Scoren, hoezo?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:25 schreef Dementor het volgende:
Oh moeten jullie weer makkelijk scoren?
Haha ja vast he!quote:Op maandag 14 juli 2008 00:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar je misdraagt je ook wel vreselijk daar.
Heb je deze al gekeken?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha die las ik ook ja, schattig is ook best ouderwets. Tis dat Berend Botje ook om kwam anders had ik het ook niet geweten![]()
Navond
Wacht maar tot we het aan Peter hebben verteld.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Haha ja vast he!
Mij een beetje op de kast proberen te jagen.![]()
Babar was lief ja!quote:
Ik ken de snorkels wel maar keek er niet naar, zal dan wel wat ouder zijnquote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben hier te oud voor, nooit meegekregen.....
Waarom krijg ik nu het gevoel dat jullie Dementor hebben zitten pestenquote:Op maandag 14 juli 2008 00:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Wacht maar tot we het aan Peter hebben verteld.
DipMush...
Van welk bouwjaar ben jij Soury?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken de snorkels wel maar keek er niet naar, zal dan wel wat ouder zijn
Volgens mij was er in mijn tijd alleen op woensdag middag wat voor kids, en verder een kwartiertje 'svavond. (fabeltjeskrant)quote:Op maandag 14 juli 2008 00:34 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Niet? Dan heb je echt wat gemist! Zat altijd met mond open voor de tv. Was het enige half uurtje van de dag dat ik helemaal stil was en niet zat te kwekken
Zeg ik lekker nietquote:
Vriendinnetje had vroeger een boek van David de Kabouter. Stonden kaboutervrouwtjes in met blote tetten.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:35 schreef Dementor het volgende:
Ik ben benieuwd of iemand zich dit nog kan herinneren:
Hoe ze veranderen in bomen![]()
Zo gaat dat echt hoor!
quote:
Ik dacht dat hij echt bestond vroeger, altijd zoeken in het bosquote:Op maandag 14 juli 2008 00:39 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Vriendinnetje had vroeger een boek van David de Kabouter. Stonden kaboutervrouwtjes in met blote tetten.
Was niet zo'n netjes boek voor kleine kindjes hoor! Ik heb sindsdien David geboycot.
Ook met blote tettenquote:Op maandag 14 juli 2008 00:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij echt bestond vroeger, altijd zoeken in het bos![]()
En op school hadden we het david de kabouter huis met alle poppetjes!
Maar nu weet ik wel beter, ze bestaan wel alleen ze laten zichzelf niet zien!
Nooit opgevallen dat die kaboiutervrouwtjespoppen hele grote borsten hadden en shirtjes met inkijk?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij echt bestond vroeger, altijd zoeken in het bos![]()
En op school hadden we het david de kabouter huis met alle poppetjes!
Maar nu weet ik wel beter, ze bestaan wel alleen ze laten zichzelf niet zien!
Nee sorry daar keek ik niet naar.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:42 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nooit opgevallen dat die kaboiutervrouwtjespoppen hele grote borsten hadden en shirtjes met inkijk?
David was gewoon een viezerik
Waaaat? Welneeeeeee.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:36 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nu het gevoel dat jullie Dementor hebben zitten pesten
Ik was blijkbaar te oud om met open mond naar de Snorkels te kijkenquote:Op maandag 14 juli 2008 00:40 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Te laat!
Maar volgens mij schelen wij niet zo heel veel.
Waarom verbaast me dat nou helemaal niet.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:43 schreef Dementor het volgende:
Nee sorry daar keek ik niet naar.
quote:Op maandag 14 juli 2008 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was blijkbaar te oud om met open mond naar de Snorkels te kijken
Nou wrom niet?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waarom verbaast me dat nou helemaal niet.![]()
Oke, geen groene thee meer voor jou vandaag!quote:Op maandag 14 juli 2008 00:49 schreef Dementor het volgende:
Ik heb nog wel eens problemen met die kabouters hoor, als ik het bos hier verderop in slaap moet sussen (minstens 3x per week) beginnen ze altijd enorm feest te vieren om de rest wakker te houden.
Ik heb gewoon een levendige fantasiequote:Op maandag 14 juli 2008 00:50 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Oke, geen groene thee meer voor jou vandaag!
Kabouters zijn eng ...Altijd al gevonden. Clowns ook btw..quote:Op maandag 14 juli 2008 00:49 schreef Dementor het volgende:
Ik heb nog wel eens problemen met die kabouters hoor, als ik het bos hier verderop in slaap moet sussen (minstens 3x per week) beginnen ze altijd enorm feest te vieren om de rest wakker te houden.
Met name dit type kabouter kan enorm veel problemen opleveren!
Huub is ook eng...quote:Op maandag 14 juli 2008 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Kabouters zijn eng ...Altijd al gevonden.
Boselfjes zijn nog veel erger!quote:Op maandag 14 juli 2008 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Kabouters zijn eng ...Altijd al gevonden. Clowns ook btw..
quote:
Hehehehehe....quote:
Truste Honey!quote:Op maandag 14 juli 2008 00:59 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik ga ook een poging tot slapen doen![]()
Truste
quote:Op maandag 14 juli 2008 00:59 schreef HoneyBunny het volgende:
Truste
quote:Op maandag 14 juli 2008 00:59 schreef HoneyBunny het volgende:
Truste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |