Ik heb hem wel eens ontmoet, toen was hij wel ok. Hij reed toen nog Formule 3 en stelde weinig voor. Nu lijkt het inderdaad een arrogante kwal op tv.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:56 schreef tong80 het volgende:
Aalbers heb ik altijd al een lul gevonden. Onsympathiek persoon
ik ookquote:Op maandag 14 juli 2008 11:21 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Ik ben er klaar voor hoor, voor de Hautacam!
En Dekker, toch ook.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:17 schreef Grulez het volgende:
Ik mis Gesink....
Alsof we toen ieder jaar 10 etappes wonnen of zo vaak de Tour wonnen.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:37 schreef tong80 het volgende:
Ik ben van de generatie Zoetemelk Kuiper Raas Kneteman Van der Velden Rooks Winnen.
Toen wonnen we gewoon 10 etappes in één Tour.
Nu zijn we blij als iemand 20ste staat
De tv staat aanquote:
We deden mee Suijk. Nu kijken we en genieten van mooie sport.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Alsof we toen ieder jaar 10 etappes wonnen of zo vaak de Tour wonnen.
Ja, erg mooi.quote:
ik ben van eventjes iets later, toen was ik nog niet zo enorm geinteresseerd in wielrennenquote:Op maandag 14 juli 2008 16:37 schreef tong80 het volgende:
Ik ben van de generatie Zoetemelk Kuiper Raas Kneteman Van der Velden Rooks Winnen.
Toen wonnen we gewoon 10 etappes in één Tour.
Nu zijn we blij als iemand 20ste staat
Heb je dus de jaren gemist dat Nederland gewoon12 riitten won.quote:Op maandag 14 juli 2008 17:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben van eventjes iets later, toen was ik nog niet zo enorm geinteresseerd in wielrennen, hoewel mijn vader altijd keek (als het werk het toeliet) en in de kas stond altijd Radio Tour de France aan.
Maar als ik het profiel van etappe 17 zie denk ik gelijk: he, da's bijna(?) dezelfde rit die Gert Jan Theunisse won destijds.
Axel vindt het overigens machtig interessant (vooral de truien uitreiking....) dus ik kan makkelijk de hele middag Tour kijken
dat is een reclame, Ole, dat is niet echtquote:
En konijn is er mod. Met Leergezicht.quote:
Dat was natuurlijk iets voor bOS81 geweestquote:Op maandag 14 juli 2008 21:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En konijn is er mod. Met Leergezicht.
Gelukkig nietquote:Op maandag 14 juli 2008 22:22 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk iets voor bOS81 geweest
Ik las dat je wel gepolst was, toch?quote:
Daar mag ik geen uitspraak over doenquote:Op maandag 14 juli 2008 22:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik las dat je wel gepolst was, toch?
en ik geef hem gelijk n dit gevalquote:
quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 14:00 schreef borisz het volgende:
De modjes Vaduz en Sjimz zijn tevreden over hun teamprestatie
Maar je won nietquote:
En dat was maar een overganskabinet toch?quote:
Tja dit kabinet zou sowieso niet lang stand houden.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En dat was maar een overganskabinet toch?
Hebben ze 9 maanden over gedaan om samen te stellenquote:
Ik ben verstandig geworden en ga vroeger slapen als er de volgende dag gewerkt moet worden.quote:
Ja.quote:
quote:RTL Nederland en Jack
Spijkerman hebben 'in goed overleg'
besloten niet met elkaar in zee te
gaan.Dat heeft RTL dinsdag laten weten.
Het afgelopen jaar zijn met
Spijkerman gesprekken gevoerd over de
mogelijkheden voor een nieuw programma
op een van de RTL-zenders."Hoewel de
ideeën er hoopvol uitzagen,zijn beide
partijen er op inhoudelijk gebied niet
uitgekomen",aldus een woordvoerder
van RTL.
In 2005 zorgde Spijkerman voor
opschudding door zijn overstap van de
VARA naar de nieuwe commerciële zender
Talpa,het latere Tien.Toen deze zender
twee jaar later ophield te bestaan,
verdween ook Jack Spijkerman van de
buis.
Heb je nog haar over?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:42 schreef Grulez het volgende:
Aha de kapster heeft zich uitgeleefd (verhoudingsgewijs dan he voor zo'n conservatieve boerenlul als ik).
inderdaadquote:
@ diek & Rayquote:
[FB] Naast de piste gelopen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
@ diek & Ray
komt er nog een OS-nostra ?
Je vraagt het precies aan de juiste personenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
@ diek & Ray
komt er nog een OS-nostra ?
Ik wil de volgende editie van de VBL-Nostradamus groots gaan opzetten, maar hoe en wat en zo dat weet ik nog niet helemaal, maar dat zie je tegen die tijd welquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:13 schreef Bos81 het volgende:
Leuk al die Nostradamusdingen. Al laat ik deze editie schieten. De OS is me net iets te breed ervoor. Of anders gezegd mijn sportkennis/liefde is er te beperkt voor.
Maar alvast hulde voor de perfecte organisatie
if you need me, I'll be there !quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik wil de volgende editie van de VBL-Nostradamus groots gaan opzetten, maar hoe en wat en zo dat weet ik nog niet helemaal, maar dat zie je tegen die tijd wel
Wie heeft je waaruit gewerkt?quote:
Of ik heb er iemand uitgewerktquote:
Jij was erbij, dus vertel het maarquote:
wtfquote:
Ja, ik vind het fijn om in alle rust op te staan, dus iets van 1.5 uur voordat ik vertrek al uit bed te komen, douchen, eten en natuurlijk achter de PC.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:58 schreef Ole het volgende:
Bos is toch altijd wel erg vroeg op hoor
ik blijf altijd zo lang mogelijk liggenquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het fijn om in alle rust op te staan, dus iets van 1.5 uur voordat ik vertrek al uit bed te komen, douchen, eten en natuurlijk achter de PC.
Ja maar jij wordt toch elke morgen wakker met een ander naast je?quote:
Ik had dat ook begon om 7 uur maar om 6 uur eruit.Kun je nog lekker uitgebreid poepen enzo.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het fijn om in alle rust op te staan, dus iets van 1.5 uur voordat ik vertrek al uit bed te komen, douchen, eten en natuurlijk achter de PC.
Ik begin om 8.30 en sta al om 6.30 opquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had dat ook begon om 7 uur maar om 6 uur eruit.Kun je nog lekker uitgebreid poepen enzo.
alleen in het weekendquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja maar jij wordt toch elke morgen wakker met een ander naast je?
Ok maar jij spoort nietquote:
quote:
quote:
Het lijkt me sterk, dat jij echt 3 weken helemaal alleen bent.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:04 schreef Messenga het volgende:
Hallooo. Vakantie en vanaf Zondag 3 weken home alone.
Vanwaar die verwachting?quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk, dat jij echt 3 weken helemaal alleen bent.
Aangezien je toch wel vrienden zult hebben.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja gaat prima hier, hoe is het met werk, nog koekhappen?
onbetaald, dus je hebt geen inkomsten?quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Al 5 maanden niet meer.
Nu zit ik 4 dagen in de week ergens op kantoor (onbetaald, maar ben wel bezig).
ik vind de huidige situatie voorlopig goed zo. Dit bevalt me beter dan in een fabriek.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
onbetaald, dus je hebt geen inkomsten?
ok, moet je ook zelf weten natuurlijkquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik vind de huidige situatie voorlopig goed zo. Dit bevalt me beter dan in een fabriek.
En voor de rest wil ik er in het openbaar niks over kwijt.
trustequote:Op woensdag 16 juli 2008 22:02 schreef Bjoro het volgende:
denk dat ik een keertje op tijd erin ga !
dromend van mijn succes-topic Sportende chicks op de OS #1
Die Noorse verslageverquote:
Ik nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:07 schreef Bos81 het volgende:
En ja Tong ik weet hoe die ene zonder baard heet
Vriendinnen vooral, hoorde ik.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Aangezien je toch wel vrienden zult hebben.
Het is je niet geluktquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:02 schreef Bjoro het volgende:
denk dat ik een keertje op tijd erin ga !
dromend van mijn succes-topic Sportende chicks op de OS #1
o ja, dat werd gezegd gisteren, helemaal vergetenquote:
Niks gemistquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
o ja, dat werd gezegd gisteren, helemaal vergeten
quote:Op donderdag 17 juli 2008 08:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kut, sta ik lekker vroeg op in de veronderstelling dat ik half 10 op de uni moet zijn, is het pas om 13.30!!!
!
Over welk breezersletje ben je nu weer heen geweest?quote:Op donderdag 17 juli 2008 06:38 schreef Grulez het volgende:
Zou het alleen aan mij liggen of heeft ze gewoon geen persoonlijkheid![]()
mooie weer komt eraan zeggen zequote:Op donderdag 17 juli 2008 11:07 schreef appelsientje het volgende:
Nog ff hallo zeggen...
Ik ben toe aan vakantie en mooi weer....
Wie zijn 'ze'?quote:
vertelquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:32 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
[..]
Over welk breezersletje ben je nu weer heen geweest?
weet ik niet. Hoorde op de radio dat het na het weekend zonnig en rond 25 graden wordtquote:
Ach ja, dan zit ik toch al in Frankrijkquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:10 schreef Ole het volgende:
[..]
weet ik niet. Hoorde op de radio dat het na het weekend zonnig en rond 25 graden wordt
het lijkt er inderdaad op dat na het weekeinde de regenkans sterk afneemt, en dat het na maandag met de temperatuur omhoog gaat. Maar is wel redelijk onzeker.quote:
Het zal toch wel weer eens tijd worden... ben echt toe aan veel zonneschijn..quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
het lijkt er inderdaad op dat na het weekeinde de regenkans sterk afneemt, en dat het na maandag met de temperatuur omhoog gaat. Maar is wel redelijk onzeker.
Tja niet geheel onverwachtquote:Ricco ook betrapt
Nou dat viel dus allemaal wel mee (of tegenquote:
Hij heeft 'een natuurlijk hoge hematocriet'quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja niet geheel onverwacht![]()
Hij zat toch al bij de verdachte lijst?
Kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:13 schreef Ole het volgende:
Was net ff koffieleuten bij mijn stamkroeg. Er was een hele rare kaart binnengekomen, Gericht aan 2 jongens die er werken.
Er stonden dingen in als: Kijk maar uit, jullie baas is niet te vertrouwen. Hij heeft het met heel veel jongetjes gedaan, het is een smeerlap. Ook heeft hij aids.
Best eng
Als je nog een wedstrijd van Herta BSC wil meepakken ze spelen tegen Liverpool de 22stequote:Op donderdag 17 juli 2008 14:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij heeft 'een natuurlijk hoge hematocriet'
Maar ik ga nog even naar Nijmegen om een vierdaagsefeestje mee te vieren en ga daarna een weekje Berlijn, waar het net zo zonnig is als hier, dus jullie krijgen de groetjesMaken jullie wel braaf om 0:00 een verjaardagstopic aan voor Mess vanavond? Want dan kan ie aan zn vrienden laten zien dat ie vrienden heeft.
En als ze dat wel hadden gedaan, hadden ze echt niet hun echte naam gebruiktquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:47 schreef Ole het volgende:
Ja, en er staat natuurlijk geen afzender bij
Lijkt me nietquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En als ze dat wel hadden gedaan, hadden ze echt niet hun echte naam gebruikt
Is mogelijk.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat is allemaal voorbereiding op mijn felicitatieontvangst.
Serieus, dat mensen van de winter, lente of zomer houden snap ik wel. Maar waarom in godsnaam de herfst?quote:
Ieder zijn eigen dingquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:26 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Serieus, dat mensen van de winter, lente of zomer houden snap ik wel. Maar waarom in godsnaam de herfst?
Voornamelijk al die bladeren op de grond. Ook de temperatuur bevalt me meestal wel.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:39 schreef tha_dark het volgende:
[..]
NatuurlijkMaar waarom als ik vragen mag? De regen? De wind?
En de gure regen en wind. Bovenal de overgang naar die kutdonkerte en de vermindering van temperatuur en het vooruitzicht op nog minder zomers weer na de meestal al teleurstellende zomer.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voornamelijk al die bladeren op de grond. Ook de temperatuur bevalt me meestal wel.
Nee, ik heb geen idee wat ik daar op moet zeggen, sorryquote:
hehehquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen idee wat ik daar op moet zeggen, sorry
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 06:48 schreef tong80 het volgende:
Ga je nog ergens heen met vakantie dndiek ?
quote:
Je doet eens een keertje gezond..?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:41 schreef tong80 het volgende:
Precies. Bier, wijn, shag, chipolata pudding, Pistache noten, Beenham, knakworsten, BIFI-worsjes, Popcorn en kant en klare macaroni en spaghettie.
En dan hebben we het nog niet over de enorme berg met zout die in dat soort gerechten zitquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:58 schreef RayMania het volgende:
Waarom kant-en-klaar gerechten? Wat is er mis met gewoon koken? In drie kwartier heb je gewoon een gezonde maaltijd op tafel hoor. En is vaak nog goedkoper ook.
Voor 3 euro heb ik binnen 4 minuten een lekkere maaltijdquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:58 schreef RayMania het volgende:
Waarom kant-en-klaar gerechten? Wat is er mis met gewoon koken? In drie kwartier heb je gewoon een gezonde maaltijd op tafel hoor. En is vaak nog goedkoper ook.
Een smoothie is een kaal geslachtsdeel. Nooit gezien bij de Albert Hein.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:53 schreef borisz het volgende:
MOgge
Tong je hebt tegenwoordig ook smoothies en kant en klaar fruit
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een smoothie is een kaal geslachtsdeel. Nooit gezien bij de Albert Hein.
En een half uur later heb je alweer honger, omdat het kinderporties zijn. Dan ga je dus aan de popcorn, Bifi-worstjes en de knakworsten.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor 3 euro heb ik binnen 4 minuten een lekkere maaltijd
Ok.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:04 schreef Breach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hebben ze ook van het AH-merk zelf.
Je hoeft niet moeilijk te doen en je hebt al 2x zoveel zout binnen als aanbevolenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:00 schreef Breach het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet over de enorme berg met zout die in dat soort gerechten zit
Ik zie jullie elke dag posten dat je lekker aan het zuipen bent.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Je hoeft niet moeilijk te doen en je hebt al 2x zoveel zout binnen als aanbevolen
*Ping*quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor 3 euro heb ik binnen 4 minuten een lekkere maaltijd
valt ook wel mee hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie jullie elke dag posten dat je lekker aan het zuipen bent.
Dat is ook niet de aanbevolen hoeveelheid granen en gerst.
Ik heb de aanbevolen hoeveelheid granen en gerst deze week al overschredenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |