quote:Op maandag 14 juli 2008 17:24 schreef Pheno het volgende:
Belle "Tros" Perez was er vanavond toch? Wat zullen er veel pubertjes met natte plekken in hun broek rondlopen
over bier smijten gesproken, normaal komt toch nog vrijdag?quote:Op maandag 14 juli 2008 17:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Naar R'dam, ik ga do / vr weer
. Zijn er leuke optredens
?
quote:Op maandag 14 juli 2008 17:31 schreef Manu82 het volgende:
over bier smijten gesproken, normaal komt toch nog vrijdag?
Weet het, meestal lukt het wel als je via 'acherkant' van podium er heen looptquote:Op maandag 14 juli 2008 17:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, maar waalkade & vrijdag is een heule drukke combi
.
Ik ben weg
Nou ik ga vanavond wel even kijken. Bij wie of wat weet ik nog niet, maar even de stad in moet kunnenquote:Op maandag 14 juli 2008 17:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben heulemaal geen pubertje en natte plekken in mijn broek krijg ik alleen als er weer iemand met bier loopt te smijten
Ik ook, ga zo maar even douchen en dan kijken of het een beetje gezellig is en kijken of ik het tot de start kan volhoudenquote:Op maandag 14 juli 2008 17:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ik ga vanavond wel even kijken. Bij wie of wat weet ik nog niet, maar even de stad in moet kunnen
Mwa gister was de eenrichtingsbeveiliging toch best goed geregeld... Zelfs als je iemand er kent kom je er nog niet doorheenquote:Op maandag 14 juli 2008 17:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Weet het, meestal lukt het wel als je via 'acherkant' van podium er heen loopt
Veel plezier denk ik dan
Vanavond ff kijken of ik leuke foto's kan schieten... plan is Devotchka > Julian Sas > Belle Perez... voor de natte plekjes...quote:Op maandag 14 juli 2008 17:24 schreef Pheno het volgende:
Belle "Tros" Perez was er vanavond toch? Wat zullen er veel pubertjes met natte plekken in hun broek rondlopen
Niet vanavondquote:
Vrees dat ik er niet veel van merk, ben eigenlijk best moe... Morgen ook gewoon werken he dus half 7 op. Morgenavond weer lekker Nijmegenquote:
Morgen en donderdagquote:
Woensdagochtend langs die van mijquote:
Waar woon je ergens dan...is het zo crimineel?quote:Op maandag 14 juli 2008 20:57 schreef LastRequest het volgende:
Jawel toen was ik de stad in, moesten ze op m'n huisje letten
Nee hoor hele nette buurt juist haha, was ook een grapjequote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar woon je ergens dan...is het zo crimineel?
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:25 schreef Mikkie het volgende:
Ben nu weer thuis. LR is gespot door een vriend van mij, maar niet door mij helaas. TKB was weer druk, dus maar een avondje bijtijds naar huis na het latertje van gisteravond
. Morgen werken, daarna snel naar huis en dan zien we wel weer waar de avond eindigt
![]()
1) Wat héb jij met Ikeaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo daar ben ik weer! Ga je naar de Ikea eindhoven, blijf je in eindhoven plakken! Weer geen zomerfeesten voor mij dus!
1)Ik moest een compleet nieuwe inboedel halen! En de ikea vond het denk ik leuk om de verkeerde houtjes in de doos te doen zodat ik twee linker la's had in plaats van één linker en een rechter!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:05 schreef LastRequest het volgende:
[..]
1) Wat héb jij met IkeaIk kan er ook wekelijks uren doorbrengen hoor daar niet van.
2) Mens, ga die zomerfeesten eens meemaken!
Mja, ik heb swarma gesproken vandaag, toch? En dan heb je het weer van hem, want je had er iets van gehoord?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:04 schreef LastRequest het volgende:
Ik dacht eerst huuuuh wie spot mij dan?? Maar ik weet het al.. heb wel even een leuk gesprek met em gehad! Al vond ie het volgens mij wel apart dat ik helemaal op de hoogte was van je stagegesprek vandaag enzo![]()
Kom ik daar even goed weg!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:17 schreef LastRequest het volgende:
Vooruit, dan is het goed!
(Op beide punten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |