abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 juli 2008 @ 09:47:37 #271
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60356775
We hebben een douchecabine met een antislipmat, dus ik ben niet zo bang dat ik uitglij. Ik laat haar ook aangeven als ik zelf al sta, ben niet zo goed in instappen met m`n handen vol

Is het al 4 uur?
Saartje
pi_60356809
Hm dat klinkt idd wel makkelijker als dat stomme glibber bad van ons

bijna, bijna
pi_60357755
Nog maar 5 uurtjes...We tellen mee

Als we Chris op onze arm onder de douche hebben, dan gebruiken we geen zeep.. Dan wordt het wel eng glibberig..

Vannacht weer een feestje.. Eerst bij de achterburen, tot een uur of 3, en bij Chris vanaf iets voor 3 tot half 5.. Na wat gerommel, proberen te laten huilen (ging steeds staan, aan zijn oor peuteren), rustig in onze armen houden (ging hij zitten klappen en indiaantje spelen). Uiteindelijk een klein flesje melk (120/2) erin gestopt.. Nog even een knuffel, terug in bed, en geen kick meer gehoord..
Dan wou je dat je dat eerder had gedaan, maar ja, het moet ook geen gewoonte worden natuurlijk. Dus als het niet hoeft.. Hij kwijlt ook wat meer, en we hebben meer poepluiers.. En dat met het oortje pulken lijkt me genoeg tekenen voor tandjes.. Heb alleen geen idee welke.. We zullen zien..
  zaterdag 26 juli 2008 @ 11:42:16 #274
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60358139
Bla, wat heerlijk dat Dana bijna naar huis mag
.... met gevoel voor drama....
pi_60359683
Fijn dat Dana vandaag naar huis mag!!!

Hier raak ik maar niet bijgelezen, Lotte is op zich heel rustig, maar de tijd gaat zo snel op een dag dat ik aan computeren bijna niet toe kom, en als het al wel zo is, dan is het bijlezen maar niet kunnen reageren en het dan weer kwijt zijn wat ik wilde reageren..

M'n meisje heeft het wel heel erg zwaar met de warmte, in huis is het beneden nog wel heel lekker, maar Lotte heeft het zo warm..
Ze wil momenteel ongeveer alleen maar op onze arm/borst slapen en dat is soms wel wat lastig
Maar ach, ze is pas 4 weekjes, we genieten dan maar echt van het knuffelen en slapen bij ons en dat zal vast wel weer anders gaan worden
pi_60360315
Bla, nog 2 uurtjes... en dan heerlijk Dana mee naar huis .
Fake it till you make it...
pi_60361988
mrien, die warmte is zo vervelend.. Geniet maar lekker van je meisje op jullie arm.. Nu past het nog

Bla, al bijna thuis??
pi_60362810
ze is thuis

naja al een paar uurtjes. Toen we vanmorgen dr flesje van half 11 gingen geven hadden ze dr infuusje al er uit. De zuster had zich verteld en ze had dus dr laatste AB s'morgens als gehad, dus we mochten haar direct meenemen

Komende week naar de KNO arts om voor de zekerheid een gehoortest te laten doen en in augustus op controle bij de kinderkarts

Ik ben zoooooo blij dat ze er weer is
pi_60363383
Wat heerlijk Bla dat je meisje eindelijk weer thuis is ! Geeft vast een hoop rust voor jullie allemaal....
pi_60364292
absoluut
pi_60366622
Bla, wat fijn dat Dana thuis is!!!
Heeft ze verder nog last van dingen? of is gewoon lekker happy?
  zaterdag 26 juli 2008 @ 21:45:22 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60368445
Fijn dat ze weer thuis is Bla!

Onze kongen wordt groot, hij heeft zijn eerste kinderziekte erop zitten!
Een paar dagen flinke koorts en daarna, toen dat weg was, zat hij vol met vlekjes. De 5e of de 6e ziekte is dat dan dus dacht ik.
Wel zielig hoor, 39 graden koorts bij 35 graden buiten. Hij heeft in die 3-4 dagen meer gehuild dan in de afgelopen 7 maanden bij elkaar.

Maar goed, voor hij ziek werd, en erna was hij gewoon zijn heerlijke vrolijke zelfje en hebben we heerlijk genoten van de vakantie.
Tand 7 is door, nu 4 boven en 3 onder en het eten gaat ook prima. Flessen zijn steeds minder interessant, die gaan bijna nooit meer leeg en hij kijkt al het andere eten letterlijk uit onze mond.
En verder is hij gewoon echt zooooooooooooo enorm leuk!
  zaterdag 26 juli 2008 @ 22:04:13 #283
35189 Troel
scherp en bot
pi_60368913
Foto's willen we zien!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 26 juli 2008 @ 22:11:05 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60369053
Ik ga ze morgen uitzoeken! Daar heb ik nu echt even geen puf voor.
pi_60369859
Blabla wat fijn dat je meisje weer lekker thuis is... en alweer een paar uurtjes eerder dan verwacht

BE, die 5e of 6e ziekte heeft Sander ook gehad 1 jaar terug (de vlekjes waren bijna weg op zijn 3e verjaardag en toen was het ook zo ontzettend heet buiten. Wilde Sasha ook de hele tijd bij je hangen?
Ik had een heel silhouet van zweet in mijn t-shirt staan van Sander zijn lichaam

Koen heeft duidelijk zijn dagje niet vandaag, heeft ook nog maar 1 keer gepoept en heeft duidelijk last van krampjes..... en ik vind het zo sneu, maar je kan er zo verdomd weinig aan doen
pi_60370454
Tand 7 alweer voor Sascha

Wel zielig idd, koorts als t toch al zo heet is buitne, arm menneke...gelukkig dat ie weer beter is!!
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 20:29 schreef Deepfreeze het volgende:
Bla, wat fijn dat Dana thuis is!!!
Heeft ze verder nog last van dingen? of is gewoon lekker happy?
Ze is wel wat huilerig vandaag, maar dat staat los van t hele ziekenhuis verhaal gok ik ..
Vriendje denkt dat ze last heeft van de voeding die wij hebben en wil overstappen op friso omdat ze het daar in t ziekenhuis ook goed op deed (alhoewel er volgens de kinderarts geen verschil zit tussen friso en nutrilon)

maar nu ligt ze in elk geval al ruim een uur heerlijk te slapen
  zondag 27 juli 2008 @ 02:09:35 #287
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_60372720
Wat heerlijk dat Dana thuis is, Bla!!

En met dat fijne nieuws kom ik al half afscheid nemen van het babietjes-topic.. om 11.22 is Ethan dan echt 1 jaar.. ik heb nu al zin in taart eten en kadootjes uitpakken! En het aller- aller- allerfijnste kado heb ik zelf vanochtend al gekregen; de eerste echte 'mama'. Geen mamammamama of tussen neus en lippen door een half geluid dat klinkt als mama, maar een echte pure 'mama' gericht tegen mij

Tot snel in het dreumestopic allemaal!!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  zondag 27 juli 2008 @ 08:12:55 #288
35189 Troel
scherp en bot
pi_60373690
Gefeliciteerd jellyrose en Ethan!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 27 juli 2008 @ 08:55:20 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60373787
Tot in het volgende topic!

Lovelylady, idd alleen maar hangen en plakken, en het was al zo warm! Arm wurm.

Zo zag het er dus uit:

[ Bericht 20% gewijzigd door BE op 27-07-2008 09:37:05 ]
pi_60374028
BE, al 7 !!! tandjes. Wauw zeg! Lijkt me zo naar met die hitte ziek zijn... gelukkig heeft hij het weer gehad.
Die foto, arm mannetje

Dana lekker weer thuis .

Jellyrose en Ethan tot bij de dreumessen over een paar maanden . Wat mooi een echt "mama"
Fake it till you make it...
pi_60374066
Gefeliciteerd Ethan en tot over een maand of 11 in t volgende topic
  zondag 27 juli 2008 @ 11:17:00 #292
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_60374825
Ethan, gefeliciteerd met je 1e verjaardag!
En wat lief Jelly, een echte mama voor je 1e moederjaardag!!
Over 2 weekjes komt Chris je helpen het dreumustopic op stelten te zetten!!

Sasha al 7 tanden! geen wonder dat hij zo lekker wil eten.. Nu kan het
Hier ook die vlekjesziekte gehad, een maand of 2 terug. Zo sneu. En met die hitte nog een stuk zieliger..
Geniet maar lekker van je jochie BE..

Bla, fijn dat dana verder geen last heeft.. Zo'n huildagje kan ook gewoon komen, omdat ze weer in een hele andere situatie zit. In het zkh is alles anders, en dan moet ze gewoon weer even wennen thuis.. Voeding kan ook wel, sommige kindjes zijn daar wel gevoellig voor, anderen niet.. Zou gewoon lekker rustig aan doen, zeker met deze warmte..

Chris heeft vannacht weer lekker geslapen.. Ik werd vanochtend pas na 8 uur wakker gemaakt, terwijl hij rond half 9 al heerlijk liep te snurken.. Maar dat 7e tandje komt vast nog wel, het kwijlen wordt steeds erger..
  zondag 27 juli 2008 @ 12:55:10 #293
156412 hestria
erg gastvrij
pi_60376052
Fijn dat dana thuis is!!!

BE dat is nit fijn ziek zijn met zulke temperaturen, En 7 tandjes al wow.

Ethan 1 jaar, gefeiciteerd!!!

hier is het 4de tandje door, heeft er nu 2 onder, 1midden boven en de tand ernaast is ook door, de andere middentand boven staat ook op springen, en meen aan de onderkant naast de 2 midden ook een wit puntje te zien.

en hij zit op handen en knien te wippen , maar meer doet/kan ie nog niet. en zelfs het in de starthouding zitten kost hem al veel moeite, maar toch!
Gisteren is ie voor het eerst in een buitenbadje geweest, vond het heerlijk, lekker spatteren terwijl michelle hem vast hielt. zo'n lief gezicht.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  zondag 27 juli 2008 @ 13:09:03 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60376291
Wat goed van Dennis zeg, wiebelen en wippen is ook heel ok hoor!

Sasha lijkt wel een beetje klaar met de fles...
Ik heb hem nu na 80cc maar een boterhammetje gegeven met een beetje diksap ernaast.
Wel genieten hoor, zo'n boterhammetje.
Volgende week maar bij het cb vragen hoeveel opvolgmelk hij nou precies moet per dag want vooralsnog vind hij er niks meer aan.
pi_60376311
BE 500cc melkproducten (maar dan kan ook vanaf 9 maandne pas zijn), en dan vanaf een jaar max 300cc..
  zondag 27 juli 2008 @ 13:14:09 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60376353
Ja, ik zag idd ook 500-600cc staan op het lijstje, maar daarnaast nog yoghurt.
Als dat nou incl. de yoghurt is wordt het al weer makkelijker.

Ik ga zo nog maar een slokje proberen.
  zondag 27 juli 2008 @ 13:27:46 #297
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_60376553
Bla, de friso is lichter verteerbaar dan de nutrilon. En zo in 1x overstappen kan de eerste dagen wat onrustige darmpjes geven. Maar zal dan beter gaan.

Zoë zit nog stees op maar alleen peer en bv. Ze wil alles wel maar van de brocoli zat ze verstopt. Daarna werd ze ziek en is nu net weer wat aan het beteren dus als ze weer fit is gaan we weer voor meeerdere smaakjes.

Verder doet ze het prima is nu ruim 7 maanden weegt 7,1 kilo en is 66 cm lang. Geen tand te zien, wil veel zitten draait alleen als het echt voor een uitdaging gaat.

Verder is eht een rustig meisje.

Maar baal ik er van dat ze zo weinig verdraagt nog. Waarschcijnlijk ook door de allergieen dat haar darmen daar op reageren. Maar dat vergt weer veel vna mijn energie want ze komt toch om de 3 uur (max) voor een voeding ook in de nachten

Ach maar we gaan met alle liefde door

Be al 7 tanden en een kinderziekte sjonge jou knul laat er geen gras over groeien.

En een jarig jobje gefeliciteerd nu een kleine dreumes!
  zondag 27 juli 2008 @ 14:14:09 #298
35189 Troel
scherp en bot
pi_60377436
quote:
Op zondag 27 juli 2008 13:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik zag idd ook 500-600cc staan op het lijstje, maar daarnaast nog yoghurt.
Als dat nou incl. de yoghurt is wordt het al weer makkelijker.

Ik ga zo nog maar een slokje proberen.
Da's exclusief

Op het lijstje van het CB staat hier in ieder geval bij nog 3 keer een fles van rond de 200 cc en daarnaast nog yoghurt bij het avondeten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 27 juli 2008 @ 14:25:07 #299
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_60377624
Onze jongste (7 maanden) heeft het moeilijk met die hitte. Normaal slaapt hij veel overdag, nu niet. Hoe doen jullie dat ?
opgezegd@fok.nl
  zondag 27 juli 2008 @ 15:50:27 #300
156412 hestria
erg gastvrij
pi_60378977
dennis zit nu gewoon lekker buiten in een badje met papa. verder heeft hij heel de dag niks anders aan als een luier en als we weggaan een kort roekje en mouwloos hempje, rommertjes zijn veel te warm nu. Vaak is hij na het badderen lekker koel en gaat ie heerlijk slapen. Deden hem voorheen gewoon in de badkuip op een graad of 30 maar sinds gisteren gewoon in een badje buiten, geen idee hoe koud, maar niet ijskoud.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')