Heb je wel opgelet. FFXIII komt in japan alleen op de ps3quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:38 schreef Agiath het volgende:
Volgens mij is dit niet zo'n goede zet, je koopt een xbox niet om FF te kunnen spelen, en loopt de xbox al een beetje in Azie? Waar de echte rpg freaks zitten?
Maakt het uit of je een Xbox koopt om FF te kunnen spelen, ookal koop je hem voor Lego Star Wars, dan kan je toch elk ander spel ook spelen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:38 schreef Agiath het volgende:
FFXIII naar xbox...![]()
Volgens mij is dit niet zo'n goede zet, je koopt een xbox niet om FF te kunnen spelen, en loopt de xbox al een beetje in Azie? Waar de echte rpg freaks zitten?
Waarom maken ze niet gelijk alle games Multi
Zo erg verdiep ik me niet erin.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:43 schreef disjfa het volgende:
[..]
Heb je wel opgelet. FFXIII komt in japan alleen op de ps3
Ja, daar hebben toch maar 3 mensen een 360quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:50 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zo erg verdiep ik me niet erin.
Is dat waar?
Zie ook: http://www.gamed.nl/view/43284quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:50 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zo erg verdiep ik me niet erin.
Is dat waar?
Ik heb de 360 special voor FF gekochtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:38 schreef Agiath het volgende:
FFXIII naar xbox...![]()
Waarom maken ze niet gelijk alle games Multi
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb de 360 special voor FF gekocht
\quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja, daar hebben toch maar 3 mensen een 360
Beide komen tegelijkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
\
Ah oke.
Maar de rest van de wereld dus wel op 360 en ps3.
En welke komt eerder?
Is dat zo? Ik heb daar namelijk niet al te veel over gehoord eigenlijk. Enige wat ze zeiden was dat FFXIII naar de xbox kwam. En als ze eerst nog moeten doorontwikkelen zou ik het als europeaan imho zonde vinden daarop te moeten wachten.quote:
Ik dacht dat ergens gelezen te hebben of gehoord te hebbenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:24 schreef disjfa het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb daar namelijk niet al te veel over gehoord eigenlijk. Enige wat ze zeiden was dat FFXIII naar de xbox kwam. En als ze eerst nog moeten doorontwikkelen zou ik het als europeaan imho zonde vinden daarop te moeten wachten.
Maar waarschijnlijk vast wel. volgend jaar japanse release en amerika in 2011 ofzo dus europa 2019
Het enige positieve wat er uit ubisoft komtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ubisoft is ook wel tof! Dat wief van AC is toch met een game bezig?
En Far Cry 2. En Tom Clancy's HAWX. En Brothers in Arms Hell's Highway. En Shaun White Snowboarding.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:45 schreef disjfa het volgende:
[..]
Het enige positieve wat er uit ubisoft komtJade
Sack heeft gelijk! Ubi is tofquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:50 schreef Sackboy het volgende:
[..]
En Far Cry 2. En Tom Clancy's HAWX. En Brothers in Arms Hell's Highway. En Shaun White Snowboarding.
Ubisoft
En nintendo, toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:14 schreef Sackboy het volgende:
Vanavond de conferences van Sony en Ubisoft
Ja, maar die boeit mij dan weer niksquote:
Mij ook totaal nietquote:
Hee jullie zitten te wachten op de Ubisoft conferentie. Kan me niet voorstellen dat Reggie uberhaupt nog airplay geeft aan Ubisoft games bij de Nintendo conferentie. Hooguit om hun ass te kicken dan natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:58 schreef AQuila360 het volgende:
Mij ook totaal niet![]()
Maar goed Rossdale zal wel benieuwd zijn naar die ''kont bestuur'' games! En eventuele andere rotzooi
Reggiequote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:05 schreef speknek het volgende:
[..]
Hee jullie zitten te wachten op de Ubisoft conferentie. Kan me niet voorstellen dat Reggie uberhaupt nog airplay geeft aan Ubisoft games bij de Nintendo conferentie. Hooguit om hun ass te kicken dan natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Reggie![]()
JJ noemde hem die gast met coke ogen die altijd weer een droom heeft gehad
IGN LiveWirequote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:11 schreef SuperFruitig het volgende:
Waar zijn de streams dadelijk te vinden? Die van Nintendo en SONY?
MEGATON hopelijk
Gears 2 naar de PS3quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:11 schreef SuperFruitig het volgende:
Waar zijn de streams dadelijk te vinden? Die van Nintendo en SONY?
MEGATON hopelijk
Nou nou nou moet dat zoquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:54 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Gears en Halo kunnen voor mij echt de tyfus krijgen
En Kingdom Hearts 3....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Nintendo gaat volgens mij echt vlammen met....
Rayman Raving Rabbids 3 en Mario Party 13.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Nintendo gaat volgens mij echt vlammen met....
Rayman Raving Rabbids 3 en Mario Party 13.
ME ME ME ME ME ME ME ME!!!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ben het zat. Een nekschot voor deze dame. Aan wie de eer?
Ik doe het wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ben het zat. Een nekschot voor deze dame. Aan wie de eer?
Yep Scar!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:11 schreef Scarface2004 het volgende:
Cyb, heb je dat gifje nog met die Raptor jezus op zo'n rave party met kids?
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:23 schreef Cyberia18 het volgende:
OMFG. Deze persconferentie is nu al beter dan die van MS.
Zoek er maar vast een uit.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Als er ook maar 1 tof ding naar voren komt pak ik een maand lang een nintendo avatar!
Dat mag jij dan doenquote:
Tof maar toch niet echt je van hetquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Holy shit! Animal Crossing!!!!! EPIC!!!!
quote:
Niemand verwacht een MEGATON van Ninty hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:32 schreef Gamer_V het volgende:
Heb ik al gezegd 'Mensen die een MEGATON verwachten' ?
Sterker nog, zag je dat lege gedeelte in de zaal in het begin?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Er is volgens mij weinig animo voor Nintendo's press event. Zo soepel liep m'n stream gisteren niet namelijk.
Zat er nog aan te denken om het te zeggenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Sterker nog, zag je dat lege gedeelte in de zaal in het begin?
Net als de WII uiteraard!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Die DS verkoopt inderdaad als een TIET.
Ja, dat wel... maar dan moet je het beter verdelen volgens mij. (Of in elk geval niet filmen).quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zat er nog aan te denken om het te zeggen![]()
Maar die Kodak Theatre is volgens mij een stuk groter dan de zaal van MS gisteren, toch?
*kuch* Ruzbeh *kuch*quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niemand verwacht een MEGATON van Ninty hoor
Serieusquote:
Wii bezitters kunnen wel op een strijkplank door de ruimte vliegenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Zo te zien krijgen de Xbox 360 en PS3 eigenaren weer de superieure Star Wars titel.
Zeker, alleen jammer van die SUPER HUGE cross-hair.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:41 schreef Sackboy het volgende:
Zo Call of Duty ziet er nog best goed uit voor een Wii game.
BELIEVE!!11!!!!11quote:
We gaan het zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |