Oh ja, hij was boven de 12 he.............................................laamaardanquote:Op zondag 13 juli 2008 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed hoor, ik vond 'm toch al te oud worden
quote:Op zondag 13 juli 2008 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bongetje.![]()
Alles goed met je laptop enVista?
Nou ja zeg, je viel toch op zijn lange haar en liefde voor Zappa en je eigenste persoontje? Wat maken borstharen dan uit, niks toch?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:17 schreef Disana het volgende:
Ben je nou helemaal? Je denkt toch niet dat ik hem had genomen als ie borsthaar had gehad???
Aaaahhhh.... het is ook nooit goed...quote:Op zondag 13 juli 2008 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed hoor, ik vond 'm toch al te oud worden
Eerste keer seks? Moet dat?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou ja zeg, je viel toch op zijn lange haar en liefde voor Zappa en je eigenste persoontje? Wat maken borstharen dan uit, niks toch?
Bij de weg, dat merk je pas nadat je de eerste keer sex hebt gehad dussss.
Ehh...als iemand als een Tom Jones in de kroeg staat zie je het al eerder hoorquote:Op zondag 13 juli 2008 20:21 schreef beequeen het volgende:
Bij de weg, dat merk je pas nadat je de eerste keer sex hebt gehad dussss.
37 is gewoon over the hill. Peter weet daar alles van.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:22 schreef DentalFloss het volgende:
[..]
Aaaahhhh.... het is ook nooit goed...
Nee hè, je gaat me toch niet vertellen dat je dit lekker vindt?quote:
Met 37 ben je een ouwe lul.....quote:Op zondag 13 juli 2008 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
37 is gewoon over the hill. Peter weet daar alles van.
OMG, zo'n Heugafeldtegel en open blouse.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:23 schreef PeterNB het volgende:
Ehh...als iemand als een Tom Jones in de kroeg staat zie je het al eerder hoor
Dat was zo mooi aan ons genie: ALS er dan tekst geschreven werd was hetquote:Op zondag 13 juli 2008 20:25 schreef Disana het volgende:
Dit moet ik posten. Anders krijg ik vanavond geen eten.
Ja en dat vind ik zo raar, want tegelijkertijd zijn er ontelbare stellen van middelbare leeftijd en ouder. Maar het is net of veel homo's op jong blijven vallen. Jong, dat helemaal niets met liefde en inhoud en geborgenheid te maken heeft.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Met 37 ben je een ouwe lul.....
In 'my scene' sta je dan alleen nog maar alleen tegen de muur van de disco...........
Ja hoor. En dat voor zo'n ouwe lul.quote:
Die tekst.quote:Op zondag 13 juli 2008 20:25 schreef Disana het volgende:
Dit moet ik posten. Anders krijg ik vanavond geen eten.
Paar borsten is beter dan zappaquote:Op zondag 13 juli 2008 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hè, je gaat me toch niet vertellen dat je dit lekker vindt?
Niets mis mee.......alleen die muziek is kudt.....quote:Op zondag 13 juli 2008 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hè, je gaat me toch niet vertellen dat je dit lekker vindt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |