oh, bedankt voor de geruststellingquote:Op maandag 14 juli 2008 15:15 schreef stbabylon het volgende:
En dan kun je morgen ook nog eens bijna niks met die arm omdat elke beweging pijn doet
trust me
Valt best mee.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:15 schreef stbabylon het volgende:
En dan kun je morgen ook nog eens bijna niks met die arm omdat elke beweging pijn doet
Ik weet ook niet welke de pijn/stijfheid veroorzaakte, had toen een heel zwikkie, moest paar keer geprikt worden. Was wel meteen de opmerking: je bent rechts, doen we deze in links. Was ik wel blij meequote:Op maandag 14 juli 2008 15:26 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Valt best mee.
Ik had er weinig last van (afgelopen 2 jaar 2x hep A, 3x hep B of omgekeerd), hooguit iets stijve spieren dezelfde avond.
Een gele koorts vaccinatie is veel leuker: daar kun je na een dag of 4 gewoon ziek (grieperig) van worden.
Dat het je beschermd tegen bepaalde ziektes, of niet?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:54 schreef 700MB het volgende:
Elke inenting heeft bijwerkingen.
Nee.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:57 schreef MuRKie het volgende:
Dat het je beschermd tegen bepaalde ziektes, of niet?![]()
Ik had een klein bultje op m'n arm dat na een uurtje weer weg was en bij m'n vriendin was 't na 2 of 3 uurtjes weer weg.quote:
En schurft.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:03 schreef Lakitu het volgende:
Je hebt aids.
Dat is eigenlijk wat ik wilde zeggen maar met een hele slechte woordkeuze (van mijn kant uiteraardquote:Op maandag 14 juli 2008 16:02 schreef 700MB het volgende:
[..]
Nee.
Dat beschermen doet het overigens ook lang niet altijd en is ook niet altijd het doel. Vaak gaat het alleen op het verkleinen van de kans op een bepaalde ziekte.
quote:Op maandag 14 juli 2008 16:31 schreef de_boswachter het volgende:
Kon me zo voorstellen dat wanneer je richting Bijlmer moet dat je je ook hiervoor moet laten inenten, niet ?
quote:Op maandag 14 juli 2008 16:31 schreef de_boswachter het volgende:
Kon me zo voorstellen dat wanneer je richting Bijlmer moet dat je je ook hiervoor moet laten inenten, niet ?
Shit, dat had ik eerder moeten weten!quote:Op maandag 14 juli 2008 16:37 schreef oorsmeer het volgende:
Het mooie is ook dat je gewoon mag drinken na die inenting
Aangezien hepatites een lever-aandoening is, houdt dat wel in dat je na een biertje of 3 al volledig de weg kwijt bent
Was bij mij ook, 4 stuks (HepA, HepB, DTP, gele koorts), maar dan omgekeerd (ik ben linkshandig).quote:Op maandag 14 juli 2008 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet ook niet welke de pijn/stijfheid veroorzaakte, had toen een heel zwikkie, moest paar keer geprikt worden. Was wel meteen de opmerking: je bent rechts, doen we deze in links. Was ik wel blij mee
*snif*quote:
Wat ontzettend stoer!quote:Op maandag 14 juli 2008 17:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik zit nu drie weken in een gebied met hoog risico op Hepatitis B en ik was te laat voor de inenting <3
misschien heeft het wat te maken met de bloedsomloop, dat door de inenting (in princiepe gewoon een hele kleine hoeveelheid van de ziekte) meer naar je organen gaat (lever) waardoor er minder bloed naar je hoofd gaat, ofzo...quote:Op maandag 14 juli 2008 17:21 schreef Skv het volgende:
Ik heb laatst Hepatitus A, B, buiktyfus, Difterie, Tetanus en Polio-injecties in één keer gehad. Paar uurtjes wat licht in mn hoofd en wat misselijk, verder geen last van gehad. Raar dat je zo vaag er van wordt..
Ofzo inderdaad.quote:Op maandag 14 juli 2008 17:33 schreef moonmovies het volgende:
[..]
misschien heeft het wat te maken met de bloedsomloop, dat door de inenting (in princiepe gewoon een hele kleine hoeveelheid van de ziekte) meer naar je organen gaat (lever) waardoor er minder bloed naar je hoofd gaat, ofzo...
volgens mij komen dat soort bijwerkingen vooral doordat het juist de bedoeling is dat je ziek wordt:quote:Op maandag 14 juli 2008 17:33 schreef moonmovies het volgende:
[..]
misschien heeft het wat te maken met de bloedsomloop, dat door de inenting (in princiepe gewoon een hele kleine hoeveelheid van de ziekte) meer naar je organen gaat (lever) waardoor er minder bloed naar je hoofd gaat, ofzo...
Ik heb laatst HIV/Ebola/Marburg injecties in één keer gehad, viel reuze mee hoor.quote:Op maandag 14 juli 2008 17:21 schreef Skv het volgende:
Ik heb laatst Hepatitus A, B, buiktyfus, Difterie, Tetanus en Polio-injecties in één keer gehad. Paar uurtjes wat licht in mn hoofd en wat misselijk, verder geen last van gehad. Raar dat je zo vaag er van wordt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M.Hallon!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |