Beker warme melk helpt ookquote:Op maandag 14 juli 2008 01:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
misschien helpt thee wel als tegengif, vinger in mijn keel is het te laat voor denk ik![]()
heb ik al eens geprobeert, van die groene pilletjes waren dat bij de D>A> drogistquote:
Mmm lastig ik zou kappen met die troep (bull en vage thee) Maar ja ik heb ook wel es wat nodig om te slapenquote:Op maandag 14 juli 2008 01:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja ik begon met één blikje 's middags wilde wat produktiefs gaan doen (schilderen) maar
toen toch maar bedje in met boek, slaap gevalle, broertje belt, weer een blikje,
toch maar schilderen, ja, niet slim,
misschien helpt thee wel als tegengif, vinger in mijn keel is het te laat voor denk ik![]()
moet ik ook niet aan denken, oe en sommige doen dat dagelijks geloof ik
Bij mij werken ze als een tierelier. Er is één gevaar bij langdurig innemen, het lichaam maakt het zelf steeds minder aan....quote:Op maandag 14 juli 2008 01:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heb ik al eens geprobeert, van die groene pilletjes waren dat bij de D>A> drogist
werkt voor geen meter, tenminste niet bij mij
Er zit iets op je lipquote:Op maandag 14 juli 2008 01:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Vinger in je keelWaarom neem je zooi eigenlijk. Ik hoor je miepen over slaapgebrek en rare thee die je drinkt
Toch is het waardeloos als je dingen gaat slikken of roken. Je creëert een soort van nieuwe balans voor je lichaam. Het allerbest kun je maar gewoon een nacht en een dag opblijven en dan de volgende nacht lekker slapen...quote:Op maandag 14 juli 2008 01:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Mmm lastig ik zou kappen met die troep (bull en vage thee) Maar ja ik heb ook wel es wat nodig om te slapen[ afbeelding ]
15/16 zijn ook kleine knulletjes hoorquote:Op maandag 14 juli 2008 02:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik zie nog steeds een klein knulletje ?
Ja kloptquote:
ja dat lijkt me wel wat ik heb nog cornflakes, denk dat ik maar even een bordje naar binnen ga werken,quote:Op maandag 14 juli 2008 01:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Beker warme melk helpt ook
o ik zou zweren dat ie 12 was daar, sorry markquote:
Balans is al jaaaaaaaaren zoek. Iets beter nu ik geen nachtdiensten meer loop. Maar een hulpmiddeltje is wel es lekker ..quote:Op maandag 14 juli 2008 02:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch is het waardeloos als je dingen gaat slikken of roken. Je creëert een soort van nieuwe balans voor je lichaam. Het allerbest kun je maar gewoon een nacht en een dag opblijven en dan de volgende nacht lekker slapen...
ja ik ga warme melk met cornflakes maken, en dan ook nog effe rondzappen en dat zie ik het welquote:Op maandag 14 juli 2008 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Anyway.....ik ga nog ffies rondlurken en dan ook een tukkie doen....
Latersquote:Op maandag 14 juli 2008 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Anyway.....ik ga nog ffies rondlurken en dan ook een tukkie doen....
quote:Op maandag 14 juli 2008 02:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Balans is al jaaaaaaaaren zoek. Iets beter nu ik geen nachtdiensten meer loop. Maar een hulpmiddeltje is wel es lekker ..
Ik blijf een nachtmens en moet mezelf echt forceren om naar bed te gaan als ik vroeg op moet. Ik weet dat ik minstens 7 uur nodig heb, eruitkomen is altijd een drama
quote:
truste voor jou ookquote:Op maandag 14 juli 2008 02:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Truste (hoop ik voor je) iig niet liggen malen over dingen waar je toch niks aan kunt doen
Ben jij niet op vakantie?quote:Op maandag 14 juli 2008 07:11 schreef noekje het volgende:
Slaap jij weleens?
Mogguh FOK!kers.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:04 schreef PeterNB het volgende:
Twee uur verder en ik ben nog duf...........
Ik volg je voorbeeld! Eindelijk weer lekker weer.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:49 schreef beequeen het volgende:
Ik ga in het zonnetje zitten, sorry harde werkers.
Echt waar? Terwijl een sigaretje bij een lekker glaasje juist zo lekker is, dus dan krijg je juist toch meer trek in een peukie?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:50 schreef Gert het volgende:
Goedemorgen.![]()
Klopt Coos, en Noekje, je gaat er inderdaad meer van drinken, van dat stoppen met roken. Gezond joh!
Yep, was wel apart: twee weken geen internet. Dat gepriegel op een mobieltje is toch ook niet alles.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
He's back!
tjo, goeie vakantie gehad?
En waar gaan ze je met open armen ontvangen?quote:Op maandag 14 juli 2008 12:20 schreef Deisyy het volgende:
Klaar met koffers pakken![]()
Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor!
En het begint nu alquote:Op maandag 14 juli 2008 12:31 schreef tipsch het volgende:
TdF, volgens mij een monsterlijk zware rit vandaag.
Etappe 10: Pau - Hautacam (156km)
Fijne vakantie Deisyy met veel mooi weerquote:Op maandag 14 juli 2008 12:20 schreef Deisyy het volgende:
Bergen toch? Hoge bergen?quote:Op maandag 14 juli 2008 12:31 schreef tipsch het volgende:
TdF, volgens mij een monsterlijk zware rit vandaag.
Etappe 10: Pau - Hautacam (156km)
Fijne vakantie meis, waar gaat de reis naartoe en hoelang blijf je weg?quote:Op maandag 14 juli 2008 12:20 schreef Deisyy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |