Dat is een perk die je krijgt nadat je een bepaalde rang heb.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:08 schreef biertank het volgende:
Ik heb een vraagje:
Ik was search and destory aan het doen.
Toen ik afgeknalt was, was ik aan het meekijken met een andere speler.
Wat mij opviel is dat hij een sniper, een ak47 en een gun had.
Hoe doet ie dat?
Of moet je daarvoor een paar keer opnieuw voor gestart zijn?
Overkill. Maar dan nog klopt het niet. Want dan heb je twee guns zonder pistool. Je pistool wordt door die perk als het ware vervangen door een gun.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:26 schreef Helgi het volgende:
[..]
Dat is een perk die je krijgt nadat je een bepaalde rang heb.Die kan je unlocken dacht ik. Ben alleen de naam van de perk kwijt.
Misschien in die Old Skool mode. Heeft iemand die überhaupt al eens geprobeerd?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:47 schreef _GdR_ het volgende:
Die sniper/ak/handgun zal ie wel opgeraapt hebben oid.
3 wapens kan niet.
Weet niet op welk platform dat je speelt, dus de naam kan verschillen. Het is een MP-mode waarin je wapens en perks moet oppakken in het level zelf. Die liggen verspreid, je springt twee keer zo hoog en je health is way groter.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:52 schreef _GdR_ het volgende:
old skool mode?
wtf. heb ik nog nooit van gehoord
Ja, overkill dat was me duidelijk, alleen ik kwam nooit aan de gun.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Overkill. Maar dan nog klopt het niet. Want dan heb je twee guns zonder pistool. Je pistool wordt door die perk als het ware vervangen door een gun.
Beetje raar dus.
Misschien kan het wel in S&D, dat speel ik namelijk nooit. Ik weet wel dat het in TD en HTD niet kan. Daar heb je twee guns met overkill, zonder pistool.
speel op de 360 en volgens mij heb je dat niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:54 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Weet niet op welk platform dat je speelt, dus de naam kan verschillen. Het is een MP-mode waarin je wapens en perks moet oppakken in het level zelf. Die liggen verspreid, je springt twee keer zo hoog en je health is way groter.
Beetje Unreal Tournament-achtig
als er een deagle oid op de grond ligt kan je die gewoon oprapen hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:04 schreef biertank het volgende:
[..]
Ja, overkill dat was me duidelijk, alleen ik kwam nooit aan de gun.
Ook niet met oprapen zoals onder jou post gezegd wordt want ook dat is zover ik weet ipv. een wapen dat je op dat moment draagt.
Maar misschien zag ik het niet goed, maar ik zat toen echt raar te kijken, volgens mij had hij er echt drie.
Dan heb je het wel. Want ik speel ook op de X360quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:24 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
speel op de 360 en volgens mij heb je dat niet.
Het is volgens mij de allerlaatste mode. Hij staat onderaan het lijstjequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:44 schreef _GdR_ het volgende:
oke dan. ga ik vanavond gelijk doen. speel het spel best wel te vaak en die mode ken ik duidelijk niet.
Ik denk dat diegene één wapen switchte met een die op de grond lag. Dan lijkt het net of iemand meer dan twee wapens heeft.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Overkill. Maar dan nog klopt het niet. Want dan heb je twee guns zonder pistool. Je pistool wordt door die perk als het ware vervangen door een gun.
Beetje raar dus.
Scherp, dat zou het moeten zijn idd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik denk dat diegene één wapen switchte met een die op de grond lag. Dan lijkt het net of iemand meer dan twee wapens heeft.
V.
alles voor de punten.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:42 schreef Lyzio het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom ik steeds van die RPD (na de Marksman III challenge gehaald te hebben) terugswitch of doorga naar een volgend wapen om de Marksman III mee te halen. Het ding knalt zo ongelofelijk heerlijk met grip erop!
Herkenbaar dit. Voor S&D gebruik ik P90/M4 het liefst. Eerst de fijne wapens unlocken voor de punten en de silencer die ik altijd gebruik voor S&Dquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:29 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
alles voor de punten.
Zodra ik een wapen vol geschoten hebt ga ik naar de volgende.
M4 > AK > MP5 > AKu > G36C > P90. dan switch ik tussen P90/M4 (is per level verschillend uiteraard.)
RPD is toch dat lompe grote ding met 1miljoen kogels en waarvan het reloaden een uur duurt?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:27 schreef Lyzio het volgende:
Doe ik ook GDR. Maar waarom eigenlijk?Puur voor de punten inderdaad. Maar die RPD staat erg hoog bij mijn favo guns sindskort! Ik zag je trouwens net op mijn Leaderboards staan
Je staat boven mij
heb je al zo'n gouden kruis dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:26 schreef Dancin_Rhino het volgende:
jeej ik hoef niks meer voor de punten te doen, dat is echt wel fijn gewoon altijd de wapens meenemen die je fijn vind. ik loop vrijwel altiijd met een m1 sniper met acog
Klopt dat is die LMG. Ratelt stevig lang door, en als je moet reloaden moet je even op een beschut plaatsje prone gaan. Dan is er niks aan de hand. Mijn livetag was trouwens: Fr3nkmeister.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:37 schreef _GdR_ het volgende:
RPD is toch dat lompe grote ding met 1miljoen kogels en waarvan het reloaden een uur duurt?
Heb er 1x mee gespeeld en vond het uber waardeloos. Maar zal t binnenkort nog is een kans geven
Maar had ik jouw livetag al? (verwar me altijd met namen op live enzo)
geen verstand van ps3.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:28 schreef jackson het volgende:
Is het mogelijk om bijvoorbeeld een 2e gebruiker op je PS3 aan te maken en daar een nieuw account aan te koppelen en weer van voor af aan met COD4 te beginnen ? Of is het niet mogelijk een nieuw account(PSN) aan te maken zonder de oude te verwijderen "?
Ben erg benieuwd, wellicht heeft iemand hier er ervaring mee
Ben er al uit... Dat is gewoon mogelijk. Ik bedoelde multi overigens, toch bedankt!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:07 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
geen verstand van ps3.
maar bedoel je multi of single player?
Ik denk dat de SP met de DVD-versie uit de winkel zonder internet te spelen is.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:45 schreef factillusion het volgende:
kan je call of duty4 ook spelen als je niet met het internet verbonden bent ?
want ik wil hem graag kopen maar ik twijfel tussen steam en gewoon uit de winkel.
net gekocht op steam, kan niet wachten om te spelenquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:32 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik denk dat de SP met de DVD-versie uit de winkel zonder internet te spelen is.
Ik heb de Steam-versie, en die kan volgens mij alleen met i-net gespeeld worden. Da's niet zo erg, want de SP heb ik uit en speel ik sporadisch als ik effe 5 minuten wil schieten, maar 99% van de keren start ik de MP op, en dan heb je dus sowieso i-net nodig (tenzij je in een studentenflat met een uitgebreid LAN woont)
V.
Ik had die LMG guns nog niet echt geprobeerd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:55 schreef Lyzio het volgende:
Toch blijft die RPD ook enorm heerlijk knallen!!
[ afbeelding ]
Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar ik ken wel iemand die opnieuw is begonnen met de PS3 dus lijkt me dat dit wel mogelijk is.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:28 schreef jackson het volgende:
Is het mogelijk om bijvoorbeeld een 2e gebruiker op je PS3 aan te maken en daar een nieuw account aan te koppelen en weer van voor af aan met COD4 te beginnen ? Of is het niet mogelijk een nieuw account(PSN) aan te maken zonder de oude te verwijderen "?
Ben erg benieuwd, wellicht heeft iemand hier er ervaring mee
Had ie zeker een goud kruisje als icoontje voor zn naam staan? Ies prestige mode enzoquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:02 schreef biertank het volgende:
[..]
Dat zie je het wel vaker toch? mensen met rank 8 oid die dik boven aan met 30 kills staan, geloof mij die zijn opnieuw begonnen.
Klopt, maar hij bedoeld volgens mij een lage prestige (P1 ofzo) en dan bovenaan staan met 30+ kills en level 8 zijnde. Ik maak dat ook wel eens mee, die zijn volgens mij inderdaad overnieuw begonnen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:45 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Had ie zeker een goud kruisje als icoontje voor zn naam staan? Ies prestige mode enzo
Eerst min of meer van die rode streepjes ja, daarna krijg je van die staal-uitziende dingen en daarna krijg je sterretjes in verschillende opstellingen. Dacht ik, dat allemaal in de eerste prestige.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:12 schreef _GdR_ het volgende:
eerste prestige is toch dat roodachtige icoontje?
Ik heb mensen van de eerste 2 of 3 prestiges alleen maar zien kloten.
grappenmakerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:45 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Had ie zeker een goud kruisje als icoontje voor zn naam staan? Ies prestige mode enzo
Welke nieuwe maps? Broadcast, Chinatown, Creek en Killhouse?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:03 schreef Lyzio het volgende:
Wie van jullie heeft eigenlijk die nieuwe maps gedownload?
Die ja. Niet echt "nieuw", maar de laatste maps die zijn uitgekomen na de standaard mapsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:06 schreef Verbal het volgende:
[..]
Welke nieuwe maps? Broadcast, Chinatown, Creek en Killhouse?
V.
Ik speel via Steam, en de maps zaten in een update die automatisch werd gedaan. Dus: ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:09 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Die ja. Niet echt "nieuw", maar de laatste maps die zijn uitgekomen na de standaard maps
Dus niet echt de moeite waard om te downloaden. Ik moet er namelijk ook nog eens voor betalen (X360).quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik speel via Steam, en de maps zaten in een update die automatisch werd gedaan. Dus: ik.
Zijn wel leuke maps, hoor, al is Killhouse met een man of 30 mallotig. Tot 10 man is het wel te doen.
V.
Dat moet je zelf beslissen. Wat ik zei, ik vind het best leuke maps. Met name Creek en Broadcast.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:13 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dus niet echt de moeite waard om te downloaden. Ik moet er namelijk ook nog eens voor betalen (X360).
Ook. Maar mensen met wat meer skill kunnen daar ook hun lol op.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:27 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Creek is leuk?
Ik heb vaak het idee dat die map alleen maar leuk is voor point and click liefhebbers (=snipers)...
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:15 schreef factillusion het volgende:
cod4 valt tegen had ik het maar niet op steam gekocht.
En wederom wordt je met de neus op de feiten gedrukt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:12 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ook. Maar mensen met wat meer skill kunnen daar ook hun lol op.
V.
doe maar toch gewoon spelen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:15 schreef factillusion het volgende:
cod4 valt tegen had ik het maar niet op steam gekocht.
Precies!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:27 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
doe maar toch gewoon spelen.
lange learning curve enzo.
echt?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:42 schreef Lyzio het volgende:
Ik zou aanraden eerst de SP uit te spelen alvorens aan de MP te beginnen, althans dat heb ik gedaan. Ben je toch even wat meer bekend met de verschillende guns en handelingen. Zomaar een gratis tip
Te snel het vuur openen (te lange afstand) met verkeerd wapenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:12 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Single vind ik ook met geen mogelijkheid op de MP lijken eerlijk gezegd.
Zelfs de guns zijn niet te vergelijken.
Maareh, vroeger, toen je nog UT had en Quake 3 was het verschil tusen een nieuweling en een ervaren speler het feit dat de ervaren speler sneller reageerde en accurater schoot.
Ik ben bang dat dat met dit spel niet op gaat.
Dus vertel mij eens en maak mijn wereld een stukje mooier, hoe kloten nieuwe spelers? Wat voor fouten maken zij waarin het verschil tussen ervaren speler en nieuweling aangetoond kan worden?
Want ik neem aan dat er meer is dan snel en gericht schieten.
Das altijd een goede reden om iemand uit te schelden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:19 schreef Lyzio het volgende:
Dat openingen blokkeren is inderdaad zo irritant! Maar dat zie ik ook wel P5 spelers doen hoor. Onervaren spelers kenmerken zich bij mij veelal door inderdaad de verkeerde guns te gebruiken. En ze weten niet dat ze nades bij zich hebben.
Na de eerste prestige zul je zien dat alles vertrouwder aanvoelt. Verder is het ook geen schande om sommige maps bij voorbaat al te skippen. Ik doe dat met Wet Works, Overgrown en Countdown. Die speel ik echt niet. Pipeline speel ik af en toe en de rest zijn voor mij goede maps. Is niks mis mee om een selectie te maken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:26 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Mja ok, in vacant met een .50 rondlopen omdat ik daar de challenge nog niet van heb is inderdaad een beetje te veel van het goede.
Haha, gelukkig dat jullie het ook doen.
Ik moet mijn eerste prestige nog halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |