Dat zal ook wel een beetje de verwachting van het NOC-NSF zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:09 schreef corsomaniak het volgende:
Wat zijn de Nederlandse kanshebbers op de Olympische Spelen voor een medaille?
Dan kom je toch al snel op zo´n 20 medialles
Pieter zit in de opbouw fase met zijn nieuwe pak vlak achter Phelps. Hij zal nuiet de grote kansheber zijn. Er is ook een nieuw Frans fenomeen maar je weet nooitquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:32 schreef popolon het volgende:
Ik verwacht eigenlijk weinig van PvdH, ik denk dat dat tijdperk voorbij is. En er natuurlijk het fenomeen Phelps.
Wel grappig dat twee volleyers het nu met beachvolley gaan proberen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:09 schreef corsomaniak het volgende:
Wat zijn de Nederlandse kanshebbers op de Olympische Spelen voor een medaille?
Mannen voetbalteam
Sibon gaat hem killenquote:
quote:
Er is meer dan 1 medaille te verdienen.quote:
Met alle respect, maar Van Alten kun je maximaal een kleine outsider noemen, maar meer ook echt niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:30 schreef tong80 het volgende:
Wietze vasn Alten is kansheber. Maar één pijl die er naast gaat en je ligt eruit.
Het niveau op die sport ligt erg dicht bij elkaar
Absoluut en dan moet ook alles meezitten. Overigens hebben we als Nederland maar één plek op de recurve en het is maar de vraag of die überhaupt ingevuld gaat worden. Ron van den Hoff dwong die plek af, maar mag zelf al niet gaan omdat hij nu bij de laatste wereldbekerwedstrijd geen top-8 haalde en zodoende nooit de NOC*NSF limiet heeft gehaald. Van Alten en Pieter Custers maken nog wel een kans, maar dan moeten ze vandaag dus top-8 zien te halen en dat lijkt me onmogelijk. Tenzij bij één van hen alles meezit.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er is meer dan 1 medaille te verdienen.
[..]
Met alle respect, maar Van Alten kun je maximaal een kleine outsider noemen, maar meer ook echt niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |