Gedaan, vanaf nu laat ik het aan de OS mods.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:56 schreef borisz het volgende:
Remlof deze mag nog over
De Olympische Spelen Voetbal #2: Met grote sterren!
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:09 schreef RayMania het volgende:
dndiek en ik wilden een Nostradamus-topic opzetten. Net zoals we gedaan hebben in [EK] en zoals dndiek met Suijk nu doet in [TDF]. Voordat er dubbel werk wordt gedaan melden we het even.
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:09 schreef RayMania het volgende:
dndiek en ik wilden een Nostradamus-topic opzetten. Net zoals we gedaan hebben in [EK] en zoals dndiek met Suijk nu doet in [TDF]. Voordat er dubbel werk wordt gedaan melden we het even.
Deze had ik gemist. Nee, met tags voor de topics kom je een heel eind. Verder zou ik geen filterindeling kunnen bedenken.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:09 schreef The_Verve het volgende:
Komen er nog filters in dit forum?
* Atletiekquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Verder zou ik geen filterindeling kunnen bedenken.
Okidoki, als ik zin heb ga ik wel een OP in elkaar knutselen !quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je hier ook mensen wil helpen aan mooie avatars, ga je gang hoor.
Zin hebben, tsssss.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Okidoki, als ik zin heb ga ik wel een OP in elkaar knutselen !
Done, koning der statsquote:Op zondag 20 juli 2008 14:43 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zin hebben, tsssss.
Hup hup aan de slag ermee.
Plaatsen jullie dat soort topics ook weer terug na de olympische spelenquote:Op zondag 20 juli 2008 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je de link hebt en hier plaatst haal ik hem naar hier. Ik kan hem zo niet vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |