Tis niet eens van een kater, da's het ergste! Maar ja, komt wel goed denk ik!quote:Op zondag 13 juli 2008 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Flinke kater?
Ik weet precies wat het is en ja dan slaap je idd niet gemakkelijk in rond deze tijd omdat je gehele ritme is verstoord
Dan heeft hij vette pechquote:Op zondag 13 juli 2008 23:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat enorm leuk!
Maar wacht eens even... stel dat ze dan alweer een ander vriendje heeft?
Hi Honey!quote:Op zondag 13 juli 2008 23:08 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ikke ook!
Ben om 15.30 uit bed komen strompelen dus ben nog wel even wakker denk ik
Groot gelijk. Zo'n concert is echt bijzonder.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heeft hij vette pech![]()
Ik heb de kaartjes en ik hou ze.
Truste Ruudquote:Op zondag 13 juli 2008 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er ook weg van.
Morgen weer vroeg dag(
![]()
)
![]()
Het was binnen no-time uiterkocht, ex-vriendje heeft er voor in de rij gestaan en toen maakte ze het uit, heeft de kaartjes van hem gekocht en gaat met haar mammiequote:Op zondag 13 juli 2008 23:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Groot gelijk. Zo'n concert is echt bijzonder.
quote:
Gelijk heb je!quote:Op zondag 13 juli 2008 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heeft hij vette pech![]()
Ik heb de kaartjes en ik hou ze.
quote:Op zondag 13 juli 2008 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was binnen no-time uiterkocht, ex-vriendje heeft er voor in de rij gestaan en toen maakte ze het uit, heeft de kaartjes van hem gekocht en gaat met haar mammie
Wou hij zelf niet meer dan? Raar hoor, het is echt niet zo dat ze elke maand even langskomen.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was binnen no-time uiterkocht, ex-vriendje heeft er voor in de rij gestaan en toen maakte ze het uit, heeft de kaartjes van hem gekocht en gaat met haar mammie
quote:Op zondag 13 juli 2008 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kut is dat he!quote:
Nee, hij ging er heen omdat mijn dochter wilde.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Wou hij zelf niet meer dan? Raar hoor, het is echt niet zo dat ze elke maand even langskomen.
Ik zorg er voor dat ik nooit zonder zit, maar ben ik niet verslaafd hoorquote:Op zondag 13 juli 2008 23:24 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Kut is dat he!
Ik heb altijd overal halve pakjes sigaretten liggen. Wanneer 's avonds dan de sigaretten op zijn is het meestal een speurtocht door het huis, maar vind er altijd nog een wel paar!
Niet dat ik verslaafd ben ofzo
Ach gos, was wel een lief (ex)vriendje dan!quote:Op zondag 13 juli 2008 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, hij ging er heen omdat mijn dochter wilde.
Wat een lapswans. Je dochter heeft er goed aan gedaan hem bij het oud vuil te zetten.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:24 schreef Deisyy het volgende:
Nee, hij ging er heen omdat mijn dochter wilde.
Nee, het was een onaangenaam mannetje en hij weet dat ik dat van hem vond, dus extra leuk dat ik nu in zijn plaats gaquote:Op zondag 13 juli 2008 23:25 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ach gos, was wel een lief (ex)vriendje dan!
Idd, ik koop altijd per slof, dan heb ik iig voldoende voorraadquote:Op zondag 13 juli 2008 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zorg er voor dat ik nooit zonder zit, maar ben ik niet verslaafd hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |