Kan allebeiquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:11 schreef p_iglet het volgende:
bij een volgende meet, of bij een volgend kind??
tot behoorlijk wat kilo's. ET had pas zelfs Saskia nog op haar rugquote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:19 schreef Nijna het volgende:
[..]
Kan allebei. Maar wellicht moet ik gewoon een keer komen meeten met de draagdoekdames, dan kan ik misschien eens proberen?
. Tot wat voor gewicht kan je zo'n doek goed gebruiken?
Met Dana gaat het primaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:19 schreef jellyrose het volgende:
Hoe is het eigenlijk nu met Dana, Bla?
1 dagquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:55 schreef DaviniaHR het volgende:
Eli krijgt ook een wheelybug voor zn verjaardag. wat was eigenlijk de levertijd?
Ik woon nog wel een stukkie van Amsterdam vandaan (net boven Nijmegen)quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:55 schreef DaviniaHR het volgende:
Enneh, Nijna, woon je een beetje in de buurt vn amsterdam?
je bent nog steeds uitgenodigd om mijn doek uit te proberen, maar het is wel een stukje rijdenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:27 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik woon nog wel een stukkie van Amsterdam vandaan (net boven Nijmegen)
We gaan eerst eens even op vakantie, maar wie weet ga ik daarna de tocht wel een keer ondernemen. In elk geval bedankt voor de uitnodigingquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:47 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
je bent nog steeds uitgenodigd om mijn doek uit te proberen, maar het is wel een stukje rijden
Ze is wel wat huilerig vandaag, maar dat staat los van t hele ziekenhuis verhaal gok ik ..quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:29 schreef Deepfreeze het volgende:
Bla, wat fijn dat Dana thuis is!!!
Heeft ze verder nog last van dingen? of is gewoon lekker happy?
Da's exclusiefquote:Op zondag 27 juli 2008 13:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik zag idd ook 500-600cc staan op het lijstje, maar daarnaast nog yoghurt.
Als dat nou incl. de yoghurt is wordt het al weer makkelijker.
Ik ga zo nog maar een slokje proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |