Kan best meevallen, toch?
Is het CB bij jullie een centrale organisatie of niet?
Nu ja, hier is het centraal per gewest, voor het Vlaams gewest is dat Kind en Gezin. Niet dat zij steeds op 1 lijn zitten qua advies (heb ik al gemerkt op fora), maar toch, ’t is 1 organisatie die min of meer aan hetzelfde touw trekt.
Heb eigenlijk nog nooit te klagen gehad. Nu ja, buiten wat maffe adviesen als, nou ja, die 6e voeding zou weg moeten vallen dus- toen ik zei dat Liande ’s nachts nog at (rond 4 maand) (ze ging ervan uit dat Liande inclusief nachtvoedingen op 6 voedingen zat)
En verder de tip om een kind aan het eten te krijgen… laat het wat langer honger lijden.
Ik ben zelf ook niet geneigd om nieuwe dingen te leren eten als ik honger heb, dan wil ik iets vertrouwd. En als mijn honger dan gestild is, wil ik wel eens wat nieuws proberen. Of ik moet al heel hongerig zijn

Waarom moet ik van mijn dochter dan anders verwachten?
Maar dan lees ik hier dat je ze zo verwend, dat ze dan weten dat er toch melk volgt???
Dus ik ben tevreden

Stiemie en Linde, nog een late gelukkige verjaardag!
Ruben

Maait hij al z’n eten zo weg?
Mirthe bijna aan de kruip!
Dennis ziet er echt vrolijk uit zo ‘s morgens!
Hier gaat alles ook goed… weer een stapje groter geworden want …

Liande staat los!
Afgelopen week heeft ze dapper geoefend en zaterdag moest ze even showen met wat ze kon… staat ze ineens in ’t midden van de H&M een tasje op te heffen. En door de knietjes en weer rechtkomen! Woei, gaat goed!