Disana, dat beeld loopt bij mij voor geen meter! Heb jij daar ook last van?quote:Op zondag 13 juli 2008 23:07 schreef Disana het volgende:
http://www.watch.videobrother.com/
Als ik het goed heb begint BBUS9 om 1 uur onze tijd.
Daar ben ik het zo mee eensquote:Op zondag 13 juli 2008 23:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat een lapswans. Je dochter heeft er goed aan gedaan hem bij het oud vuil te zetten.
Och, als ik het maar voor 23:00 haal is het goedquote:
Goh Bong, ik had nooit gedacht dat jij een roker was!quote:Op zondag 13 juli 2008 23:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, ik koop altijd per slof, dan heb ik iig voldoende voorraad
Zit je weer te fokken met je iPhone zeker?quote:Op zondag 13 juli 2008 23:27 schreef HoneyBunny het volgende:
Disana, dat beeld loopt bij mij voor geen meter! Heb jij daar ook last van?
Nee, het loopt hier soepel.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:27 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Disana, dat beeld loopt bij mij voor geen meter! Heb jij daar ook last van?
quote:Op zondag 13 juli 2008 23:24 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Kut is dat he!
Ik heb altijd overal halve pakjes sigaretten liggen. Wanneer 's avonds dan de sigaretten op zijn is het meestal een speurtocht door het huis, maar vind er altijd nog een wel paar!
Niet dat ik verslaafd ben ofzo
quote:Op zondag 13 juli 2008 23:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zit je weer te fokken met je iPhone zeker?
* Bongetje rookt al een tijdje hoorquote:Op zondag 13 juli 2008 23:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Goh Bong, ik had nooit gedacht dat jij een roker was!
quote:Op zondag 13 juli 2008 23:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Goh Bong, ik had nooit gedacht dat jij een roker was!
Maar goed, je drinkt niet, in ieder geval heel matig met een klein uitschietertje af en toe he? Dat je een paar Irish Coffee drinkt en daar nog wat wijntjes bovenop, maar verder niet vaak he?quote:Op zondag 13 juli 2008 23:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* Bongetje rookt al een tijdje hoorWel grappig dat je het zegt, heb het nl. nog niet eerder gehoord
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje flauw, maargoed het is ook een rustige en duffe zondagavond
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Ik ook niet hoorquote:Op zondag 13 juli 2008 23:32 schreef Dementor het volgende:
Ik rook niet, de rest hier ( die nu online zijn) wel he?
Drinken is wisselend, toevallig dit weekend en weekend daarvoor niet gedronken maar soms knal ik er ook behoorlijk in, op zondagmiddag is het idd een paar biertjes en Irisch coffee dat heb je goedquote:Op zondag 13 juli 2008 23:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar goed, je drinkt niet, in ieder geval heel matig met een klein uitschietertje af en toe he? Dat je een paar Irish Coffee drinkt en daar nog wat wijntjes bovenop, maar verder niet vaak he?
Ja, ik let wel op hoor Bong!quote:Op zondag 13 juli 2008 23:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Drinken is wisselend, toevallig dit weekend en weekend daarvoor niet gedronken maar soms knal ik er ook behoorlijk in, op zondagmiddag is het idd een paar biertjes en Irisch coffee dat heb je goed
Zou een idee zijn ja, als ik dat eerder had bedacht dan pas toen jij het schreefquote:Op zondag 13 juli 2008 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
alweer
Je kunt toch ook spelen met dat ding aan de adapter vast.......
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?quote:Op zondag 13 juli 2008 23:37 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zou een idee zijn ja, als ik dat eerder had bedacht dan pas toen jij het schreef![]()
Maar dan kan ik net zo goed op mn laptop zitten, want dat maakt dan ook geen hol meer uit.
Heb inmiddels wel dat iTunes gedoe uitgevonden, er een film opgekregen, geFokt, mail opgehaald vanuit bed, muziek geluisterd en vast laten lopen. Productief middagje dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |