Dat was zo mooi aan ons genie: ALS er dan tekst geschreven werd was hetquote:Op zondag 13 juli 2008 20:25 schreef Disana het volgende:
Dit moet ik posten. Anders krijg ik vanavond geen eten.
Ja en dat vind ik zo raar, want tegelijkertijd zijn er ontelbare stellen van middelbare leeftijd en ouder. Maar het is net of veel homo's op jong blijven vallen. Jong, dat helemaal niets met liefde en inhoud en geborgenheid te maken heeft.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Met 37 ben je een ouwe lul.....
In 'my scene' sta je dan alleen nog maar alleen tegen de muur van de disco...........
Ja hoor. En dat voor zo'n ouwe lul.quote:
Die tekst.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:25 schreef Disana het volgende:
Dit moet ik posten. Anders krijg ik vanavond geen eten.
Paar borsten is beter dan zappaquote:Op zondag 13 juli 2008 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hè, je gaat me toch niet vertellen dat je dit lekker vindt?
Niets mis mee.......alleen die muziek is kudt.....quote:Op zondag 13 juli 2008 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hè, je gaat me toch niet vertellen dat je dit lekker vindt?
Zappa's satire was ongeevenaardquote:Op zondag 13 juli 2008 20:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat was zo mooi aan ons genie: ALS er dan tekst geschreven werd was het
VERSCHRIKKELIJK ZINNIG of VERSCHRIKKELIJK GRAPPIG (vaak ook nog allebei tegelijk !)
Frank Zappa For President !
Oh wat prachtig.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:31 schreef mazaru het volgende:
Ik geef nooit linkjes naar andere topics, maar deze moeten jullie zien!!
Sterk staaltje dierenliefde.
Homo's vallen denk ik in eerste instantie op uiterlijk en later (of niet) op innerlijk.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik zo raar, want tegelijkertijd zijn er ontelbare stellen van middelbare leeftijd en ouder. Maar het is net of veel homo's op jong blijven vallen. Jong, dat helemaal niets met liefde en inhoud en geborgenheid te maken heeft.
Mooiquote:Op zondag 13 juli 2008 20:31 schreef mazaru het volgende:
Deze ken ik @mazaru, ik moest echt even een traantje wegpinken. Hoe kan het hè.?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:31 schreef mazaru het volgende:
Als ik niet mezelf mocht zijn maar iemand anders karakter uit moest kiezenquote:
Ik zit hier nog met een brok in mijn keel.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze ken ik @mazaru, ik moest echt even een traantje wegpinken. Hoe kan het hè.?
Ja, maar waarom. Waarom vooral zoveel homomannen die dat hebben. Uiteindelijk wil je toch het liefst een betrouwbare partner om je leven mee te delen?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Homo's vallen denk ik in eerste instantie op uiterlijk en later (of niet) op innerlijk.
En ja dan is een groen blaadje van 18 een stuk interessanter dan een ouwe
vent van 37...............
Over herenliefde:
Intrigerendquote:Op zondag 13 juli 2008 20:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als ik niet mezelf mocht zijn maar iemand anders karakter uit moest kiezen
wist ik wel wie ik wilde zijn dan![]()
Frank had alles mee..............................behalve zijn uiterlijk dan
Wow! Nu wil ik ook een leeuw.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:31 schreef mazaru het volgende:
En een superneus. Maar hij had charisma, dus dan wordt dat allemaal mooi.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En een snor en een sikkie.......................![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |