Ik heb hem wel eens ontmoet, toen was hij wel ok. Hij reed toen nog Formule 3 en stelde weinig voor. Nu lijkt het inderdaad een arrogante kwal op tv.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:56 schreef tong80 het volgende:
Aalbers heb ik altijd al een lul gevonden. Onsympathiek persoon
ik ookquote:Op maandag 14 juli 2008 11:21 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Ik ben er klaar voor hoor, voor de Hautacam!
En Dekker, toch ook.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:17 schreef Grulez het volgende:
Ik mis Gesink....
Alsof we toen ieder jaar 10 etappes wonnen of zo vaak de Tour wonnen.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:37 schreef tong80 het volgende:
Ik ben van de generatie Zoetemelk Kuiper Raas Kneteman Van der Velden Rooks Winnen.
Toen wonnen we gewoon 10 etappes in één Tour.
Nu zijn we blij als iemand 20ste staat
De tv staat aanquote:
We deden mee Suijk. Nu kijken we en genieten van mooie sport.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Alsof we toen ieder jaar 10 etappes wonnen of zo vaak de Tour wonnen.
Ja, erg mooi.quote:
ik ben van eventjes iets later, toen was ik nog niet zo enorm geinteresseerd in wielrennenquote:Op maandag 14 juli 2008 16:37 schreef tong80 het volgende:
Ik ben van de generatie Zoetemelk Kuiper Raas Kneteman Van der Velden Rooks Winnen.
Toen wonnen we gewoon 10 etappes in één Tour.
Nu zijn we blij als iemand 20ste staat
Heb je dus de jaren gemist dat Nederland gewoon12 riitten won.quote:Op maandag 14 juli 2008 17:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben van eventjes iets later, toen was ik nog niet zo enorm geinteresseerd in wielrennen, hoewel mijn vader altijd keek (als het werk het toeliet) en in de kas stond altijd Radio Tour de France aan.
Maar als ik het profiel van etappe 17 zie denk ik gelijk: he, da's bijna(?) dezelfde rit die Gert Jan Theunisse won destijds.
Axel vindt het overigens machtig interessant (vooral de truien uitreiking....) dus ik kan makkelijk de hele middag Tour kijken
dat is een reclame, Ole, dat is niet echtquote:
En konijn is er mod. Met Leergezicht.quote:
Dat was natuurlijk iets voor bOS81 geweestquote:Op maandag 14 juli 2008 21:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En konijn is er mod. Met Leergezicht.
Gelukkig nietquote:Op maandag 14 juli 2008 22:22 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk iets voor bOS81 geweest
Ik las dat je wel gepolst was, toch?quote:
Daar mag ik geen uitspraak over doenquote:Op maandag 14 juli 2008 22:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik las dat je wel gepolst was, toch?
en ik geef hem gelijk n dit gevalquote:
quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 14:00 schreef borisz het volgende:
De modjes Vaduz en Sjimz zijn tevreden over hun teamprestatie
Maar je won nietquote:
En dat was maar een overganskabinet toch?quote:
Tja dit kabinet zou sowieso niet lang stand houden.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En dat was maar een overganskabinet toch?
Hebben ze 9 maanden over gedaan om samen te stellenquote:
Ik ben verstandig geworden en ga vroeger slapen als er de volgende dag gewerkt moet worden.quote:
Ja.quote:
quote:RTL Nederland en Jack
Spijkerman hebben 'in goed overleg'
besloten niet met elkaar in zee te
gaan.Dat heeft RTL dinsdag laten weten.
Het afgelopen jaar zijn met
Spijkerman gesprekken gevoerd over de
mogelijkheden voor een nieuw programma
op een van de RTL-zenders."Hoewel de
ideeën er hoopvol uitzagen,zijn beide
partijen er op inhoudelijk gebied niet
uitgekomen",aldus een woordvoerder
van RTL.
In 2005 zorgde Spijkerman voor
opschudding door zijn overstap van de
VARA naar de nieuwe commerciële zender
Talpa,het latere Tien.Toen deze zender
twee jaar later ophield te bestaan,
verdween ook Jack Spijkerman van de
buis.
Heb je nog haar over?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:42 schreef Grulez het volgende:
Aha de kapster heeft zich uitgeleefd (verhoudingsgewijs dan he voor zo'n conservatieve boerenlul als ik).
inderdaadquote:
@ diek & Rayquote:
[FB] Naast de piste gelopen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
@ diek & Ray
komt er nog een OS-nostra ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |