Vraag maar eens aan Dentalquote:Op zondag 13 juli 2008 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Pinksterhooi is niet op Google te vinden.
Zit je nou te viesteren? Nou als je dan maar weet dat Dental het ook niet weet. Ik heb hem netjes opgevoed!quote:
Watermelon in Easter Hay..............................quote:Op zondag 13 juli 2008 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Zit je nou te viesteren? Nou als je dan maar weet dat Dental het ook niet weet. Ik heb hem netjes opgevoed!
Tsjonge, dus hij heeft het niet van huis uit zeg maar.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:44 schreef Disana het volgende:
Zit je nou te viesteren? Nou als je dan maar weet dat Dental het ook niet weet. Ik heb hem netjes opgevoed!
eigenlijk is ie veel netter dan ikquote:Op zondag 13 juli 2008 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsjonge, dus hij heeft het niet van huisuit zeg maar.
Jos zegt: Dat vind ik een van de mooiste dingen van hem.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:45 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Watermelon in Easter Hay..............................
laat 'em dat maar eens in zijn FZ-Database intypen![]()
Misschien vallen Pasen en Pinksteren bij Peet op een dag, who knows.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:50 schreef Disana het volgende:
Jos zegt: Dat vind ik een van de mooiste dingen van hem.
Maar schat, Easter is dus geen Pinksteren he
Goed gegokt dusquote:Op zondag 13 juli 2008 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Jos zegt: Dat vind ik een van de mooiste dingen van hem.
Bongetje.quote:
Ik voel me zo langzamerhand net de discjockey tussen jullie tweeen inquote:
Geef Jos een schouderklop. Ik zat bij die youtube versie ook een beetjequote:Op zondag 13 juli 2008 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik voel me zo langzamerhand net de discjockey tussen jullie tweeen in![]()
Jos: Mompel mompel mompel, studio opname gebruikt.
Medium Disana: Ja zijn instrumentale werk is over het algemeen het mooist. De 'liedjes' zijn begrijpelijker voor een breder publiek.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:57 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Goed gegokt dus![]()
Easter Hay is toch een plaatsje in Amerika ? Ik denk 'ik noem het Pinksterhooi'![]()
![]()
En ja Zappa's instrumentale werk vinnik ook het mooiste (Zappa zelf ook, maar
dat verkocht stukken minder als 'ie ergens geen tekstje op schreef, en ja ook
bij de Zappaatjes moest er gewoon brood op de plank)
quote:Op zondag 13 juli 2008 19:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)t_eet_meisje_op.html
Een schouderklop, wat netjes. Van jou had ik toch minstens... Hij is leuk hoor, hij heeft een krullende staartquote:Op zondag 13 juli 2008 19:58 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Geef Jos een schouderklop. Ik zat bij die youtube versie ook een beetje
te denken:die ik net op had (heb youtube voor jullie er effe bijgepakt) was een
stuk gevoeliger
Snotver, zit ik het nog te downloaden ook. En dat duurt een eeuwigheid. Maar ik zál het spelen.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:02 schreef PeterNB het volgende:
Voor de mensen die Zappa ook 'grappig' vinden: Dit is de mooiste versie van
'Watermelon in Pinkster Hay' :
http://www.evilshare.com/fa6df5d8-a255-102b-a14f-000b6aa2a5f8
Wat!quote:Op zondag 13 juli 2008 20:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
*iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii*
quote:Op zondag 13 juli 2008 20:03 schreef Dementor het volgende:
Tijd voor een mooi rondje door de bossen.
Dat lijkt me nou helemaal niets................. ik ben niet zo met haarquote:
Van het in de lach schieten van Frank ?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:09 schreef Disana het volgende:
Peter komt niet meer bij hier.
Nou, homo's kijken ook naar hem hoor. Maar dat zijn natuurlijk heren met smaakquote:Op zondag 13 juli 2008 20:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou helemaal niets................. ik ben niet zo met haar
Maar ja, zoals Huub ooit zei: "zoveel mensen, zoveel borsthaar."
Of was dat iemand anders die dat zei ?!
Verklap het nou niet, ik ben pas halverwege. En Dental leest nu ook wat je hier allemaal uitkraamt, dus pas op he!quote:Op zondag 13 juli 2008 20:13 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Van het in de lach schieten van Frank ?
Kan ik me voorstellen en Dental dan?quote:
Echt niet, hooguit scheert hij zijn borsthaar.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:15 schreef Disana het volgende:
Die is bezig zijn paardestaart af te knippen.
Ben je nou helemaal? Je denkt toch niet dat ik hem had genomen als ie borsthaar had gehad???quote:Op zondag 13 juli 2008 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt niet, hooguit scheert hij zijn borthaar.
En als je dan ook nog je teenhaar er even afhaalt...............quote:Op zondag 13 juli 2008 20:16 schreef DentalFloss het volgende:
Kan ik me voorstellen en Dental dan?
OOok niet
quote:Op zondag 13 juli 2008 20:11 schreef beequeen het volgende:
Nu NMNS het toch over GS heeft, dit is toch echt focking niet normaal?![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)_videoclip_ooit.html
Kijken op eigen risico.
Goed hoor, ik vond 'm toch al te oud wordenquote:Op zondag 13 juli 2008 20:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En als je dan ook nog je teenhaar er even afhaalt...............![]()
(Peter NB gaat concurreren met Saantje D.)
Oh ja, hij was boven de 12 he.............................................laamaardanquote:Op zondag 13 juli 2008 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed hoor, ik vond 'm toch al te oud worden
quote:Op zondag 13 juli 2008 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bongetje.![]()
Alles goed met je laptop enVista?
Nou ja zeg, je viel toch op zijn lange haar en liefde voor Zappa en je eigenste persoontje? Wat maken borstharen dan uit, niks toch?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:17 schreef Disana het volgende:
Ben je nou helemaal? Je denkt toch niet dat ik hem had genomen als ie borsthaar had gehad???
Aaaahhhh.... het is ook nooit goed...quote:Op zondag 13 juli 2008 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed hoor, ik vond 'm toch al te oud worden
Eerste keer seks? Moet dat?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou ja zeg, je viel toch op zijn lange haar en liefde voor Zappa en je eigenste persoontje? Wat maken borstharen dan uit, niks toch?
Bij de weg, dat merk je pas nadat je de eerste keer sex hebt gehad dussss.
Ehh...als iemand als een Tom Jones in de kroeg staat zie je het al eerder hoorquote:Op zondag 13 juli 2008 20:21 schreef beequeen het volgende:
Bij de weg, dat merk je pas nadat je de eerste keer sex hebt gehad dussss.
37 is gewoon over the hill. Peter weet daar alles van.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:22 schreef DentalFloss het volgende:
[..]
Aaaahhhh.... het is ook nooit goed...
Nee hè, je gaat me toch niet vertellen dat je dit lekker vindt?quote:
Met 37 ben je een ouwe lul.....quote:Op zondag 13 juli 2008 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
37 is gewoon over the hill. Peter weet daar alles van.
OMG, zo'n Heugafeldtegel en open blouse.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:23 schreef PeterNB het volgende:
Ehh...als iemand als een Tom Jones in de kroeg staat zie je het al eerder hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |