Afgunst richting wie?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Puur met stiekem toch een vleugje afgunst.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee het is geen wraak het is een pure payback.
Ik ben er niet op uit om andere te benadelen, alleen om zelf sterker te worden.
Men heeft altijd geprobeerd mij neer te halen puur omdat ik schijnbaar als een bedreiging werd gezien op welk front dan ook, hier ben ik pas sinds kort bewust van geworden.
Je kunt het af doen als onzin maar dat vind ik te makkelijk.
Ja ik ben de editor hequote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
da's wel lastig reageren hoor als je 3x je post aanpast en er nog een zinnetje achteraanplakt,
kolere daar wordt ik gek van man![]()
en nee, ik heb niet 1x gezegd dat ik het onzin vind of ook maar iets in die richting toch?![]()
ik denk wel een klein beetje dat ik je snap uit wat je tot nu toe gepost hebt.
En met gelukkig worden benadeel je juist helemaal niemand, da's het mooie........
en sterker worden doe je sowieso als je je happy voelt.
dus......... eh ja dus dat
Evian! Of Spa Rood?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:25 schreef Dementor het volgende:
Ik drink iets dat HoneyBunny niet lekker vind!
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:25 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Aan de Yogi vanavond of hebbie weer van die rare thee?
Vervelend ventje is hetquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
da's wel lastig reageren hoor als je 3x je post aanpast en er nog een zinnetje achteraanplakt,
kolere daar wordt ik gek van man![]()
en nee, ik heb niet 1x gezegd dat ik het onzin vind of ook maar iets in die richting toch?![]()
ik denk wel een klein beetje dat ik je snap uit wat je tot nu toe gepost hebt.
En met gelukkig worden benadeel je juist helemaal niemand, da's het mooie........
en sterker worden doe je sowieso als je je happy voelt.
dus......... eh ja dus dat
Kunnen wij die nu ook zien? Staat er geen fotootje van de stripper online ergens?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:24 schreef HoneyBunny het volgende:
Ha, stripper geboekt!![]()
Hij is wel een beetje tacky, maar dat was te verwachten. Zolang hij met die zwens niet voor mijn neus gaat zwaaien vind ik het best!
Joh, neem lekker veel suiker! Ik heb me rot gelachen om je vorige week!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik ga NU een beker zetten, goed dat je het zegt, geen koffie, redbull of rosé voor mij
vanavond, en........ ik ga aan de zoetjes i.p.v. suiker![]()
ben zo weer terug...........
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kunnen wij die nu ook zien? Staat er geen fotootje van de stripper online ergens?
Nou hoor. We zullen je heus niet pakken op slechte smaak of zo. Daar valt niet over te twisten. Doe nou.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:33 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
maar durf m hier niet neer te zetten
![]()
Hij heet Mario. Mario heeft alleen een mustache. En als ik iets een afknapper vind dan is het wel zo'n pruik boven je lip! Blijft vanalles in hangen enzo![]()
(sorry als ik nu iemand beledig)
Google maar, je hebt m zo gevonden
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:30 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Joh, neem lekker veel suiker! Ik heb me rot gelachen om je vorige week!![]()
Was wel schattig
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:34 schreef Dementor het volgende:
Tadaaa weer een reden om af te vallen.
Told you so fanvanheteersteuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |