Op de één of andere manier scheppen veel ouders daar een satanisch genoegen in. Of ze confronteren met enge mannen (Sinterklaas, Zwarte Piet, Clowns, etc), of daarmee dreigen als ze niet exact doen wat ze willen....quote:Op maandag 14 juli 2008 01:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Hehehehehe....Deze stond op onzin.. tering dat doe je je kind toch niet aan[ afbeelding ]
Sweet dreamsquote:Op maandag 14 juli 2008 00:59 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik ga ook een poging tot slapen doen![]()
Truste
Ja die is nog niet ééns een week mammie. Logischquote:Op maandag 14 juli 2008 01:02 schreef Greetings het volgende:
Kwam net (2 uur geleden) Dennis tegen in de binnenstad van Nijmegen....wat een mini-mannetje zeg!
Hij liep daar samen met een blond meisje, ik denk z'n zusje, maar zonder Nadia.
quote:Op maandag 14 juli 2008 01:01 schreef Poit- het volgende:
DGK is achterhaald, waar blijft de nieuwe hype?
Blonde meisje was vast z'n dochtertje.......quote:Op maandag 14 juli 2008 01:02 schreef Greetings het volgende:
Kwam net (2 uur geleden) Dennis tegen in de binnenstad van Nijmegen....wat een mini-mannetje zeg!
Hij liep daar samen met een blond meisje, ik denk z'n zusje, maar zonder Nadia.
Maar om nou zo'n creep in huis te halen.. Das wel erg. Aan dat kind haar jurk te zien is ze jarig ofzo..quote:Op maandag 14 juli 2008 01:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Op de één of andere manier scheppen veel ouders daar een satanisch genoegen in. Of ze confronteren met enge mannen (Sinterklaas, Zwarte Piet, Clowns, etc), of daarmee dreigen als ze niet exact doen wat ze willen....
En die ouders maar lachen en fotootjes maken..... fijne verjaardag!quote:Op maandag 14 juli 2008 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar om nou zo'n creep in huis te halen.. Das wel erg. Aan dat kind haar jurk te zien is ze jarig ofzo..
Ik heb nog niet eens zo lang geleden bijna zo'n sukkel op zijn rode kut neus geslagen .. Bruch in een van de valk motel (is al fout) maar er waren een boel kinderen en die werden vermaakt. Prima !! Maar komt die gast ineens op mij af met die vouwballonnen. Gelukkig kan ik zeer boos kijken. Godver wat haat ik datquote:Op maandag 14 juli 2008 01:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En die ouders maar lachen en fotootjes maken..... fijne verjaardag!
nee dat is vast die ene dennis fan die heel veel op fok heeft gepostquote:Op maandag 14 juli 2008 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Blonde meisje was vast z'n dochtertje.......
Dennis is ok olé olé....
Precies, net als van die jokers die bij je tafel komen om muziek te maken (zo genaamd romantish) of wat dan ook als je zit te eten.. Vreselijk!! opzouten. Die krijgen ook mijn rot op blikquote:Op maandag 14 juli 2008 01:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan mij er iets bij voorstellen, ongewenst en opgedrongen contact ben ik ook niet van.....
quote:Op maandag 14 juli 2008 01:15 schreef Dementor het volgende:
Ik ga ook lekker slapen
Fijne nacht iedereen!
Eigenlijk is het bizar onbeschoft dat men het doet......en je moet wel een plaat voor je kop hebben als je het doet......quote:Op maandag 14 juli 2008 01:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies, net als van die jokers die bij je tafel komen om muziek te maken (zo genaamd romantish) of wat dan ook als je zit te eten.. Vreselijk!! opzouten. Die krijgen ook mijn rot op blik
Vaak is het het geval dat je buiten zit en dan kan de eigenaar er ook niet veel aan doen. Maar ik heb het een aantal keren in de tent zelf meegemaakt dat die gasten bij je tafel komen. Zelfs een keer een buikdanseres. Leuk op afstand maar die kwam ook naast de tafel staan. Zit je dan met een mond vol etenquote:Op maandag 14 juli 2008 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eigenlijk is het bizar onbeschoft dat men het doet......en je moet wel een plaat voor je kop hebben als je het doet......
Ahh vertelquote:Op maandag 14 juli 2008 01:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
was een rare dag vandaag......
Nah, zal ik dan maar een loempia voor je klaar maken?quote:Op maandag 14 juli 2008 01:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
was een rare dag vandaag......
bleef de hele dag maar slaperigquote:
Persoonlijk zou ik het niet waarderen als iemand me om 01:30 gaat bellen om te vragen hoe het met me gaat. Alleen in noodgevallen zeg maar. Maar misschien is je broer net zo'n nachtbraker dat weet ik niet Zou het morgen proberen.quote:Op maandag 14 juli 2008 01:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
bleef de hele dag maar slaperigdenk nah. ga ik een boek lezen, heb ik al een eeuw in huis,
Nicci French, de verborgen glimlach, viel ik weer in slaap..........
telefoon, broertje aan de lijn, zo stoned als een aap![]()
ruzie gehad met zijn vriendin, al twee dagen niks gehoord, durft zelf niet te bellen,
of ik er effe wilde bellenidioot alsof ze 15 jaar zijn ofzo, écht niet dat ik dat
ga doen, ik weet nou nog niet waar het over ging, hij was zo warrig, snap er nu nog
niks van, dus heb hem maar aangeraden om even te slapen, douchen, eten, koffie en
dan lekker zelf bellen, maar nou voel ik me ook niet lekker bij.
Zit te dubben, moet ik hem nou bellen, maar misschien slaapt ie.......
godsamme heb ik weer..........
ja is beter denk ik, maar hij klonk weer zo zielig en dan ben ik weer bezorg tis soms een beetje eenquote:Op maandag 14 juli 2008 01:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik het niet waarderen als iemand me om 01:30 gaat bellen om te vragen hoe het met me gaat. Alleen in noodgevallen zeg maar. Maar misschien is je broer net zo'n nachtbraker dat weet ik niet Zou het morgen proberen.
waar blijft die loempia nou............quote:Op maandag 14 juli 2008 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, zal ik dan maar een loempia voor je klaar maken?
Als ie 10 is zou ik hem bellen, is hij ouder dan 20 dan lijkt mij dan het tijd wordt dattie z'n eigen boontjes gaat doppen......quote:Op maandag 14 juli 2008 01:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja is beter denk ik, maar hij klonk weer zo zielig en dan ben ik weer bezorg tis soms een beetje een
onstabiel figuurtje, en dan gaat ie ook zich ook nog suf blowen ...... maar goed morgen als ie weer nuchter is spreek ik hem wel weer, is niet de eerste keer dit hoor,
Daarom .. morgen weer fris en nuchter is alles weer andersquote:Op maandag 14 juli 2008 01:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja is beter denk ik, maar hij klonk weer zo zielig en dan ben ik weer bezorg tis soms een beetje een
onstabiel figuurtje, en dan gaat ie ook zich ook nog suf blowen ...... maar goed morgen als ie weer nuchter is spreek ik hem wel weer, is niet de eerste keer dit hoor,
hij is ouder dan 20quote:Op maandag 14 juli 2008 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ie 10 is zou ik hem bellen, is hij ouder dan 20 dan lijkt mij dan het tijd wordt dattie z'n eigen boontjes gaat doppen......
ja ik ben er nog heb even een foto in het fotoboek geplaatst.quote:
Hier als "thuis" of hier als op het forum...of beide....quote:Op maandag 14 juli 2008 01:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hij is ouder dan 20maar soms......... zou je hem nog geen 10 geven.
maar goed, tis stil hier..........
ja daaromquote:Op maandag 14 juli 2008 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Edit: waar hebben we het over......een ruzie met vriendinnetje...![]()
Hey Mark, die broek hangt nu al weken aan die droogmolen, is hij nu nog natquote:Op maandag 14 juli 2008 01:45 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ja ik ben er nog heb even een foto in het fotoboek geplaatst.
dat kleine knulletje ben jij datquote:Op maandag 14 juli 2008 01:45 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Hoe laat moet je werken morgen?quote:Op maandag 14 juli 2008 01:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja daarom![]()
gaat ie mij voor wakker bellen dat bedoel ik juist, maar goed, zoals ik al zei hij is soms een beetje onstabiel,
anders had ik me sowieso niet druk gemaakt, maar nu toch weer wel, nou los ik morgen wel op
Ik ga ff loerenquote:Op maandag 14 juli 2008 01:45 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
beide, thuis is de oorzaak ''nachtdienst'' maar wat hier gebeurd is weet ik nietquote:Op maandag 14 juli 2008 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier als "thuis" of hier als op het forum...of beide....
té vroegquote:Op maandag 14 juli 2008 01:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe laat moet je werken morgen?![]()
lekker vakantie hier![]()
Ik zie er maar één en uh ???? Leuke fotoquote:Op maandag 14 juli 2008 01:45 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Vinger in je keelquote:Op maandag 14 juli 2008 01:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
té vroegen te lang
![]()
ik ga zo proberen een tegengif voor dat redbull te vinden,
iemand suggesties of krijg je dat niet meer uit je systeem.........
Nee wel ouder. Kijkzelf maarquote:Op maandag 14 juli 2008 01:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Is markvanrinsum écht een knulletje van 10 12 jaar ? of niet
Melatoninequote:Op maandag 14 juli 2008 01:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ga zo proberen een tegengif voor dat redbull te vinden,
iemand suggesties of krijg je dat niet meer uit je systeem.........
ja ik begon met één blikje 's middags wilde wat produktiefs gaan doen (schilderen) maarquote:Op maandag 14 juli 2008 01:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Vinger in je keelWaarom neem je zooi eigenlijk. Ik hoor je miepen over slaapgebrek en rare thee die je drinkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |