Psies, hij deed ut....quote:Op maandag 14 juli 2008 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Helemaal niet! Dat was tipsch. Tipsch heeft met zijn vieze handen in de koektrommel gezeten. Wij hebben braaf op de rand van het bed gezeten met onze teddybeer tot u terug was.

Ik heb het geprobeerd met een zoekplaatje, helaas pindakaas.....quote:Op maandag 14 juli 2008 22:53 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Tipsch![]()
Wat een klerezooi in dat commotie topic!

Ik weet niet of er nu nog iets loopt, want hij is naar bed. Maar hier moet je vrijdag zijn voorzover we nu weten:quote:Op maandag 14 juli 2008 22:54 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
jaaaa kheb ook eindelijk dat winamp gebeuren maareh wat moet ik nou doen om ons petertje te kunnen beluisteren![]()

Zelf een tietloze-Amanda is niet shocking meer op het momentquote:Op maandag 14 juli 2008 22:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd met een zoekplaatje, helaas pindakaas.....

Ik zei helemaal niet dat jíj lief bent geweest. Ik zeg maar helemaal niks over wat jij allemaal hebt uitgevroten!quote:Op maandag 14 juli 2008 22:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Psies, hij deed ut....![]()
![]()
* kahaarin samen met Saantje lief lacht en helemaal niet aan koekjes denkt.....![]()
*Stiekem toch, maar we zijn ook wel heeeeel lief geweest!*

Ohw oké dan gaan ik het vrijdag wel eens proberenquote:Op maandag 14 juli 2008 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet of er nu nog iets loopt, want hij is naar bed. Maar hier moet je vrijdag zijn voorzover we nu weten:
http://92.48.87.11:8040/

Als ik niet lief op de rand van m'n bed heb gezeten met teddybeer dan heb jij lekker gejokt.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zei helemaal niet dat jíj lief bent geweest. Ik zeg maar helemaal niks over wat jij allemaal hebt uitgevroten!

Je mag alleen luisteren als je ook beltquote:Op maandag 14 juli 2008 22:58 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ohw oké dan gaan ik het vrijdag wel eens proberen

Ja, wat is er?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:53 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Tipsch![]()
Wat een klerezooi in dat commotie topic!

Ik heb niet gezegd hoe láng je zo hebt gezeten, he. En wie jouw rommel moest opruimen voor Bunny terugkwam: ik.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als ik niet lief op de rand van m'n bed heb gezeten met teddybeer dan heb jij lekker gejokt.

Welles!quote:Op maandag 14 juli 2008 23:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd hoe láng je zo hebt gezeten, he. En wie jouw rommel moest opruimen voor Bunny terugkwam: ik.
Wie heeft er met Tipsch koekjes gegeten? Op de rand van het bed? JIJ!quote:Op maandag 14 juli 2008 22:48 schreef Disana het volgende:
Helemaal niet! Dat was tipsch. Tipsch heeft met zijn vieze handen in de koektrommel gezeten. Wij hebben braaf op de rand van het bed gezeten met onze teddybeer tot u terug was.

Jij verkeert onder invloed van het Hitsige Huub Topicquote:Op maandag 14 juli 2008 23:06 schreef HoneyBunny het volgende:Oke, Tipsch, naar je nest! Jij hebt met viese pieshandjes in de koekjestrommel gezeten!
en Disana en Kahaaaaaaarin, denk maar niet dat ik heb gezien wat jullie met het behang hebben uitgespookt!![]()
Dat wordt geen Peters Priet Praat show vrijdag! Voor jullie alledrie![]()
(lekker niveautje zo, leuk voor de teruglezers)

Heb jij ze dan weer aan Disana gegeven?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Welles!![]()
[..]
Wie heeft er met Tipsch koekjes gegeten? Op de rand van het bed? JIJ!

Ja en dan wil jij nu dus beweren dat je vanaf de rand van je bed geen rottigheid kunt uithalen? Laat Bunny er maar eens onder kijken, de hele inhoud van je beer moest ik eronder vegen.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Welles!![]()
[..]
Wie heeft er met Tipsch koekjes gegeten? Op de rand van het bed? JIJ!

Koekjes waaraan jij met je piemelvingers hebt gezeten? Dacht 't niet.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heb jij ze dan weer aan Disana gegeven?

Huh? Dan moet ik toch altijd al in bed liggen?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:06 schreef HoneyBunny het volgende:Oke, Tipsch, naar je nest! Jij hebt met viese pieshandjes in de koekjestrommel gezeten!
en Disana en Kahaaaaaaarin, denk maar niet dat ik heb gezien wat jullie met het behang hebben uitgespookt!![]()
Dat wordt geen Peters Priet Praat show vrijdag! Voor jullie alledrie![]()
(lekker niveautje zo, leuk voor de teruglezers)

Mag gerust hoor, is niets meer te vinden......quote:Op maandag 14 juli 2008 23:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja en dan wil jij nu dus beweren dat je vanaf de rand van je bed geen rottigheid kunt uithalen? Laat Bunny er maar eens onder kijken, de hele inhoud van je beer moest ik eronder vegen.

Tipsch! Waarom dek jij kahaarin door haar troep op te ruimen??? Dat doe je voor mij nooit!quote:Op maandag 14 juli 2008 23:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mag gerust hoor, is niets meer te vinden......![]()

OOOH! Jokkebrok, jij wilde beer afpakken en toen ging hij ftuk....quote:Op maandag 14 juli 2008 23:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heb jij ze dan weer aan Disana gegeven?
Ik heb helemaal niet op de rand van het bed gezeten, hoor.

* HoneyBunny Gooit Disana's radiootje uit het raamquote:Op maandag 14 juli 2008 23:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij verkeert onder invloed van het Hitsige Huub Topic![]()
En ik luister lekker wel naar ome Peter, als het moet met de radio verstopt onder de dekens

Ja hee, alleen kahaarin weet dat. Heb jij koekjes ontvangen van kahaarin, ja of nee?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Koekjes waaraan jij met je piemelvingers hebt gezeten? Dacht 't niet.

Ome Peter brengt lieve Disana nog voor vrijdag een nieuw radiootje. Ome Peter isquote:Op maandag 14 juli 2008 23:16 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
* HoneyBunny Gooit Disana's radiootje uit het raam
Piemelvingers

Nee...quote:Op maandag 14 juli 2008 23:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja hee, alleen kahaarin weet dat. Heb jij koekjes ontvangen van kahaarin, ja of nee?

't Is echt gelogen hoor Bunny. Tipsch en kahaarin zijn gek op piemelvingerkoekjes en ik vind ze maar vies.quote:

Bunny stuurt ome Peter wel effe een jong marokaantje, dan heeft niemand meer radioquote:Op maandag 14 juli 2008 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ome Peter brengt lieve Disana nog voor vrijdag een nieuw radiootje. Ome Peter isBunny is

Ik ook zoquote:Op maandag 14 juli 2008 23:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
Ik ga er trouwens vandoor, was gezellig, tot ziens en welterusten!![]()
![]()

Sabotage!quote:Op maandag 14 juli 2008 23:23 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Bunny stuurt ome Peter wel effe een jong marokaantje, dan heeft niemand meer radio

Dan dreig ik hem ermee dat ik nooit meer zwoel bel. Zullen we wel eens zien wie er wint.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:23 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Bunny stuurt ome Peter wel effe een jong marokaantje, dan heeft niemand meer radio

Jij toch? Je wist dat DipShum luisterde.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:26 schreef Dementor het volgende:
Wie klonk er dan zo zwoel op de radio?

Nou dan beloof ik dat IK elke vrijdag bel! Eens kijken wie er dan belt!quote:Op maandag 14 juli 2008 23:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan dreig ik hem ermee dat ik nooit meer zwoel bel. Zullen we wel eens zien wie er wint.

Je zit ermee he dat iemand het eens voor mij opnam.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij toch? Je wist dat DipShum luisterde.

We gaan vanaf morgen oefenen hoor.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:33 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nou dan beloof ik dat IK elke vrijdag bel! Eens kijken wie er dan belt!
* HoneyBunny oefent alvast zwoelste stem

Dus toch maar geen Marokkaantje?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:33 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nou dan beloof ik dat IK elke vrijdag bel! Eens kijken wie er dan belt!
* HoneyBunny oefent alvast zwoelste stem

Nee, ik zit ermee dat ze al die bekentenissen uit me sloeg.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je zit ermee he dat iemand het eens voor mij opnam.

Als er een uitdaging te winnen is sla ik m niet afquote:

DipShum is de lesbische vriendin van Dementor. Even nadenken he... homovriend Peter, Amerikaanse lesbo... Geen wonder dat hij zo demonstratief op Smashie zegt te vallen.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:35 schreef HoneyBunny het volgende:
Who is Dimsum?
Ze heette tich Din-San ofzo?

Nu ben ik het ook kwijt... Tan sim?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:36 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Als er een uitdaging te winnen is sla ik m niet af![]()
Dan maar geen straf voor Tipsch, Saantje en Kahaarin!

Joh, Dementor heeft tenminste fans!quote:Op maandag 14 juli 2008 23:37 schreef Disana het volgende:
[..]
DipShum is de lesbische vriendin van Dementor. Even nadenken he... homovriend Peter, Amerikaanse lesbo... Geen wonder dat hij zo demonstratief op Smashie zegt te vallen.

Wel hoor! Mijn ego groeit met de dagquote:Op maandag 14 juli 2008 23:39 schreef Dementor het volgende:
Ik denk ook niet dat ze het leuk vind om iedere dag dat zelfde verhaal te horen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |