abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60252698
Ohhh hestria hier moet ik op reageren
De vrolijkheid *SPAT* ervan af
pi_60254948
DF, ik ben benieuwd of de frustratie resulteert in snel gaan kruipen . Ze schoof vandaag harder achteruit dan gisteren en heel soms leek ze toch aanstalten te maken om vooruit te komen, maar dat maakte ze dan niet af.
En gillen, erg leuk en dat mama mee ging doen was nog leuker .
Ach Chris, zo onder de indruk van alle drukte? Hopelijk slaap je nu weer lekker in je eigen bedje.

Tearsong, wat een gezellig bezoekje aan het CB... aarrgh. Sinds ik heb gezegd dat ze niet zo moesten zeiken over de voeding, dat ze teveel kreeg (kind groeide niet overdreven hard ofzo, ik kwam niet over de liter heen) zijn ze ineens alleen maar positief... Tja...
Leuke foto trouwens in het rapley topic!

Dennis, was je aan het gymnastieken?
Fake it till you make it...
pi_60261089
Nijna, eens kijken wat je meid vandaag weer leert

Chris was vannacht ook weer van streek.. weer om half 12 wakker. Deze keer na een poosje trootsne, maar in slaap laten huilen. Hij had 8 min van zijn papa, na 5 min was het stil.. En daarna nog een keer om 1 uur, en om 7 uur nog een verdwaald kreetje. Uiteindelijk pas om 8 uur echt wakker.
Misschien nog wat restjes van het weekend..
Als je eenmaal gewend bent aan doorslaap nachten, dan worden die gebroken nachten een stukje slopender.. En dat terwijl papa er vannacht steeds is uitgegaan..
  dinsdag 22 juli 2008 @ 09:56:16 #204
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_60261906
Oh Hestria wat een prachtig kereltje heb je zeg Die oogjes en die lach
  dinsdag 22 juli 2008 @ 10:18:51 #205
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_60262369
Superleuke foto's van Dennis, vooral die onderste is echt Dan smelt je moederhart toch direct?

Sterkte vandaag DF, neem er een lekker bij

Nog maar een paar daagjes tot de grote dag!!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_60262484
Haha, die Dennis! Is dat een typisch 5 maanden dingetje, draaien in bed? Ik heb er sinds kort ook zo een.
En het consultatiebureau, blegh, ik mag me geloof ik wel eens goed inlezen over rapley-en voor wij er weer heen moeten voor de 6 mnds. afspraak.
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 22 juli 2008 @ 10:28:29 #207
35189 Troel
scherp en bot
pi_60262579
Doe geen moeite, ze weten toch niet wat het is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60269415
Kan best meevallen, toch?
Is het CB bij jullie een centrale organisatie of niet?
Nu ja, hier is het centraal per gewest, voor het Vlaams gewest is dat Kind en Gezin. Niet dat zij steeds op 1 lijn zitten qua advies (heb ik al gemerkt op fora), maar toch, ’t is 1 organisatie die min of meer aan hetzelfde touw trekt.

Heb eigenlijk nog nooit te klagen gehad. Nu ja, buiten wat maffe adviesen als, nou ja, die 6e voeding zou weg moeten vallen dus- toen ik zei dat Liande ’s nachts nog at (rond 4 maand) (ze ging ervan uit dat Liande inclusief nachtvoedingen op 6 voedingen zat)
En verder de tip om een kind aan het eten te krijgen… laat het wat langer honger lijden.
Ik ben zelf ook niet geneigd om nieuwe dingen te leren eten als ik honger heb, dan wil ik iets vertrouwd. En als mijn honger dan gestild is, wil ik wel eens wat nieuws proberen. Of ik moet al heel hongerig zijn
Waarom moet ik van mijn dochter dan anders verwachten?
Maar dan lees ik hier dat je ze zo verwend, dat ze dan weten dat er toch melk volgt???

Dus ik ben tevreden

Stiemie en Linde, nog een late gelukkige verjaardag!

Ruben Maait hij al z’n eten zo weg?

Mirthe bijna aan de kruip!

Dennis ziet er echt vrolijk uit zo ‘s morgens!

Hier gaat alles ook goed… weer een stapje groter geworden want … Liande staat los!
Afgelopen week heeft ze dapper geoefend en zaterdag moest ze even showen met wat ze kon… staat ze ineens in ’t midden van de H&M een tasje op te heffen. En door de knietjes en weer rechtkomen! Woei, gaat goed!
pi_60269993
DF, wie weet kijkt ze vandaag wel wat kunsten af van andere kinderen op het KDV. Daar is ze momenteel (en mama heeft van de gelegenheid gebruik gemaakt om weer wat te koken voor in de vriezer, de badkamer te schrobben en nu even tijd om op mn kont te zitten).
Chris toch weer op de goede weg... hou vol mannetje!

Iksje, ik vind het CB hier erg verschillend. Je hoort zoveel verschillende adviezen als er CB's zijn volgens mij . Ik denk dat ze allemaal denken dat zij het wiel hebben uitgevonden en hun adviezen het beste zijn.
Liande los staan wat stoer!!!! Met tasje nog wel, wauw!
pi_60270835
Iksje. zelfs binnen 1 CB zijn er geen vaste adviezen. De arts is hier anders dan de beide verpleegkundigen. En het advies van de CB-telefoonlijn weer heel anders.
Ik geloof dat ze regionaal werken, maar er landelijke richtinglijnen zijn, toch geven de meeste artsen daar hun eigen draai aan. Mijn arts is heel erg tegen bijvoeden voor de 6 maanden en pro BV. Anderen zijn daar weer makkelijker in.. En die richtlijnen zijn ook niet altijd up-to-date, voordat het door die organisatie is opgenomen duurt gewoon een poos.
En van die simpele dingen: na het prikken even het plekje masseren, is vervelend, maar de verpleegkundigen doen het wel, de arts niet. Bij de prik van de arts had hij veel meer last van zijn beentjes. Waarom dat niet standaard doen?

Liande, stoer zeg!! Kun je dat Chris ook niet leren? Ze was wel aardig rap met lopen/staan toch?

Jelly, nog maar 5! daagjes. Wat gaat dat snel zeg..
pi_60271336
Ik weet niet of dat snel is?
Tegenwoordig is het meest gevoerde gesprek met vreemden:
- hoe oud is ze?
- bijna 11 maanden
- oh, dan loopt ze bijna!

Terwijl ik ook altijd dacht dat de meeste kindjes met 12 à 15 maanden los liepen (en eerder richting 15 dan richting 12 maand)

Liande trok zich vroeg recht in bed/box (7m) en schuifelt langs tafels en kasten sinds ze 8 maand is. Dus dat is al wel een poosje.

En eigenlijk ben ik blij dat ze nog niet loopt… kom nu al ogen te kort soms
pi_60271880
Maarten is naar het CB geweest. 74 cm en ong 9600
Nog ff en hij zakt door de wipstoel
gezond hollands jochie is het. Alles wat tiptop in orde
  dinsdag 22 juli 2008 @ 16:39:31 #213
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_60272244
Ardenlyn wat een flinkerd Hij is groter en zwaarder dan Linde de laatste keer bij het cb
Al heb ik volgens mij ook wel een krielkipje hoor
  dinsdag 22 juli 2008 @ 16:42:40 #214
35189 Troel
scherp en bot
pi_60272319
UHm, Stiemie, wat doe jij hier nog
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 22 juli 2008 @ 18:40:56 #215
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_60274972
Uh ja... ik... eh... ja...ik ga maar weer eens
  dinsdag 22 juli 2008 @ 19:41:57 #216
156412 hestria
erg gastvrij
pi_60276365
fijn dat alles tip top in orde was Ardenlynn.

en liande los lopen! goed hoor!!

hier gaat alles lekker zijn gangetje, geen nieuwe dingen ofzo, maar een heerlijk jongetje dat me een partij kan mopperen omdat hij maar niet vooruit komt! en mama maar zeggen, ja jongen je moet het toch echt zelf doen alsof dat helpt
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_60277892
stiemie, tot over 2,5 week

Hestria, altijd fijn als het goed gaat..

Iksje, ik dacht altijd dat het gemiddelde voor los lopen zo'n 13 maanden was. En rond de 10/11 maanden gaan staan/zitten en met 11/12 maanden stapjes langs de tafel. Maar ieder kind volgt zijn eigen lijntje.. De ene wat meer grof motoriek, de ander fijn motoriek, weer een ander gaat vlot praten. En ik geloof dat Chris nogal gemiddeld is..

Ardelyn, dat is een lekkere knul!
Chris was met 7,5mnd 73,5 cm en 10,11 kg daar is ie dan weer niet gemiddeld

Chris lijkt steeds vaker een brmm klank te gebruiken als hij met zijn vrachtauto of vliegtuig speelt.. Zo leuk om hem dan lekker zelf te zien spelen. Geen idee wat hij erbij denkt, maar ontdekken doet hij zeker.. En zijn blikje tomatenpuree gaat altijd mee (zelfs toen hij bij me kwam kijken en ik aan het onkruid wieden was)
pi_60289697
Goedemorgen mama's papa's en baby's
Allemaal lekker geslapen?

Wij hebben heerlijk geslapen vannacht.. Volgens papa 2 kreetjes ergens midden in de nacht, maar mams heeft heerlijk doorgeslapen. Lekker uitgerust dus. En Chris is ook lekker vrolijk. Ligt nu te pitten.. Die rommelnachten waren dus vast van het drukke weekend..
pi_60289927
Lekker slapen, dat zou ik ook nog wel eens willen

[klaagmodus]
Al 11 maanden onderbroken nachten... vannacht ging het 'goed' dacht ik. Kind uit bedje geplukt en bij ons genomen (want ik voelde me zelfs te moe om rechtop te gaan zitten voeden)... in de hoop dat ze in slaap zou vallen tussen ons en het tot 's morgens zou trekken.
Niet dus...na een dik half uur sussen haar toch maar in haar bedje gaan terugleggen, ze slaapt niet in dezelfde ruimte. Nog 15 min huilen en daarna heeft ze wel tot 8u geslapen.
Maar daar had ik niks aan want ik moest om 10 voor zes op.

Pfffff
[/klaagmodus]
  woensdag 23 juli 2008 @ 10:47:01 #220
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_60289990
Liande los staan! Wat knap, zeg!!!
DF, wat moet Chris met een lbikje tomatenpuree?
En weer allemaal kids goedgekeurd op het CB! En iksje, wat anderen ook al zeggen, het cb zou gecentreeerd moeten zijn qua advies en dingen,maar het is allesbehalve dat.

Eli blaast weer bellen met zijn neus
Heeft toch wel bijna twee maanden gduurd sinds de vorige verkoudheid. Gaat de goede kant op
En het optrekken en schuifelen langs banken en tafels gaat steeds beter!
Alleen zegt hij geen "mama" meer En "eten"ook niet meer. Ach, komt wel weer terug

Verder gaat het eigenlijk allemaal prima! Heb gister een keizersnee mogen zien. Echt vol in het zicht, aan het voeteneind, achter de instrumenten, zeg maar. (Heb opdracht in een zkh, dus ben er dagelijks). wat is dat ontzettend gaaf zeg! Joh, ik wilde meteen blijven zitten voor de volgende, maar ja, er moet ook gewerkt worden...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_60290057
Poeh, wat een nacht weer Iksje...

Voed je normaalgesproken op de babykamer dan? Ik doe 't 's nachts altijd liggend in ons bed, met een gedimd lichtje aan. Dan soezelt -ie lekker weer in en met een beetje mazzel kan ik hem dan weer zo overleggen in z'n bedje. En dan geef ik hem trouwens het liefst de 'binnekand-bed-borst' om te voorkomen dat -ie uit bed rolt als *ik* in slaap val.

Thomas poept trouwens nogal eens na de laatste voeding. Dus als -ie daarna nog eens komt sta ik in het holst van de nacht een luier te verschonen (waarvan hij dan klaarwakker wordt en gaat huilen), omdat ik het niet vind kunnen hem tot zes uur met plakbillen in bed te laten liggen. In plaats van dat hij het nou even tot de volgende ochtend bewaart...

Davinia, bahbah, neusbellen
Er was gisteren een keizersnee op tv (House), maar ik moest toch even weglopen; werd er zelf helemaal naar van en voelde ter plekke weer het gewroet en gegraaf in mijn eigen buik. Brrr.
Hardloper.
IG @webkim
pi_60290285
Iksje, balen van die nachten zeg..

Beterschap Eli, Hopelijk ben je snel van je bellen af..

Davinia, Moet je Chris vragen Hij versleept allerlei spullen tussen de voorraadkast, de duplodoos, en diverse kastjes/lades in de woonkamer.. Zo'n tomatenblikje rolt leuk, dus favoriet om achteraan te kruipen/tijgeren..
Ik laat hem lekker zijn gang gaan overdag, en 's avonds dan breng ik alles wel weer terug waar het hoort. Geen zin om continu nee te moeten zeggen. We proberen hem alleen te leren dat hij van de oven en de radiator ombouw af moet blijven. En dat hij niet met dingen op de tv mag slaan.
  woensdag 23 juli 2008 @ 11:04:21 #223
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_60290404
Och Iksje, dat is idd niet fijn - misschien voor het avondeten even een dutje doen?

Ethan heeft gisteravond vanaf bedtijd rond 8 uur zeker een half uur keihard gebruld / gehuild. Nu doet hij dat normaal gesproken echt nooit, en zeker niet zo overstuur dat wij echt voor een raadsel stonden.. in bed, uit bed, knuffelen, liedjes zingen.. echt niets hielp. Hij was inmiddels zo warm geworden dat ik dacht dat hij mss koorts had, maar ook dat was het niet. Na heel veel getroost en een beetje drinken toch maar weer in bed gelegd en net toen ik tegen manlief zei dat als hij over 5 minuten nog huilde we naar het ziekenhuis zouden gaan (lichtelijke paniek ) werd hij 2 minuten daarna stil en snikte nog wat na. En we hebben nog steeds geen idee wat er aan de hand was.. misschien nieuwe tandjes ofzo, maar daar heeft hij eerder nooit echt last van gehad en verder huilt hij eigenlijk nooit (ja, als ie weer 'ns omvalt ofzo).

Oh.. en hij heeft me gisteren keihard in m'n elleboog gebeten Ik krijste het uit van de pijn, waardoor hij zich een hoedje schrok en spontaan mee begon te gillen

Wat ontzettend gaaf om zoiets mee te mogen maken Davinia! Was het een jongen of meisje?
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_60290527
Met Mirte naar de huisarts geweest omdat ze maar blijft hoesten. Toch een luchtweginfectie en aan de antibiotica, want het duurt gewoon te lang ze komt er niet overheen zelf.
Ik had de afspraak al staan en was er wel blij om, want ze was vanmorgen ontroostbaar. Toen ik haar uit bed haalde brullen alsof ik haar pijn deed en zo bleef het maar een beetje doorsudderen.
Er werd ook niet gerold in de box, ze had er geen zin in.
Nu ligt ze na haar drankje en fruitje lekker te slapen en ik hoop dat ze gauw opknapt (en niet aan de diarree gaat want we willen volgende week in centerparks wel gaan zwemmen eigenlijk...)
  woensdag 23 juli 2008 @ 11:11:18 #225
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_60290575
Zo gisteren was Isa jarig alweer 1 jaar voorbij, flesjes zijn verbannen en nachtflessen zijn al geruime tijd verleden tijd. Ze kruipt nu uren achter de katten aan en begint woordjes te zeggen, mama,papa en nee nee komt er al goed uit jaja kent zo ook maar is niet zo interessant. Ze kan heel ondeugend zijn en ook weer ontzettend lief in alles een echt meisje meisje, als ik tegen haar vertel: kijk een wat een enorm mooooooie jurk (en dat op hoge stem en met uithaal bij mooi) dan glundert ze en weet ze wat er gaat gebeuren dan komt er een mooie jurk uit de kast Zwaaien kan ze als de beste en tja een baby is ze in mijn ogen al een tijdje niet meer, die tijd lieten we achter ons toen Isa definitief geen fles meer wilde drinken, dat was het *slik* moment.

Maar lieve mensen wij verkassen dus naar een topic verderop, hopelijk tot snel en heel veel succes met jullie kleine schatjes.

Mama van Isa en Ties
pi_60290702
Mirte, ook veel beterschap voor jou!! Hopelijk helpt de AB snel. En kun je volgende week vrolijk op vakantie!

Isa ook alweer een jaar. Gefeliciteerd . Zo te horen is ze ook al een echt dreumusje!!
Tot heel snel..
pi_60291238
Ik vroeg me af wanneer je je baby kan gaan vervoeren in de wandelwagen inzet...
Gabi groeit nl. als kool en ik vrees dat zij met een paar weken (ze is nu 12 wkn) uit de wieg is gegroeid..
Maar hoe nemen we haar dan mee uit wandelen??
pi_60291593
Tinny, meestal vanaf een maand of 6. En dan wel in de ligstand..
Chris heeft tot 6 maanden in de reiswieg gelegen, maar zat wel zowat klem. Hij had nog 1 cm over. Hij vond het ook niet zo leuk mee, maar even op en neer naar de super ging nog net.
Het groeien gaat ook steeds iets langzamer. Hoe groot is Gaby nu ongeveer?
  woensdag 23 juli 2008 @ 12:26:39 #229
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_60292509
Wow, Isa ook al een jaar! Veel plezier bij de dreumesjes

@JR, het was een jongetje, Lucas Kleine frummel, helemaal gaaf en onder het smeer. Oeh, * rammel *

Inmiddels is het bijna half 1 en Eli heeft nog steeds geen ochtenddutje gedaan. Ik dacht ff te wat te kunnen werken tijdens het slaapje, maar nee, hoor!

Dan maar boodschapjes doen
pi_60296593
Tinny ik denk dat we hier met een maand of 5 de zit inzet op de wagen hebben gezet. Wel in ligstand, maar in de bak kon ze niet meer genoeg zien en lag ze te mopperen als we langer dan 10 minuten liepen. Liggend in de zitinzet zag ze meer en kon ik weer gewoon boodschappen doen met een vrolijk rondkijkend meisje.
Is jullie dametje zo groot of de wagen zo klein?

Isa, tot ziens bij de dreumessen over een paar maanden
pi_60298512
Nog gefeliciteerd met je kleine/grote meid stiemie
En Isa ook gefeliciteerd!

ik vind het ineens zo snel gaan met Maarten.
Hij krijgt nu ook sinds 3 dagen een stukje brood en hij vind het heerlijk.
Hij kan al alleen zitten op de bank en zijn evenwicht word steeds beter.
Soms wil hij iets pakken en kukelt hij om maar gaat echt goed
Ook is hij aan het dromen 's nachts
Soms ineens gekreun en ik ga kijken en ligt hij nog heerlijk te pitten.
Hoop dat hij leuke dromen heeft

Maarten ging toen hij ong 5enhalve maand was in de wandelwagen.

Mirthe beterschap

Edit: ook weer wat bij RBB besteld. Behoorlijk irritant dat de kleertjes groter zijn want na heel wat keer in de droger zijn z'n truitjes nog steeds te groot.
Heb nu expres een maat kleiner en nu maar hopen dat die niet te kort worden in de wasmachine (ik doe die nieuwe niet in de droger)

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2008 16:46:19 ]
  woensdag 23 juli 2008 @ 17:24:56 #232
35189 Troel
scherp en bot
pi_60299449
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 11:37 schreef tinny het volgende:
Ik vroeg me af wanneer je je baby kan gaan vervoeren in de wandelwagen inzet...
Gabi groeit nl. als kool en ik vrees dat zij met een paar weken (ze is nu 12 wkn) uit de wieg is gegroeid..
Maar hoe nemen we haar dan mee uit wandelen??
In een draagdoek
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60314593
hmm, de draagdoekmaffia dringt door tot in het baby-topic

Die goede nacht van gisteren was een foutje geloof ik.. vannacht was het weer gezellig, een paar keer wakker geweest. om 10 uur, omdat ik even bij hem keek en hem een aai over zijn wang deed, omdat ik hem te stil vond liggen.. Dat was brullen.. Tegen 12-en nog eens, even bij mij op schoot uitgesnikt, en helaas wel huilend in slaap moeten vallen (3 min ofzo).. en om half 2 nog wat kreetjes, maar niet hoeven troosten. Hij friemelde ook steeds aan zijn oor, lijkt wat meer te kwijlen, en de poepbroeken worden er niet mooier op.. Dus ik vermoed een tandje, Ik zie alleen niet echt iets.. Dus we wachten af..
pi_60315057
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:14 schreef Deepfreeze het volgende:

Die goede nacht van gisteren was een foutje geloof ik..
wat is het normale ritme dan?
pi_60315236
oh, normaal slaapt hij wel netjes door (20.30-7.30).. Alleen vanaf het weekend wat issues. Dacht dat het van het drukke weekend kwam, en gisternacht ging ook weer rustig, zoals normaal.. Alleen vannacht weer drama dus.. Blijkbaar geen weekend-stress, maar toch iets anders (zoals tandjes)
pi_60315888
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:14 schreef Deepfreeze het volgende:
hmm, de draagdoekmaffia dringt door tot in het baby-topic
Hihi, dat was ook mijn gedachte . Erg leuk trouwens die draagdoekmeets e.d. Bij een volgende wil ik ook .

Mirte was vanmorgen weer een heel stuk beter in haar sas. Geen brullen meer bij het optillen dus ze is lekker naar het KDV om nog even te spelen, morgen voor het laatst.
Wel jammer omdat ze het er gewoon goed naar haar zin heeft. Maar ja, als ik thuis ben is het ook wel zonde van het geld... En het is ook lekker om haar gewoon thuis te hebben dan natuurlijk .
pi_60315979
Fijn dat Mirte weer vrolijker is.. Nog maar 2 daagjes naar het KDV, en dan lekker met mama thuis spelen!!
pi_60316868
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:18 schreef Nijna het volgende:

[..]

Hihi, dat was ook mijn gedachte . Erg leuk trouwens die draagdoekmeets e.d. Bij een volgende wil ik ook .
bij een volgende meet, of bij een volgend kind??

Memmel en Davinia kunnen je vertellen dat een draagdoek ook prima werkt als je pas begint met dragen bij een wat ouder kindje.

Draagdoekmaffie, borstvoedingsmaffia
zal ik mijn strafblad alvast aanvragen
  donderdag 24 juli 2008 @ 12:12:59 #239
35189 Troel
scherp en bot
pi_60316899
Mijn buurvrouw is dus nu ook helemaal into draagdoeken en haar zoontje is van september vorig jaar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 24 juli 2008 @ 12:21:35 #240
156412 hestria
erg gastvrij
pi_60317070
hier een 3de tandje , niet de bovenste 2, maar de hoektand ernaast, maar gezien de lucht en het kwijl dat er nog steeds uitkomt, verwacht ik dat er nog wel 1 aankomt. we wachten af.

van dat verdunde nachtflesje gaan we af, sinds we dat geven komt meneer 2x per nacht, Hij heeft het kennelijk nog steeds nodig, dus dan laten we het maar, nachtrust is ons te belangrijk.
  donderdag 24 juli 2008 @ 13:37:25 #241
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60318957
Juist nu Anna wat groter is, vind ik een doek erg makkelijk. Geen handjes die in de supermarkt alles uit de schappen graaien en door kunnen lopen als we in de regen gaan wandelen. We kunnen samen onder een paraplu.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 24 juli 2008 @ 20:48:10 #242
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_60327684
Hestria, fijn! Weer een tandje door!

Draagdoekmaffia => meld

Ik vind het een uitkomst. Je kan gewoon lopen zoals je gewoon loopt, je hoeft geen rekening te houden met de grootte van je wandelwagen, en je krijgt geen lamme, danwel pijnlijke arm, want het gewicht wordt goed verdeeld.

Nu nog een paar verschillende knopen leren...
  donderdag 24 juli 2008 @ 21:40:14 #243
156412 hestria
erg gastvrij
pi_60328804
hier vanavond een soort van rapley geprobeert, dat resulteerde in een meneer die heerlijk op een broodkost aan het sabbelen was, vervolgens kokhalsde en en daarna een mama die een kleffe hap brood uit het verhemelte kon vissen. Voorlopig krijgt ie dat dus niet meer, wacht wel tot ie wat ouder is
pi_60329149
tsja rapley adviseert niet voor niets beginnen met zachte groente en fruit vanaf 6 maanden.
Dennis is 5,5 maand... broodkorst als je geen stukjes gewend bent is best drastisch.

Overigens als je brood wat uit laat drogen dan is het minder klef.
pi_60329405
voor brood is 't sowieso toch nog een beetje vroeg, of vergis ik me? ik ben niet meer zo thuis in die introductieschema's.
  donderdag 24 juli 2008 @ 22:05:01 #246
35189 Troel
scherp en bot
pi_60329413
Ruben doet dat ook met het zachte groente en fruit en ook als hij gepureerd eet heeft hij soms dat hij echt moet kokhalzen. Minder snel eten maakte helaas niet uit
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60329461
kokhalzen is natuurlijke reflex, dat word vanzelf minder.
Is alleen maar goed dat ze kokhalzen, want dat voorkomt verslikken.

Brood/gluten word tot 6 maanden zeker afgeraden, daarna langzaam beginnen.
  donderdag 24 juli 2008 @ 22:08:51 #248
156412 hestria
erg gastvrij
pi_60329512
krijgt ook niet standaart brood hoor! waren aan het barbeknoeien en meneer was zo aan het graaien naar het brood, dat ik hem een stukje gaf om te kijken wat ie ermee zou doen, hij vond het in ieder geval wel lekker want werd boos toen ik het afpakte.
pi_60335191
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:11 schreef p_iglet het volgende:

bij een volgende meet, of bij een volgend kind??
Kan allebei . Maar wellicht moet ik gewoon een keer komen meeten met de draagdoekdames, dan kan ik misschien eens proberen? . Tot wat voor gewicht kan je zo'n doek goed gebruiken?
Het lijkt mij ook wel wat. Wij hebben de Minimonkey gekocht, die vooral gebruikt is als hangmatje in de box, want verder is het eigenlijk een onding, al gebruik ik em nu heel soms om Mirte er zittend in te hebben. Ben er toch niet helemaal wild van. Dus een fatsoenlijke doek proberen lijkt me wel een keer wat.
Het lijkt me ook handig voor bv op vakantie. Want ik zat al te denken dat het misschien helemaal niet handig is als we in centerparks straks met de wagen naar de zwembad lopen, want waar laat je dat ding... En een doek stop je wat makkelijker in je tas...

Hestria alweer een tand!!!
pi_60335705
Broodkorst lijkt me idd ook moeilijk om mee te beginnen..probeer dat zelf maar eens weg te krijgen zonder je tanden te gebruiken

Sorry trouwens dat ik hier soms alleen binnen val, iets post en vaak niet eens of maar half op anderen reageer, t is geen desinteresse maar gewoonweg tijdgebrek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')