Dat was zo mooi aan ons genie: ALS er dan tekst geschreven werd was hetquote:Op zondag 13 juli 2008 20:25 schreef Disana het volgende:
Dit moet ik posten. Anders krijg ik vanavond geen eten.
Ja en dat vind ik zo raar, want tegelijkertijd zijn er ontelbare stellen van middelbare leeftijd en ouder. Maar het is net of veel homo's op jong blijven vallen. Jong, dat helemaal niets met liefde en inhoud en geborgenheid te maken heeft.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Met 37 ben je een ouwe lul.....
In 'my scene' sta je dan alleen nog maar alleen tegen de muur van de disco...........
Ja hoor. En dat voor zo'n ouwe lul.quote:
Die tekst.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:25 schreef Disana het volgende:
Dit moet ik posten. Anders krijg ik vanavond geen eten.
Paar borsten is beter dan zappaquote:Op zondag 13 juli 2008 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hè, je gaat me toch niet vertellen dat je dit lekker vindt?
Niets mis mee.......alleen die muziek is kudt.....quote:Op zondag 13 juli 2008 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hè, je gaat me toch niet vertellen dat je dit lekker vindt?
Zappa's satire was ongeevenaardquote:Op zondag 13 juli 2008 20:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat was zo mooi aan ons genie: ALS er dan tekst geschreven werd was het
VERSCHRIKKELIJK ZINNIG of VERSCHRIKKELIJK GRAPPIG (vaak ook nog allebei tegelijk !)
Frank Zappa For President !
Oh wat prachtig.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:31 schreef mazaru het volgende:
Ik geef nooit linkjes naar andere topics, maar deze moeten jullie zien!!
Sterk staaltje dierenliefde.
Homo's vallen denk ik in eerste instantie op uiterlijk en later (of niet) op innerlijk.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik zo raar, want tegelijkertijd zijn er ontelbare stellen van middelbare leeftijd en ouder. Maar het is net of veel homo's op jong blijven vallen. Jong, dat helemaal niets met liefde en inhoud en geborgenheid te maken heeft.
Mooiquote:Op zondag 13 juli 2008 20:31 schreef mazaru het volgende:
Deze ken ik @mazaru, ik moest echt even een traantje wegpinken. Hoe kan het hè.?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:31 schreef mazaru het volgende:
Als ik niet mezelf mocht zijn maar iemand anders karakter uit moest kiezenquote:
Ik zit hier nog met een brok in mijn keel.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze ken ik @mazaru, ik moest echt even een traantje wegpinken. Hoe kan het hè.?
Ja, maar waarom. Waarom vooral zoveel homomannen die dat hebben. Uiteindelijk wil je toch het liefst een betrouwbare partner om je leven mee te delen?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Homo's vallen denk ik in eerste instantie op uiterlijk en later (of niet) op innerlijk.
En ja dan is een groen blaadje van 18 een stuk interessanter dan een ouwe
vent van 37...............
Over herenliefde:
Intrigerendquote:Op zondag 13 juli 2008 20:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als ik niet mezelf mocht zijn maar iemand anders karakter uit moest kiezen
wist ik wel wie ik wilde zijn dan![]()
Frank had alles mee..............................behalve zijn uiterlijk dan
Wow! Nu wil ik ook een leeuw.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:31 schreef mazaru het volgende:
En een superneus. Maar hij had charisma, dus dan wordt dat allemaal mooi.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En een snor en een sikkie.......................![]()
Zal wel met dezelfde software-bug te maken hebben waardoor wij onsquote:Op zondag 13 juli 2008 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar waarom. Waarom vooral zoveel homomannen die dat hebben.
Ik vind dat toch een lastige hoor. Want afgezien van seksualiteit heb je toch ook die andere basale behoeftes: vriendschap, geborgenheid, willen delen. Die zouden dan ook bij veel homomannen ontbreken? Ik heb toch vaker gemerkt dat sommigen dat wel degelijk missen... die worden dan oud en bijten op een houtje.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zal wel met dezelfde software-bug te maken hebben waardoor wij ons
niet willen voortplanten
Het valt idd op dat oudere gays altijd groene blaadjes willen, hoe dan?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:41 schreef PeterNB het volgende:
Zal wel met dezelfde software-bug te maken hebben waardoor wij ons
niet willen voortplanten
Tha'ts the end of a gay life........................quote:Op zondag 13 juli 2008 20:44 schreef Disana het volgende:
die worden dan oud en bijten op een houtje.
quote:Op zondag 13 juli 2008 20:31 schreef mazaru het volgende:
jja, mooi he, is hier al eens vaker langs gekomen, maar blijft mooi.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:31 schreef mazaru het volgende:
Mooie, subtiele ava Dental.quote:
Ik heb echt geen idee biskwietje. Ik merk het nu ook dat ikquote:Op zondag 13 juli 2008 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het valt idd op dat oudere gays altijd groene blaadjes willen, hoe dan?
Sorry, deze begrijp ik echt niet. Kun je met een leeftijdgenoot geen goeie sex hebben en waarom niet?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:49 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb echt geen idee biskwietje. Ik merk het nu ook dat ik
mijn eigen leeftijdsgenoten niet aantrekkelijk vind.
En ook al is iemand nog zo lief en zorgzaam voor me, ik hoef geen
relatie met iemand met wie ik niet ook met plezier het bed deel of
met plezier zijn teennagels knip...........
Ik heb (tegenwoordigquote:Op zondag 13 juli 2008 20:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, deze begrijp ik echt niet. Kun je met een leeftijdgenoot geen goeie sex hebben en waarom niet?
Laat die teennagels maar zitten.
Ik krijg er tranen van in mijn ogen, wat mooi!quote:Op zondag 13 juli 2008 20:31 schreef mazaru het volgende:
quote:Op zondag 13 juli 2008 20:31 schreef mazaru het volgende:
puur voor de seks dus.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:54 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb (tegenwoordig) alleen sex met iemand waarbij ik een 'aantrekkings-klik' voel.
En die klik heb ik nauwelijks meer bij 30+ers.
Toch vond ik het ook een beetje eng. Stel je voor dat hij je niet meerquote:Op zondag 13 juli 2008 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg er tranen van in mijn ogen, wat mooi!
Die leeuw is zo blij.
Yep. Maar seks is (voor mij dan) een essentieel onderdeel van de relatie.quote:
Ik wist wie hem gepost had, maar anders zou ik dat ook denkenquote:Op zondag 13 juli 2008 20:57 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Toch vond ik het ook een beetje eng. Stel je voor dat hij je niet meer
herkent als verzorger maar als 'lekker hapje'..........
Hij begon ineens te rennen dat laatste stukje en toen had ikquote:Op zondag 13 juli 2008 20:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wist wie hem gepost had, maar anders zou ik dat ook denken
Ja en dat gaat over mij. Kun je nagaan hoe goed onze relatie isquote:Op zondag 13 juli 2008 20:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Die tekening is 'a ship arriving too late to save a drowning witch'
Valt me nog mee dat ze niet achterover vielquote:Op zondag 13 juli 2008 21:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hij begon ineens te rennen dat laatste stukje en toen had ik
toch zoiets van "Oooooeeeee.................."
en als je dan alleen op jong valt, dan komt er altijd een moment dat die aantrekkingsklik weg is?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:58 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Yep. Maar seks is (voor mij dan) een essentieel onderdeel van de relatie.
Ik zou niet samen willen wonen met iemand waarbij ik niet ook de aantrekkingsklik heb.
En da's dan zo vreemd he. Want dat heb je dan gemeen met een bepaald soort heteromannen dat ook alleen op jonge blaadjes valt... maar dat heeft dan weer alles met de voortplanting te maken.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:54 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb (tegenwoordig) alleen sex met iemand waarbij ik een 'aantrekkings-klik' voel.
En die klik heb ik nauwelijks meer bij 30+ers.
Jij hoeft alleen maar zwoel "Hoe dan?" te zeggen en iederequote:Op zondag 13 juli 2008 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja en dat gaat over mij. Kun je nagaan hoe goed onze relatie is
Als er dan maar jonge blaadjes overblijven die op steeds oudere mannen vallenquote:Op zondag 13 juli 2008 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
En da's dan zo vreemd he. Want dat heb je dan gemeen met een bepaald soort heteromannen dat ook alleen op jonge blaadjes valt... maar dat heeft dan weer alles met de voortplanting te maken.
En dat is nou precies wat ik me ook afvraag omdat ik daar nog geen ervaring mee heb zelf.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:02 schreef blomst het volgende:
[..]
en als je dan alleen op jong valt, dan komt er altijd een moment dat die aantrekkingsklik weg is?
Na je 50e gaan de jonge blaadjes weer op je vallen, want dan zoekenquote:Op zondag 13 juli 2008 21:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Als er dan maar jonge blaadjes overblijven die op steeds oudere mannen vallen
Kom maar bij pappaquote:Op zondag 13 juli 2008 21:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Na je 50e gaan de jonge blaadjes weer op je vallen, want dan zoeken
ze een vaderfiguur....................nee daar zit je op te wachten![]()
liefde moet groeien, en als het niet de "ware" is zal de aantrekkings kracht verloren gaan denk ik.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En dat is nou precies wat ik me ook afvraag omdat ik daar nog geen ervaring mee heb zelf.
Zolang er heterovrouwen zijn komt dat wel goed. Hemeltje, worden wij nu ook al bijzonder of neemt de lesbobeweging ons over als draagmoeder?quote:Op zondag 13 juli 2008 21:05 schreef blomst het volgende:
Als ze dan maar rijk zijn dan houden de jongeblaadjes er wat aan overquote:Op zondag 13 juli 2008 21:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Na je 50e gaan de jonge blaadjes weer op je vallen, want dan zoeken
ze een vaderfiguur....................nee daar zit je op te wachten![]()
Deisyy toch.quote:
Zeg, verwar je me nu niet met Dementor?quote:Op zondag 13 juli 2008 21:05 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Jij hoeft alleen maar zwoel "Hoe dan?" te zeggen en iedere
heteroman valt als een blok voor je !
SEX , bomen, jonge blaadjes, bloemetje en bijtjes. SEX dus.quote:
Op aanraden van Peter ben ik maar over de dijken gefietst, ik heb toch weer mijn 10km gemaakt vandaagquote:Op zondag 13 juli 2008 21:11 schreef blomst het volgende:
[..]
over het bos, want daar zijn de meeste blaadjes
Die's nie zo Zwoel als jijquote:Op zondag 13 juli 2008 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg, verwar je me nu niet met Dementor?
quote:Op zondag 13 juli 2008 21:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Kun je op je 50e je 'kind' bij de voetbal gaan staan aanmoedigen...............
Ik denk dat je dan al gauw in de categorie naief, onzeker of beschadigd terechtkomt. En dat lijken me niet de beste ingredienten voor een relatie.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee hè, doe jij het alleen in het donker? Smashy, think twice.quote:
Fluisteren mag wel hoorquote:Op zondag 13 juli 2008 21:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hè, doe jij het alleen in het donker? Smashy, think twice.
Sex kan ook als het nog licht is hoorquote:Op zondag 13 juli 2008 21:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe dan?
De zon is nog niet onder hoor!
Vertelquote:
Daarom wordt het ook nooit iets. En als ze dan bij elkaar blijven vallen die jongens in dequote:Op zondag 13 juli 2008 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan al gauw in de categorie naief, onzeker of beschadigd terechtkomt. En dat lijken me niet de beste ingredienten voor een relatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |