Disana, dat beeld loopt bij mij voor geen meter! Heb jij daar ook last van?quote:Op zondag 13 juli 2008 23:07 schreef Disana het volgende:
http://www.watch.videobrother.com/
Als ik het goed heb begint BBUS9 om 1 uur onze tijd.
Daar ben ik het zo mee eensquote:Op zondag 13 juli 2008 23:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat een lapswans. Je dochter heeft er goed aan gedaan hem bij het oud vuil te zetten.
Och, als ik het maar voor 23:00 haal is het goedquote:
Goh Bong, ik had nooit gedacht dat jij een roker was!quote:Op zondag 13 juli 2008 23:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, ik koop altijd per slof, dan heb ik iig voldoende voorraad
Zit je weer te fokken met je iPhone zeker?quote:Op zondag 13 juli 2008 23:27 schreef HoneyBunny het volgende:
Disana, dat beeld loopt bij mij voor geen meter! Heb jij daar ook last van?
Nee, het loopt hier soepel.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:27 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Disana, dat beeld loopt bij mij voor geen meter! Heb jij daar ook last van?
quote:Op zondag 13 juli 2008 23:24 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Kut is dat he!
Ik heb altijd overal halve pakjes sigaretten liggen. Wanneer 's avonds dan de sigaretten op zijn is het meestal een speurtocht door het huis, maar vind er altijd nog een wel paar!
Niet dat ik verslaafd ben ofzo
quote:Op zondag 13 juli 2008 23:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zit je weer te fokken met je iPhone zeker?
* Bongetje rookt al een tijdje hoorquote:Op zondag 13 juli 2008 23:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Goh Bong, ik had nooit gedacht dat jij een roker was!
quote:Op zondag 13 juli 2008 23:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Goh Bong, ik had nooit gedacht dat jij een roker was!
Maar goed, je drinkt niet, in ieder geval heel matig met een klein uitschietertje af en toe he? Dat je een paar Irish Coffee drinkt en daar nog wat wijntjes bovenop, maar verder niet vaak he?quote:Op zondag 13 juli 2008 23:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* Bongetje rookt al een tijdje hoorWel grappig dat je het zegt, heb het nl. nog niet eerder gehoord
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje flauw, maargoed het is ook een rustige en duffe zondagavond
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Ik ook niet hoorquote:Op zondag 13 juli 2008 23:32 schreef Dementor het volgende:
Ik rook niet, de rest hier ( die nu online zijn) wel he?
Drinken is wisselend, toevallig dit weekend en weekend daarvoor niet gedronken maar soms knal ik er ook behoorlijk in, op zondagmiddag is het idd een paar biertjes en Irisch coffee dat heb je goedquote:Op zondag 13 juli 2008 23:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar goed, je drinkt niet, in ieder geval heel matig met een klein uitschietertje af en toe he? Dat je een paar Irish Coffee drinkt en daar nog wat wijntjes bovenop, maar verder niet vaak he?
Ja, ik let wel op hoor Bong!quote:Op zondag 13 juli 2008 23:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Drinken is wisselend, toevallig dit weekend en weekend daarvoor niet gedronken maar soms knal ik er ook behoorlijk in, op zondagmiddag is het idd een paar biertjes en Irisch coffee dat heb je goed
Zou een idee zijn ja, als ik dat eerder had bedacht dan pas toen jij het schreefquote:Op zondag 13 juli 2008 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
alweer
Je kunt toch ook spelen met dat ding aan de adapter vast.......
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?quote:Op zondag 13 juli 2008 23:37 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zou een idee zijn ja, als ik dat eerder had bedacht dan pas toen jij het schreef![]()
Maar dan kan ik net zo goed op mn laptop zitten, want dat maakt dan ook geen hol meer uit.
Heb inmiddels wel dat iTunes gedoe uitgevonden, er een film opgekregen, geFokt, mail opgehaald vanuit bed, muziek geluisterd en vast laten lopen. Productief middagje dus
I dunnoquote:Op zondag 13 juli 2008 23:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?
Teveel knopjes ingedrukt?quote:
Moet je registreren?quote:Op zondag 13 juli 2008 23:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh er zit zo'n chatroom bij die live stream.
Bullshit weer he!quote:Op zondag 13 juli 2008 23:56 schreef Disana het volgende:
Dementor is gay: http://www.watch.videobrother.com/
Ik zal je vermaken met een leuk liedje uit m'n jeugdquote:Op maandag 14 juli 2008 00:01 schreef HoneyBunny het volgende:
Nou lekker gezellie, zit iedereen op die stomme chat die bij mij niet werkt![]()
Tenminste nog iemand die aan me denkt!quote:Op maandag 14 juli 2008 00:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zal je vermaken met een leuk liedje uit m'n jeugd
Ik niet hoor Honey, still here!quote:Op maandag 14 juli 2008 00:01 schreef HoneyBunny het volgende:
Nou lekker gezellie, zit iedereen op die stomme chat die bij mij niet werkt![]()
Bong, are you still here?
Die commentaren zijn ook grappig.....quote:Op maandag 14 juli 2008 00:11 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zal ik je vermaken met YT uit mijn jeugd:
Valt wel mee toch, alleen Dementor is écht erg.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:16 schreef Disana het volgende:
Wat zijn we erg!
Deze is leuk:quote:Op maandag 14 juli 2008 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die commentaren zijn ook grappig.....
Ja, da's waar. Als je hem hier ziet lijkt ie een lieverdje, maar wij weten nu wel beter.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, alleen Dementor is écht erg.
Oh moeten jullie weer makkelijk scoren?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Als je hem hier ziet lijkt ie een lieverdje, maar wij weten nu wel beter.
Hahaha die las ik ook ja, schattig is ook best ouderwets. Tis dat Berend Botje ook om kwam anders had ik het ook niet gewetenquote:Op maandag 14 juli 2008 00:23 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Deze is leuk:
Daar klopt iets niet in de songtekst:
"Dan komt ie in het najaar weer om"
Hij gaat toch niet elk najaar weer dood?
Ja sorry hoor, maar je misdraagt je ook wel vreselijk daar.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh moeten jullie weer makkelijk scoren?
Scoren, hoezo?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:25 schreef Dementor het volgende:
Oh moeten jullie weer makkelijk scoren?
Haha ja vast he!quote:Op maandag 14 juli 2008 00:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar je misdraagt je ook wel vreselijk daar.
Heb je deze al gekeken?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha die las ik ook ja, schattig is ook best ouderwets. Tis dat Berend Botje ook om kwam anders had ik het ook niet geweten![]()
Navond
Wacht maar tot we het aan Peter hebben verteld.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Haha ja vast he!
Mij een beetje op de kast proberen te jagen.![]()
Babar was lief ja!quote:
Ik ken de snorkels wel maar keek er niet naar, zal dan wel wat ouder zijnquote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben hier te oud voor, nooit meegekregen.....
Waarom krijg ik nu het gevoel dat jullie Dementor hebben zitten pestenquote:Op maandag 14 juli 2008 00:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Wacht maar tot we het aan Peter hebben verteld.
DipMush...
Van welk bouwjaar ben jij Soury?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken de snorkels wel maar keek er niet naar, zal dan wel wat ouder zijn
Volgens mij was er in mijn tijd alleen op woensdag middag wat voor kids, en verder een kwartiertje 'svavond. (fabeltjeskrant)quote:Op maandag 14 juli 2008 00:34 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Niet? Dan heb je echt wat gemist! Zat altijd met mond open voor de tv. Was het enige half uurtje van de dag dat ik helemaal stil was en niet zat te kwekken
Zeg ik lekker nietquote:
Vriendinnetje had vroeger een boek van David de Kabouter. Stonden kaboutervrouwtjes in met blote tetten.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:35 schreef Dementor het volgende:
Ik ben benieuwd of iemand zich dit nog kan herinneren:
Hoe ze veranderen in bomen![]()
Zo gaat dat echt hoor!
quote:
Ik dacht dat hij echt bestond vroeger, altijd zoeken in het bosquote:Op maandag 14 juli 2008 00:39 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Vriendinnetje had vroeger een boek van David de Kabouter. Stonden kaboutervrouwtjes in met blote tetten.
Was niet zo'n netjes boek voor kleine kindjes hoor! Ik heb sindsdien David geboycot.
Ook met blote tettenquote:Op maandag 14 juli 2008 00:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij echt bestond vroeger, altijd zoeken in het bos![]()
En op school hadden we het david de kabouter huis met alle poppetjes!
Maar nu weet ik wel beter, ze bestaan wel alleen ze laten zichzelf niet zien!
Nooit opgevallen dat die kaboiutervrouwtjespoppen hele grote borsten hadden en shirtjes met inkijk?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij echt bestond vroeger, altijd zoeken in het bos![]()
En op school hadden we het david de kabouter huis met alle poppetjes!
Maar nu weet ik wel beter, ze bestaan wel alleen ze laten zichzelf niet zien!
Nee sorry daar keek ik niet naar.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:42 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nooit opgevallen dat die kaboiutervrouwtjespoppen hele grote borsten hadden en shirtjes met inkijk?
David was gewoon een viezerik
Waaaat? Welneeeeeee.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:36 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nu het gevoel dat jullie Dementor hebben zitten pesten
Ik was blijkbaar te oud om met open mond naar de Snorkels te kijkenquote:Op maandag 14 juli 2008 00:40 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Te laat!
Maar volgens mij schelen wij niet zo heel veel.
Waarom verbaast me dat nou helemaal niet.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:43 schreef Dementor het volgende:
Nee sorry daar keek ik niet naar.
quote:Op maandag 14 juli 2008 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was blijkbaar te oud om met open mond naar de Snorkels te kijken
Nou wrom niet?quote:Op maandag 14 juli 2008 00:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waarom verbaast me dat nou helemaal niet.![]()
Oke, geen groene thee meer voor jou vandaag!quote:Op maandag 14 juli 2008 00:49 schreef Dementor het volgende:
Ik heb nog wel eens problemen met die kabouters hoor, als ik het bos hier verderop in slaap moet sussen (minstens 3x per week) beginnen ze altijd enorm feest te vieren om de rest wakker te houden.
Ik heb gewoon een levendige fantasiequote:Op maandag 14 juli 2008 00:50 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Oke, geen groene thee meer voor jou vandaag!
Kabouters zijn eng ...Altijd al gevonden. Clowns ook btw..quote:Op maandag 14 juli 2008 00:49 schreef Dementor het volgende:
Ik heb nog wel eens problemen met die kabouters hoor, als ik het bos hier verderop in slaap moet sussen (minstens 3x per week) beginnen ze altijd enorm feest te vieren om de rest wakker te houden.
Met name dit type kabouter kan enorm veel problemen opleveren!
Huub is ook eng...quote:Op maandag 14 juli 2008 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Kabouters zijn eng ...Altijd al gevonden.
Boselfjes zijn nog veel erger!quote:Op maandag 14 juli 2008 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Kabouters zijn eng ...Altijd al gevonden. Clowns ook btw..
quote:
Hehehehehe....quote:
Truste Honey!quote:Op maandag 14 juli 2008 00:59 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik ga ook een poging tot slapen doen![]()
Truste
quote:Op maandag 14 juli 2008 00:59 schreef HoneyBunny het volgende:
Truste
quote:Op maandag 14 juli 2008 00:59 schreef HoneyBunny het volgende:
Truste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |