QFT.quote:
Ja op zich wel, hoewel de FF-XIII naar Xbox360 wel een redelijke MEGA-TON was/is.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:05 schreef Edwinuss het volgende:
En het was behoorlijk ruk in mijn ogen.
Oh, dat heb ik dan net gemist, ik was 5 minuutjes weg. Wat was dat dan?quote:Op maandag 14 juli 2008 21:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Xmote is denk ik dat gedoe bij de eyetoy rip-off
De vision cam bestond allang. Xmote is nep.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Xmote is denk ik dat gedoe bij de eyetoy rip-off
Godver..quote:Op maandag 14 juli 2008 20:56 schreef Cyberia18 het volgende:
1,5 uur verstreken.
Als we niks van Alan Wake krijgen te zien trap ik de deur hier in.
Ja, dat weet ik. Maar er is nooit software voor uitgekomen ala eyetoyquote:Op maandag 14 juli 2008 21:12 schreef BMH het volgende:
[..]
De vision cam bestond allang. Xmote is nep.
Zolang ik Fallout 3, Resident Evil en Gears 2 kan spelen vind ik het best!quote:Op maandag 14 juli 2008 21:15 schreef disjfa het volgende:
Leuk toch, alles inpikken en een massmedium worden a la sbs6Met hun endemol shows
Dat zijn 360 fanboys
En selouts van SE
Bah
Ja en Banjo schijnt ook nog poep te zijn als ik zie wat ze uit het origineel getrokken hebben. Dus we houden Gears of War 1.5 en Fable 2 over dit jaar,.............quote:Op maandag 14 juli 2008 21:19 schreef Fallen het volgende:
Dus samenvattend:
Een waardeloze presentatie die van weinig enthousiasme spreekt met:
- Fallout 3 (multi platform)
- Resident Evil 5 (multi platform)
- Gears of War
- Banjoo Kazooie
- Fable2
- Eye toy rip off
- Singstar rip off
- Last remnant (multi platform)
- Star Ocean (multi platform)
- Infinite Undiscovery
- Final Fantasy XIII (multi platform (steal))
Geen X-waggle, geen Alan Wake, geen Forza3, geen super duper nieuwe titel like totally unexpected. (Met uitzondering van de FF-XIII).
Zou ie niet na afloop op Live komen te staan?quote:Op maandag 14 juli 2008 21:26 schreef Chocobo het volgende:
Zijn er nu ook links die de presentatie nog eens streamen?
RROD hierquote:Op maandag 14 juli 2008 21:26 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zou ie niet na afloop op Live komen te staan?
Superintendent!quote:Op maandag 14 juli 2008 21:32 schreef Scarface2004 het volgende:
Er telt wel een timer af op de Bungie site
http://www.bungie.net/defaultsi.aspx
Sack weet jij of al die persconferentie dingen nog na te kijken zijn ergens?quote:
ow... en dan vergeet ik natuurlijk de Fall Update...quote:Op maandag 14 juli 2008 21:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja en Banjo schijnt ook nog poep te zijn als ik zie wat ze uit het origineel getrokken hebben. Dus we houden Gears of War 1.5 en Fable 2 over dit jaar,.............
Weet niet, maar alle gameplaybeelden kun je op Gametrailers vinden.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sack weet jij of al die persconferentie dingen nog na te kijken zijn ergens?
Die van MS komt idd op marketplaceMaar de rest?
Die Japanse zooi boeit mij niet dus voor mij was de presentatie een grote fail. De presentatie begon goed, maar dat was dan ook wel alles. Dat social gaming gedeelte duurde ook veel te lang.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Eigenlijks is het de aankondiging van FF XIII die de persconferentie nog in leven hield. Op Gears 2, Fable en RE 5 na was het bijzonder matig. De langdurige nadruk op social gaming was om van te![]()
Een zesje.
Fuck man, dat was de allerbeste E3 persconferentie ooit. Pure camp!quote:Op maandag 14 juli 2008 21:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Het is dat MS nog een een grootse MEGATON aankondiging in petto had, maar boy o boy wat had het weinig gescheeld voordat ik deze presentatie tegenover die van Sony had gezet.
Omdat je 9 van de 10 dingen al wist! En dat social gaming crap is idd klote maat goed dat leverd nu eenmaal een boel geld op tegenwoordig dus ze moeten wel!quote:Op maandag 14 juli 2008 21:56 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die Japanse zooi boeit mij niet dus voor mij was de presentatie een grote fail. De presentatie begon goed, maar dat was dan ook wel alles. Dat social gaming gedeelte duurde ook veel te lang.
Morgen? Wat is er dan?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:38 schreef Dos37 het volgende:
Nou wachten op morgen dan maar
Het was een slechte tvp en je weet het welquote:
quote:Maandag
19.30 - Microsoft Persconferentie
21.30 - Square Enix Persconferentie
22.00 - Shane Kim's Roundtable
00.00 - Electronic Arts Persconferentie
04.00 - Gears of War 2 Persconferentie
Dinsdag
18.00 - Nintendo Persconferentie
20.30 - Sony Persconferentie
23.30 - Ubisoft Persconferentie
01.30 - Capcom Persconferentie
04.00 - Activision Persconferentie (Not technically a part of E3)
Woensdag
18.15 - E3 Keynote door Gov. Perry
19.00 - Sony roundtable
19.45 - Take Two Persconferentie
22.00 - State of the Industry Keynote
23.30 - Konami Persconferentie
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:19 schreef SuperFruitig het volgende:
FFXIII OP XBOX![]()
![]()
![]()
Dat ik deze verkankerde kutdag nog mag meemakenFucking heiligschennis
:R :R SDAF!#@$T ERG !$ GRF CYB ZEG ER IETS VAN
Kut
Zoiets zeiden de Nintendo-fans ook toen FFVII in 1996 voor de PlayStation werd aangekondigdquote:Op maandag 14 juli 2008 23:19 schreef SuperFruitig het volgende:
FFXIII OP XBOX![]()
![]()
![]()
Kut
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:19 schreef SuperFruitig het volgende:
FFXIII OP XBOX![]()
![]()
![]()
Kut
Op G4TV. Maar ben bang dat het wel laggy wordt.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waar kan ik de press-conference van EA volgen Sack?
Zal eens kijken dan...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:04 schreef Sackboy het volgende:
Lagfest bij G4TV.
Thanksquote:
Post #63 toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb je ook een directe link van G4TV Sack?
Why?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Sackboy hou je de chatbox zo in de gaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |