Mogguh FOK!kers.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:04 schreef PeterNB het volgende:
Twee uur verder en ik ben nog duf...........
Ik volg je voorbeeld! Eindelijk weer lekker weer.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:49 schreef beequeen het volgende:
Ik ga in het zonnetje zitten, sorry harde werkers.
Echt waar? Terwijl een sigaretje bij een lekker glaasje juist zo lekker is, dus dan krijg je juist toch meer trek in een peukie?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:50 schreef Gert het volgende:
Goedemorgen.![]()
Klopt Coos, en Noekje, je gaat er inderdaad meer van drinken, van dat stoppen met roken. Gezond joh!
Yep, was wel apart: twee weken geen internet. Dat gepriegel op een mobieltje is toch ook niet alles.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
He's back!
tjo, goeie vakantie gehad?
En waar gaan ze je met open armen ontvangen?quote:Op maandag 14 juli 2008 12:20 schreef Deisyy het volgende:
Klaar met koffers pakken![]()
Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor! Ik ben er klaar voor!
En het begint nu alquote:Op maandag 14 juli 2008 12:31 schreef tipsch het volgende:
TdF, volgens mij een monsterlijk zware rit vandaag.
Etappe 10: Pau - Hautacam (156km)
Fijne vakantie Deisyy met veel mooi weerquote:Op maandag 14 juli 2008 12:20 schreef Deisyy het volgende:
Bergen toch? Hoge bergen?quote:Op maandag 14 juli 2008 12:31 schreef tipsch het volgende:
TdF, volgens mij een monsterlijk zware rit vandaag.
Etappe 10: Pau - Hautacam (156km)
Fijne vakantie meis, waar gaat de reis naartoe en hoelang blijf je weg?quote:Op maandag 14 juli 2008 12:20 schreef Deisyy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |