daarop kan focussen!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Schijnbaar niet anders was het iedere avond feest.
Welke dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:45 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Joh, jij hebt andere prioriteiten op het moment. Wees blij dat je je daarop kan focussen!
'n Beetje bij jezelf blijven Dementor. Om blij te zijn heb je niemand anders nodig, sterker nog, je kunt alleen jezelf blij maken.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
De wereld vervalt dus nog steeds in oppervlakkigheid.
Bij jezelf blijven dat heb ik iets te vaak op de streams gehoord!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
'n Beetje bij jezelf blijven Dementor. Om blij te zijn heb je niemand anders nodig, sterker nog, je kunt alleen jezelf blij maken.
Iemand die geen borsthaar wenst, een hekel heeft aan witte sokken, iemand afkeurt vanwege een snor of een kilo of wat teveel, die tieft maar lekker op. Ze zijn je dan niet waard!
Lekker rustig toch? Geen klerezooi van een ander die je op moet ruimen! Geen gezeur aan je kop. Geen rekeningen van Esprit Online van honderden euries die jij vervolgens op kan hoesten! Geniet ervan zolang het nog kan!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Welke dan?
De rest gaat me toch makkelijk af.
Om weer een winter tegemoet te gaan waarbij ik 's ochtends in het donker vertrek en 's avonds in het donker weer thuiskom om daar een enorm leeg huis aan te treffen zie ik niet meer zitten.
Ja dat is verre van luchtig maar 's nachts mag dat
er komen niet straks weer 3 regels bij hé bij deze postquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
De wereld vervalt dus nog steeds in oppervlakkigheid.
Afvallen is goed als je jezelf er beter door gaat voelen. Maar doe het nooit voor een ander, doe überhaupt nooit iets voor een ander (op de normale dingen na), want dat hou je dan toch niet volquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bij jezelf blijven dat heb ik iets te vaak op de streams gehoord!
zo mag ik het horen optieven die wijfenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
'n Beetje bij jezelf blijven Dementor. Om blij te zijn heb je niemand anders nodig, sterker nog, je kunt alleen jezelf blij maken.
Iemand die geen borsthaar wenst, een hekel heeft aan witte sokken, iemand afkeurt vanwege een snor of een kilo of wat teveel, die tieft maar lekker op. Ze zijn je dan niet waard!
Kan jij het op een vrouw met borsthaar en een snor?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat is Esprit Onlinequote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:51 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Lekker rustig toch? Geen klerezooi van een ander die je op moet ruimen! Geen gezeur aan je kop. Geen rekeningen van Esprit Online van honderden euries die jij vervolgens op kan hoesten! Geniet ervan zolang het nog kan!
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Afvallen is goed als je jezelf er beter door gaat voelen. Maar doe het nooit voor een ander, doe überhaupt nooit iets voor een ander (op de normale dingen na), want dat hou je dan toch niet vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |