Daar was ik al bang voor!quote:Op maandag 14 juli 2008 23:42 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Wel hoor! Mijn ego groeit met de dag![]()
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:42 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Wel hoor! Mijn ego groeit met de dag![]()
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kunnen ze eindelijk eens die keuken gaan verbouwen.
Yes, yes.. Zo werkt het!quote:
ahquote:Op maandag 14 juli 2008 23:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Van Swiebertje, die ken je toch wel
Er is was maar 1 Saartje!quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ahSaartje
gut ja maar die was wel 120 jaar ofzo toch dan?
Alweer?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Van Swiebertje, die ken je toch wel
DipMush was het, volgens mij.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:39 schreef Disana het volgende:
Nu ben ik het ook kwijt... Tan sim?
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pas 94.....zo jong nog....
Heb je Lieke nu al gebeld...doe es snel dan....quote:Op maandag 14 juli 2008 23:46 schreef Dementor het volgende:
Ik zal nog eens iets zeggen he!
is dat dat 06 nummer dat altijd op t.v. herhaalt wordt?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je Lieke nu al gebeld...doe es snel dan....
Zoiets......maar voor je het weet ben je zelf zo oud....quote:Op maandag 14 juli 2008 23:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ja ze had haar hele leven nog voor zich zeg maar .........
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zoiets......maar voor je het weet ben je zelf zo oud....
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is dat dat 06 nummer dat altijd op t.v. herhaalt wordt?
06 - ..... dat is een lekker nummertje
ofzoiets
Lieke wil direct al mijn geld hebben.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je Lieke nu al gebeld...doe es snel dan....
heb jij nog groene appels, er moet 5 kg vanaf bij mijquote:
Eerst laten dansen voor je, erna pas zeggen dat je niets hebtquote:Op maandag 14 juli 2008 23:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Lieke wil direct al mijn geld hebben.
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:52 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Eerst laten dansen voor je, erna pas zeggen dat je niets hebt
Weggooien die weegschaal, die is kapotquote:Op maandag 14 juli 2008 23:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heb jij nog groene appels, er moet 5 kg vanaf bij mij![]()
heb vandaag eens een weegschaal gekocht had ik niet eens,
5 kg zwaarder dan normaal
Ja ik heb er nog een stuk of 10 in de koelkast liggen.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heb jij nog groene appels, er moet 5 kg vanaf bij mij![]()
heb vandaag eens een weegschaal gekocht had ik niet eens,
5 kg zwaarder dan normaal
Ja ik ben zo armquote:Op maandag 14 juli 2008 23:52 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Eerst laten dansen voor je, erna pas zeggen dat je niets hebt
Het is het weer. Dat zij een Amerikaanse lesbo is, was eigenlijk compleet aan me voorbij gegaan.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:51 schreef HoneyBunny het volgende:
Begin jij nu ook al over de Amerikaanse Lesbo?![]()
Wat hebben jullie toch vandaag?
dat is het bij mij denk ik, ik moet meer beweging hebbenquote:Op maandag 14 juli 2008 23:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja ik heb er nog een stuk of 10 in de koelkast liggen.
Ik ben erg benieuwd hoeveel er morgenochtend weer af is, vandaag toch netjes gegeten en bewogen.
5kg is peanuts, ik ga uiteindelijk voor -25kg.
nee ik knap uit mijn spijkerbroek johquote:Op maandag 14 juli 2008 23:53 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Weggooien die weegschaal, die is kapot
gratis filmpjequote:Op maandag 14 juli 2008 23:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja ik ben zo arm![]()
Voel met me mee jaaaa!
* Dementor zet zichzelf op ebay.
ja maar 25 kilo is ook wel veel johquote:Op maandag 14 juli 2008 23:59 schreef Dementor het volgende:
1 uur redelijk hard fietsen staat gelijk aan +/- 350kcal verbranding.
Dus ik moet en heeel erg gematigd eten en van 1 naar 2 uur per dag fietsen gaan.
Het moet he anders heeft de rest totaal geen zin.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja maar 25 kilo is ook wel veel joh
respect hoor serieus ........
tja belachelijk eigenlijk maar ik vrees dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maatschappelijke acceptatie is gewoon prio 1 op dit moment.
Het is gewoon zo.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tja belachelijk eigenlijk maar ik vrees dat je gelijk hebt
kijk nou maar uit dat je niet doorslaat hé, je hoeft nou ook weer geen tarzan te worden ofzo toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is gewoon zo.
De wereld is keihard en zolang je afhankelijk van de rest ben je moet soms concessies doen.
Je ziet het aan mensen die succes hebben en opeens veel verdienen die verwaarlozen hun fysiek omdat de buit al binnen is.
Ik heb ook een raar leven achter de rug, ik heb het altijd goed gehad en nog steeds.
Ik heb mezelf nu een semi spartaanse levensstijl aangemeten en het bevalt me prima.
Maar het moet nog extremer, nog een stapje verder!
Ik ga geen 20 uur per week in de sportschool zitten hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
kijk nou maar uit dat je niet doorslaat hé, je hoeft nou ook weer geen tarzan te worden ofzo toch?
daar komen die enge ziekte's als anorexia ook vandaan, al die meisjes die op barbie willen lijken
![]()
ook weer niet goed hoor ......
jij wilt wraak, oké kan ik me wel iets bij voorstellen als je hard op je ziel bent getrapt,quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
De mensen die mij in het verleden hebben benadeeld krijgen binnen niet al te lange tijd alles keihard terug, dat is mijn drive
Hetzelfde geldt voor bedrijven, werk mij nu tegen en ik kom later sterker terug alleen dan stel ik de eisen.
Hard maar zo is het.
oké dan is het goedquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ga geen 20 uur per week in de sportschool zitten hoor
Nee het is geen wraak het is een pure payback.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jij wilt wraak, oké kan ik me wel iets bij voorstellen als je hard op je ziel bent getrapt,
maar toch denk ik dat je dát niet als je belangrijkste doel moet zien.
De beste wraak is slank (als dat jou wens is) en héél gelukkig worden,
dat is de aller allerbeste wraak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |