quote:Op zondag 13 juli 2008 12:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens Sportsignaal / residentie.net komt Gino Coutinho bij Den Haag keepen. Eerste klas faalhaas
Oefenwedstrijd gister :quote:Op zondag 13 juli 2008 12:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
Lijkt me ook niet dat hij eerste keeper wordt daarbij wil Ado Den Haag nog een keeper aantrekken.
quote:Op zondag 13 juli 2008 22:15 schreef TerroRobbie het volgende:
En ook volgens het AD komt van Geel niet.
Plan B zonder technisch directeurquote:„We gaan nu niet meer op zoek naar een opvolger, maar hebben een plan B klaar liggen. Dat scenario gaan we nu uitvoeren. Daarvoor nemen we de tijd.
Terwijl Waterman komt, of is dat nu weer van de baan?quote:Op zondag 13 juli 2008 22:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het AD meldt interesse in Oscar Moens.
Toch mooi, en bevalling op Midden Noord?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:10 schreef Armageddon het volgende:
7 maart 2009. ADO - AXJA!
Daar kan ik niet bij zijn denk ik i.v.m. uitrekendatum van vriendin.
Een meisje noemen ze Lexquote:Op maandag 14 juli 2008 21:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Toch mooi, en bevalling op Midden Noord?
Jongensnaam wordt Harry?
Op amateurbasis dus.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ze hebben alleen Coutinho vooralsnog definitief binnengehaald.
Dat zou wat wezen.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Toch mooi, en bevalling op Midden Noord?
Jongensnaam wordt Harry?
Te hopen voor ADO dat Hoogendorp wel speelklaar is volgend seizoen. Zo veel aanvallers lopen er niet en Voskamp aantrekken is dus ook niet zo makkelijk (leuke speler trouwens). Iemand die Milic tegen Telstar aan het werk gezien? Is het wat?quote:ADO is Hoogendorp kwijt en Moens komt niet
Rick Hoogendorp staat voorlopig aan de kant bij ADO Den Haag vanwege een operatie aan zijn rug. Johan Voskamp zal hem in ieder geval niet vervangen in de aanval, terwijl ook doelman Oscar Moens niet aan de slag gaat in Den Haag.
Hoogendorp kampte al langer met een hernia en moet onder het mes om volledig te herstellen. Na de operatie moet hij twee weken rust houden. 'Het belangrijkste is dat ik weer helemaal fit word', vertelde de 33-jarige aanvaller aan het Algemeen Dagblad. 'Daarna wil ik me op dit seizoen richten. Over mijn herstel kan ik nu niets zeggen. Ik hoop dat het snel gaat.'
Hoogendorp krijgt in ieder geval nog geen concurrentie van Voskamp. ADO deed twee keer een bod op de aanvaller, maar stuitte op een veto van zijn club Excelsior. 'We gaan hem nu in de winterstop proberen te strikken voor volgend seizoen', aldus trainer André Wetzel. Voskamp heeft bij Excelsior nog een contract tot volgende zomer.
De Hagenaars willen nog graag een doelman aantrekken. 'Moens komt in ieder geval niet', spreekt Wetzel eerdere berichten tegen. De Hongaar Kemenes Szabolos is inmiddels afgetest, terwijl Wetzel zijn twijfels heeft over de Slowaak Milos Volesak. 'Ik moet over hem nog een goed gesprek hebben met keeperstrainer René Stam.'
Naast een doelman wil ADO nog graag een aanvaller en een centrumverdediger vastleggen. De Montenegrijnse spits Bogdan Milic maakte een goede indruk in het oefenduel met Telstar (1-1). Ook de Slowaakse verdediger Csaba Horváth is nog in de race voor een contract. Dat geldt niet voor de Belg Sven Verdonck die eveneens op proef was.
Twee prima aankopen, dat doet Wetzel best goed.quote:ADO Den Haag bezig met transfers Waterman en Ammi
ADO Den Haag is bezig de selectie te versterken voordat de Eredivisie in het laatste weekeinde van augustus begint. Coach André Wetzel wil Boy Waterman halen en trekt aan Ahmed Ammi.
Wetzel heeft behoefte aan extra keeper en hoopt erop dat AZ wil meewerken aan een transfer van Waterman. De trainer van ADO vreest echter dat hij te duur is. 'Ik wacht op een reactie van AZ', legt Wetzel uit aan VI.nl.
'Ammi ken ik nog van mijn tijd bij VVV-Venlo. Hij wil dolgraag komen.' ADO is bereid 250 duizend euro uit te trekken voor de Marokkaan. Naar verluidt zou zijn werkgever NAC Breda 600 duizend vragen. 'Dat vind ik te veel. We kunnen iets stijgen met ons aanbod, maar niet zoveel.'
Mocht de komst van Ammi niet mogelijk blijken, dan heeft Wetzel al een alternatief op het oog. Hij zou dan graag Alexandre Bryssinck overnemen van MVV. De Belg is net als Ammi 27 jaar en speelt al voor het zesde seizoen bij MVV. Beiden zouden het vertrek van rechtsback Daryl Janmaat naar SC Heerenveen kunnen opvangen.
ADO kan Bogdan Milic komend seizoen inzetten. De twintigjarige spits uit Montenegro wachtte nog op een werkvergunning, maar heeft die nu binnen.
Bij MVV, vorig seizoen vrij aardig seizoen gedraaiid op de rechtsback positie, een van de beteren van MVVquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Twee prima aankopen, dat doet Wetzel best goed.
Iemand die weet of die Alexandre Bryssinck wat is?
sjit, ray was me weer voorquote:
ADO Den Haag heeft overeenstemming bereikt met FK Buducnost Podgorica over de transfer van aanvaller Bogdan Milic.
De 20-jarige spits uit Montenegro wachtte nog op een werkvergunning, maar heeft die nu binnen. Met Milic werd een akkoord bereikt over een contract dat hem tot 2012 aan ADO Den Haag verbindt.
Bron: KNVB.NL
Al twee jaar is hij een opvallende speler, verdedigend solide en met veel drang naar voren. Heeft publiekslievelingpotentie.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:19 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Bij MVV, vorig seizoen vrij aardig seizoen gedraaiid op de rechtsback positie, een van de beteren van MVV
Whahahaha, die foto's...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:56 schreef Armageddon het volgende:
http://www.adoforum.eu/2008/08/27/bodypaint-ado-girl/
quote:"Aleksandar is een fantastische prof met een voorbeeldige instelling", zegt Wetzel in het AD. "Hij speelt en denkt, zoals ik graag wil. Lekker agressief, als een prof."
Trek je anderhalf uur uit? Ze moeten foto's van je maken van allerlei verschillende kanten en meestal doet de computer het niet.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:24 schreef Jovatov het volgende:
Goed begin van ADO
Kga morgen denk ik toch maar ff clubkaartje halen
Ik ben morgen vrij, moet lukkenquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Trek je anderhalf uur uit? Ze moeten foto's van je maken van allerlei verschillende kanten en meestal doet de computer het niet.
Welk vak ga je zitten?quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:30 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij, moet lukken(had het al gehoord van m'n broer die was vorige week geweest)
Oh ik zie net dat die morgen dicht isquote:
anoniem blijvenquote:Op maandag 1 september 2008 00:43 schreef Armageddon het volgende:
http://www.adoforum.eu/20(...)082009-door-de-fans/
Meric moet stijf op rechts, kan niet echt over links dus geen switch met Soltani. Verhoek kan het wel, maar de dag dat die goed voetbalt.....quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:40 schreef methodmich het volgende:
Yuri Cornelisse enkele weken uitgeschakeld, dat is dan wel weer jammer voor ADO. Hoewel Hursut Meriç natuurlijk eveneens prima kan ballen op de vleugel!
Dat hebben ze nu dus niet gedaan...quote:Op zondag 21 september 2008 14:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Je kunt beter winnen tegen je directe concurrenten.
quote:ADO Den Haag zeker twee weken zonder Piqué
03/10/2008 15:36
ADO Den Haag kan voorlopig geen beroep doen op verdediger Mitchell Piqué. De 28-jarige Amsterdammer ontdekte vrijdagmiddag dat hij met een scheurtje in een middenvoetsbeentje kampt.
Piqué ondervond tijdens de training hinder van een pijnlijke voet, maar had geen flauw idee dat het om een middenvoetsbeentje ging. Onderzoek in het ziekenhuis gaf vrijdag duidelijkheid. Voor de zekerheid is de voet in het gips gezet.
Piqué, die dit seizoen in alle vier competitiewedstrijden van ADO Den Haag van de partij was, zal door zijn blessure zeker twee weken uit de roulatie zijn. Behalve Piqué moet ADO-trainer André Wetzel het zondag tegen FC Groningen ook zonder Rick Hoogendorp (kuit) en Yuri Cornelisse (knie) stellen.
VI
Pm gestuurdquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:30 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben er bij vanavond. Doe je nummer even anaal. SMS ik je wel.
Nou ja, dit is misschien nog iets te voorbarig. Maar we staan er wel goed voor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:19 schreef Fiskus het volgende:
Dat ADO niet (rechtstreeks) gaat degraderen is nu definitief een feit.
quote:DEN HAAG - ADO Den Haag zal donderdag op kunstgras trainen.
De locatie staat nog niet vast, maar de club denkt aan het terrein van Laakkwartier, de amateurclub waarmee ADO Den Haag een innige band onderhoudt. Vrijdagavond wacht voor de Hagenaars de lastige uitwedstrijd bij Heracles, op kunstgras.
"Dat wordt een zware wedstrijd, sla de resultaten er maar op na: niet veel tegenstanders pakken punten bij Heracles," zegt André Wetzel, de trainer van ADO Den Haag dat vorig seizoen in de eerste divisie niet bepaald succesvol was op kunstgras. Van de vijf ontmoetingen gingen er drie verloren: FC Omniworld (4-0), FC Zwolle (2-1) en Cambuur Leeuwarden (2-1). Twee keer leverde het kunstgras een remise op, bij FC Volendam (2-2) en AGOVV (1-1).
Hier kun je de held verder bewonderen!quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:34 schreef msnk het volgende:
[..]
Maradona van de BosporusProficiat ADO ==
Kijk als echte Den Haag supporter (dus voetbal-liefhebber en de wijste in zo'n situatie) zeg ik alleen:quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:02 schreef Blawh het volgende:
Huilieploeg van seizoen 2008/2009, gefeliciteerd.
Toch knap dat zowel jullie trainer als de officiële clubsite het feit dat jullie onder druk geen fatsoenlijke aanval konden produceren zo goed als alleen wijt aan het kunstgrasveld en de blessures. Beetje zelfreflectie zou geen kwaad kunnen. Een psycholoog zou ook geen kwaad kunnen, volgens mij praten jullie jezelf al angst in voor de wedstrijd en is dat ons grote voordeel.
Jullie mogen blij zijn dat een aantal spelers wel in de spiegel durft te kijken en de schuld zelf op zich nemen.
Ik heb de interviews niet gezien, viel al in slaap tijdens de samenvatting want het was idd ruk!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:22 schreef Blawh het volgende:
Ik heb het gewoon niet zo op Wetzel, that's all. Probleem aan jullie kant was simpelweg een gebrek aan strijd, dat heeft niets met het veld te maken. Ieder team heeft wel een paar wedstrijd waarin het om 1 of andere reden wat matter is, maar dan kan er ook gewoon gezegd worden dat het ruk is.
Dat was bij VVV vorig seizoen ook een beetje het probleem. Wetzel zet liever een speler erin die voetballend beter is, dan eentje die over lijken gaat om niet te degraderen...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:22 schreef Blawh het volgende:
Ik heb het gewoon niet zo op Wetzel, that's all. Probleem aan jullie kant was simpelweg een gebrek aan strijd, dat heeft niets met het veld te maken. Ieder team heeft wel een paar wedstrijd waarin het om 1 of andere reden wat matter is, maar dan kan er ook gewoon gezegd worden dat het ruk is.
Op de een of andere manier is het in Almelo altijd ruk, lijkt de ploeg niet vooruit te branden te zijn, en dat was ook al zo voordat er kunstgras lag (oude stadion)quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:31 schreef gunk77 het volgende:
Dat is gewoon typisch Den Haag: Te makkelijk denken over bepaalde wedstrijden.
En terecht ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:07 schreef Thetallguy het volgende:
Ik had het kunnen weten dat er kunstgrassmoesjes kwamen, zo gaat het altijd
Volendam gaat echt niet meer boven jullie eindigen hoorquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:50 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Nou ja, dit is misschien nog iets te voorbarig. Maar we staan er wel goed voor.
Die Meric kan echt wel lekker aanvallen, maar verdedigen is het een hel. Nou ja, zolang hij er elke een in prikt is het niet erg.
Kunstgras is natuurlijk sowiezo kut om op te voetballen. Maar goed, de tegenstander speelt ook op kunstgras om het zo maar te noemen dus op zich gaat die vlieger dan niet op....quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:07 schreef Thetallguy het volgende:
Ik had het kunnen weten dat er kunstgrassmoesjes kwamen, zo gaat het altijd
Dat is wel zijn niveau. Ik heb het altijd al een overschatte vliegenvanger gevonden die Waterman.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hoe doet Boy "van hero-to-zero" Waterman het bij jullie? Zwinkels is nr1 onder Wetzel, maar staat Waterman bij Jong ADO wel onder de lat?
Hehe... Meevoetballend is 'ie best aardig, maar wanneer het op keepen aankomt, dan krijgt 'ie het al flink lastiger. Dé reden ook dat 'ie de concurrentiestrijd met Brian Vandenbussche verloor. Dat je 'm vervolgens nog aan AZ weet te slijten is helemaal humorquote:Op zondag 26 oktober 2008 08:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is wel zijn niveau. Ik heb het altijd al een overschatte vliegenvanger gevonden die Waterman.
Eens. Primaire taak van een keeper blijft toch ballen tegenhouden en dat kan Waterman helemaal niet goed. Het is een aardige meevoetballer, maar daar koop je weinig voor als hij elke wedstrijd 1 of 2 keer loopt te grabbelen en daardoor tegengoals krijgt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 08:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hehe... Meevoetballend is 'ie best aardig, maar wanneer het op keepen aankomt, dan krijgt 'ie het al flink lastiger. Dé reden ook dat 'ie de concurrentiestrijd met Brian Vandenbussche verloor. Dat je 'm vervolgens nog aan AZ weet te slijten is helemaal humor
Maar voor het, met alle respect, degradatievoetbal wat ADO dit seizoen wordt/werd geacht te spelen is Waterman mijns inziens ongeschikt. Wanneer de ploeg goed draait, aan de bal is en wint, dan doet 'ie leuk mee. Zit het tegen, dan heb ik liever 10 anderen op goal
Gaan jullie ook allemaal?quote:Dagkaartregeling ADO DH - PSV
Na het succes van afgelopen vrijdagavond tegen FC Volendam, heeft ADO Den Haag opnieuw toestemming gekregen van de burgemeester een dagkaartregeling in te stellen. De goede samenwerking tussen ADO Den Haag, de politie en de gemeente én daarbij opgeteld de geweldige sfeer van het duel tegen FC Volendam, hebben geresulteerd in deze goedkeuring. Voor het duel met PSV op 28 oktober 20.00 uur kunnen dus weer dagkaarten worden verkocht op basis van een geldig identiteitsbewijs.
ADO Den Haag biedt zodoende de mogelijkheid om ook voor het duel tegen PSV op basis van legitimatie een dagkaartje voor de wedstrijd te kopen. Het stadion mag volledig worden uitverkocht, 15.000 toeschouwers, dus het streven is een volle bak in de wedstrijd tegen de regerend landskampioen. Op de wedstrijddag zelf kunnen de dagkaarten worden gekocht, zo ook in de week voorafgaande aan de wedstrijd.
Supporters worden geadviseerd vroeg naar het stadion te komen, want door drukte kunnen rijen bij de toegangspoorten ontstaan. Dit geldt ook voor de parkeerterreinen, de gratis trams en bussen van de HTM kunnen echter uitkomst bieden in deze.
Op vertoon van een geldig identiteitsbewijs kunnen vanaf donderdag 23 oktober kaartjes worden gekocht bij de stadionkassa. Er zal ter controle een kopie van uw identiteitsbewijs gemaakt worden. U mag een kopie meebrengen van dit identiteitsbewijs, dit wordt dan wel gecheckt met het origineel. Op de wedstrijddag dient u ook uw legitimatiebewijs te tonen. Om drukte bij de kassa te voorkomen op de dag van de wedstrijd, adviseren we supporters om in de dagen voor het duel al een kaart aan te schaffen.
De stadionkassa zal geopend zijn op donderdag 23 en vrijdag 24 oktober van 17.00 uur tot 21.00 uur, op zaterdag 25 oktober van 12.00 uur tot 15.00 uur en op maandag de 27e van 17.00 uur tot 21.00 uur. Op de 28e, de wedstrijddag, zijn de stadionkassa’s vanaf 16.00 uur geopend. Wie dinsdag parkeert op P4 kan in de voorverkoop, aan de stadionkassa, al een parkeerkaart kopen voor vijf euro. Het doorrijden bij de parkeerplaats op de wedstrijddag gaat dan weer vlotter.
Deze dagkaartregeling geldt uitsluitend voor supporters van ADO Den Haag.
Mensen die misbruik maken van de regeling worden aangemeld bij de KNVB. Alle gegevens van de toeschouwers op dinsdag 28 oktober worden gecontroleerd.
Op verkochte kaarten is geen restitutie mogelijk. Pinnen bij de kassa is op dit moment nog niet mogelijk.
Daar wil je toch ook niet dood gevonden worden, in Almelo.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Op de een of andere manier is het in Almelo altijd ruk, lijkt de ploeg niet vooruit te branden te zijn, en dat was ook al zo voordat er kunstgras lag (oude stadion)
Want elke week op kunstgras voetballen geeft je een voordeel, helaas is het nog niet zo dat kunstgras precies hetzelfde speelt als echt gras. Ik zeg het trouwens al sinds het begin (voetbal zelf de thuiswedstrijden ook op kunstgras)quote:
En Ajax doet het thuis ook veel beter dan uit, is dat ook vanwege het kunstgras? Verder: gelijk bij NEC, gelijk bij Heerenveen en verlies bij Twente... Zulke slechte uitresultaten zijn dat niet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:26 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Want elke week op kunstgras voetballen geeft je een voordeel, helaas is het nog niet zo dat kunstgras precies hetzelfde speelt als echt gras. Ik zeg het trouwens al sinds het begin (voetbal zelf de thuiswedstrijden ook op kunstgras)
Dat is voor mij ook de reden dat Heracles zoveel meer punten thuis haalt dan uit. Zonder kunstgras zouden ze het een stuk moeilijker hebben gehad.
Niet alleen Ajax, hun eigen club presteert in Den Haag (en nog een paar andere clubs) ook veel beter dan in uitwedstrijden. Veel clubs spelen uit nu eenmaal veel laffer dan in eigen huis, geen idee waarom dat zo is, onnodige angst vooral is de enige reden die ik me kan voorstellen. Vorig seizoen is ook al gebleken dat Heracles niet de enige club was die weinig punten behaalde in uitwedstrijden, alleen bij de andere clubs hoorde je er niets over.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
En Ajax doet het thuis ook veel beter dan uit, is dat ook vanwege het kunstgras? Verder: gelijk bij NEC, gelijk bij Heerenveen en verlies bij Twente... Zulke slechte uitresultaten zijn dat niet.
Heb je helemaal gelijk in, maar bij Heracles is het verschil een stuk groter dan bij de rest (heb het zelf eens berekent [sub]wat ik niet nog een keer ga doen[sub]).quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Niet alleen Ajax, hun eigen club presteert in Den Haag (en nog een paar andere clubs) ook veel beter dan in uitwedstrijden. Veel clubs spelen uit nu eenmaal veel laffer dan in eigen huis, geen idee waarom dat zo is, onnodige angst vooral is de enige reden die ik me kan voorstellen. Vorig seizoen is ook al gebleken dat Heracles niet de enige club was die weinig punten behaalde in uitwedstrijden, alleen bij de andere clubs hoorde je er niets over.
Sorry, maar voor de wedstrijd was het ook al in het nieuwsquote:Wetzel praatte over het kunstgras alsof er geen normale aanval op gemaakt kan worden, dat is natuurlijk al helemaal lachwekkend. Vorig seizoen dolde VVV Heracles in Almelo, al bleef het bij 0-0, en toen heeft Wetzel met geen woord gerept over het veld. Beetje vreemd en huilerig vind ik dan om er na een slechte wedstrijd wel over te beginnen, zeker aangezien dit veld weer een klasse beter is dan het veld van vorig seizoen.
We gaan er misschien niet uitkomen, maar ik zou toch even met feiten aanstippen dat het verschil bij Heracles niet overdreven veel groter zal zijn dan bij andere clubs. Verder ben ik wel benieuwd naar jouw cijfers, wanneer en hoe heb je die berekend?quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:22 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, maar bij Heracles is het verschil een stuk groter dan bij de rest (heb het zelf eens berekent [sub]wat ik niet nog een keer ga doen[sub]).
En daarnaast is het een mening dat kunstveld competitie vervalsing is. Hier gaan we toch niet uitkomen, ja/nee verhaaltje....
[..]
Sorry, maar voor de wedstrijd was het ook al in het nieuws
Ik kon de fans tijdens de 1e helft ook vaak horen hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb gisteravond een veel sterker fc den haag gezien, psv was echt de mindere ploeg! Jammer dat de kansen niet benut werden. Voor de rest; Psv; you only singing when you're winning
quote:Opnieuw groot tekort bij ADO
DEN HAAG - De voetbalclub ADO Den Haag verkeert opnieuw in financiële problemen. Tijdens het maken van de jaarrekening over 2007-2008 bleek dat de club een tekort heeft van zes miljoen euro.
Dat heeft ADO woensdagmiddag bekend gemaakt.
Eind vorig jaar kwam ADO ook al in zwaar weer terecht. Het scheelde erg weinig of de club was failliet gegaan, vanwege een schuld van tien miljoen euro. Daarop kwamen de gemeente Den Haag en investeerder Mark van der Kallen ADO tegemoet. In februari 2008 tekenden ADO Den Haag, de Stichting Stadion Ontwikkeling – die het nieuwe stadion van de club bouwde - en de gemeente Den Haag afspraken om de club financieel overeind te houden.
Enige weken geleden meldde ADO Den Haag al dat er onvoorziene financiële tegenvallers waren. Het was toen nog niet precies duidelijk om hoeveel geld het ging. Het Haagse college van burgemeester en wethouders vroeg de club zo spoedig mogelijk en volledig inzicht te geven in de financiële situatie. Dat heeft de club dus nu gedaan. De gemeente heeft de door ADO Den Haag geleverde informatie laten toetsen en het college komt tot de conclusie dat ADO Den Haag een ‘reële voorstelling van zaken’ geeft.
Het stadsbestuur denkt nu na over ‘de te varen koers’, aldus een verklaring.
ADO laat weten dat ‘wordt gezocht naar oplossingen’. ‘Hierbij heeft de investeerder van ADO Den Haag aangegeven opnieuw bereid te zijn aan een oplossing bij te dragen,’ aldus het bestuur van ADO.
AD
leuke wedstrijd, hopen op een iets voller stadion dan woensdag.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:14 schreef Armageddon het volgende:
ADO - Twente voor de beker! w00t!
Bizar veel!quote:Op donderdag 13 november 2008 17:06 schreef Kopbal het volgende:
Netjes hoor, 1600 man naar De Kuip.
Samen met de joden de enigste clubs die dat nog voor elkaar krijgen.
Ik kom ook uit die tijd (Frans Danen, Harry van der Laan, Cor Lems) om het zo maar ff te noemen maar je zegt dat de 'afgelopen tijd' veel supportes de club naar de verdoemenis brengen?quote:Op zondag 16 november 2008 20:40 schreef Neverever het volgende:
Ik ben van kleins af aan een echte Ado supporter, zowel in goede als in slechte tijden.
Fransje Danen, Harry van der Laan waren onder andere groen gele helden.
In de afgelopen tijd heb ik gezien hoe zogenaamde supporters mijn clubje naar de verdoemenis brengen. Altijd rellen, altijd negatieve publiciteit, schelden, matten etc. Kom op joh, een echte Ado-fan steunt zijn club door dik en dun en zal geen ellende op ons clubje afroepen. Als Ado ooit groot wilt worden (zoals AZ, Twente, Nac) dan moet er verandering komen. Oerwoudgeluiden en al die andere reljeugd toestanden maken ons club kapot.
En wat betreft Oerwoudgeluiden, ik heb me nooit zo erg geschaamd voor mijn medesupporters. Elia en van Castelen (vroeger) en vele andere Ado spelers zijn (nu) ook zwart?Het doet me denken aan idiote Kortzichtige Balkan supporter-toestanden.
Zolang er geen verandering komt, zal Ado nooit hogerop komen.
Flikker de idioten uit ons stadion, en verwelkom de mensen die Ado willen steunen en groot willen maken.
Oerwoudgeluiden in elk stadion? In Nederland gelukkig bij lange na niet..quote:Op zondag 16 november 2008 23:35 schreef gunk77 het volgende:
[..]
Ik kom ook uit die tijd (Frans Danen, Harry van der Laan, Cor Lems) om het zo maar ff te noemen maar je zegt dat de 'afgelopen tijd' veel supportes de club naar de verdoemenis brengen?
Volgens mij was het juist voor die tijd erg!
Tuurlijk moeten die kloteliedjes en oerwoudgeluiden geband worden en iedereen die zich er schuldig aan maakt stevig aanpakken. Maar dat hoor je in elk stadion dus wat dat betreft zou volgens jouw verhaal dan geen ene club meer functioneren.
Wat ik wel vind, is dat voetballers zelf ook een voorbeeldfunctie hebben en het gedrag en de sfeer in het stadion kunnen beïnvloeden. Die schwalbes, vragen om kaarten, vechten op het veld, natrappen etc zorgt er met name voor dat de sfeer om kan slaan.
Dit geldt overigens voor het voetbal in heel europa (dus niet alleen Den Haag)
Hoe zou de gemeente zich voelen als jullie zouden degraderen? Pompen ze er dan nog meer geld in omdat er een eredivisie op het hoogste niveau moet zijn?quote:Gemeente schiet ADO te hulp
De gemeente Den Haag en investeerder Mark van der Kallen werpen ADO Den Haag opnieuw een forse financiële reddingsboei toe. De gemeente koopt vrijwel het hele stadion van de voetbalclub voor tien miljoen euro, zo meldt AD/Sportwereld woensdag. De Haagse gemeenteraad moet donderdag een beslissing nemen.
Naast de overname van de thuishaven krijgt de club drie miljoen om tekorten die ontstonden bij de inrichting en het beveiligen van het complex weg te werken. Ook Van der Kallen steekt nog eens drie miljoen in de club, bovenop de acht miljoen die hij begin dit jaar al in de Zuid-Hollandse promovendus investeerde.
"ADO Den Haag bevindt zich in een cruciale fase van wederopbouw", vertelt wethouder Sander Dekker. "De derde stad van Nederland verdient een club die op het hoogste niveau kan meedraaien." Het overige deel van het stadion was eigenaar van bouwer Ballast Nedam was en inmiddels is verkocht aan een commercieel bedrijf.
In totaal was ADO bijna een jaar na de redding met een negatief verschil van zes miljoen euro ten opzichte van de eerdere ramingen opnieuw in de financiële problemen terechtgekomen. Reden voor de gemeente om mee te werken aan een oplossing is de overtuiging dat ‘een voetbalclub die meedoet op het hoogste niveau belangrijk is voor het sociaal-maatschappelijke klimaat in de stad.’
De gemeente versterkt het toezicht op de bedrijfsvoering van de club. "Zodat eventuele problemen eerder gesignaleerd en aangepakt kunnen worden." Ieder kwartaal wordt overleg gevoerd waarbij ADO openheid van zaken moet geven over veiligheid, financiën en de maatschappelijke activiteiten van de club.
Ik denk niet dat we het kunnen veroorloven om te degraderen, want het houdt een keer op met het gemeentegeld...quote:Hoe zou de gemeente zich voelen als jullie zouden degraderen? Pompen ze er dan nog meer geld in omdat er een eredivisie op het hoogste niveau moet zijn?
We huren nu weer het stadion van de gemeente, dus over x jaar hebben ze hun centjes er weer uit.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hoe zou de gemeente zich voelen als jullie zouden degraderen? Pompen ze er dan nog meer geld in omdat er een eredivisie op het hoogste niveau moet zijn?
Dat iemand daar aan durft te twijfelenquote:Op woensdag 17 december 2008 12:35 schreef Armageddon het volgende:
We blijven gewoon in de eredivisie.
quote:Berry Powel kiest voor ADO Den Haag
23/12/2008 16:30
EXCLUSIEF - Berry Powel lijkt bezig aan zijn laatste week voor FC Groningen. De 28-jarige aanvaller heeft persoonlijk een akkoord bereikt met ADO Den Haag over een contract voor tweeënhalf jaar.
Powel, die eind januari van dit jaar de overstap maakte van De Graafschap naar FC Groningen, kwam de afgelopen weken in conflict met trainer Ron Jans. Beiden legden afgelopen week het meningsverschil bij, waarna de spits zaterdag tegen Roda JC mocht invallen.
Zowel De Graafschap, FC Utrecht als Roda JC was in de markt voor de aanvaller, die in 26 duels voor FC Groningen vijf keer wist te scoren. Toch viel zijn keuze op ADO Den Haag. 'Het is een mooie club, met fanatieke supporters en ambities', vertelt Powel tegen VI.nl
'De laatste plooien moeten nog worden gladgestreken, maar ik ga er van uit dat alles goed komt en dat ik komende zondag tegen SC Heerenveen mijn laatste duel voor FC Groningen speel. Hopelijk kan ik op een mooie manier met een overwinning afscheid nemen van de fans in Groningen. Dat hebben ze namelijk zeker verdiend.'
Beide clubs zijn nog in onderhandeling over de laatste details, maar de verwachting is dat ze de transfer op korte termijn afronden.
VI
Saeijs!quote:Op woensdag 24 december 2008 16:29 schreef Bobooo het volgende:
niet zo negatief zijn! ik denk dat het een hele aanwinst is voor ado..
welke spelers willen de echte adofans nog meer hebben?
quote:Saeijs (30) staat nog tot medio 2010 onder contract bij Roda JC, maar wil weg uit Limburg. De verdediger komt nauwelijks aan spelen toe en aast op een terugkeer naar de club, die hij in 2006 vor Roda JC verliet. Roda's technisch directeur Martin van Geel wilde niet ingaan op de hoogte van het bod. "We zijn in gesprek," aldus Van Geel.
Saeijs zelf over de interesse: "Ik heb altijd gezegd dat ik ooit graag weer bij ADO Den Haag zou willen voetballen. ADO blijft mijn cluppie, maar ik heb hier natuurlijk nog wel een contract van anderhalf jaar. Als ik zou gaan dan wil ik het liefst lang blijven, drie of vier jaar. Ik ben immers al dertig."
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Kijken hoe lang het duurt voordat ie weer ruzie heeft
Wesley "Barca" Verhoek komt al jaren niet meer vooruit ondanks een veelbelovend begin. Zelfs in de JL was het niet veel soeps.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:46 schreef methodmich het volgende:
Wesley Verhoek zou weg mogen dus. Die kan de stap dan ook niet zetten. Komt dat door de blessures of mist ie toch het niveau?
Ik snap niet waarom hij dat niet doet. Hij kan beter wat stappen terug zetten om er later weer wat vooruit te maken zoals bijvoorbeeld Nick vd Velden en Cecilio Lopes.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:56 schreef methodmich het volgende:
Voor Excelsior is hij dan ook niet goed genoeg denk ik. Dordt zou hem prima kunnen gebruiken!
We waren al met vakantie. Voetballen tussen kerst en oud en nieuw is voor heaumeaux.quote:Op zondag 28 december 2008 16:36 schreef Jasza het volgende:
Ik dacht dat jullie altijd strijd leverde tegen Ajax?
quote:Op maandag 29 december 2008 07:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
We waren al met vakantie. Voetballen tussen kerst en oud en nieuw is voor heaumeaux.
Hij heeft zijn debuut tegen PSV gemaakt geloof ik, maar veel minuten heeft hij niet gemaakt.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:06 schreef Thetallguy het volgende:
de meersman heeft volgens mij ook geen minuut gespeeld dit seizoen
Hoogendorp?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:43 schreef Bobooo het volgende:
meric weg, erg jammer!
wie wordt nu de smaakmaker?
niet helemaal:quote:Op zondag 11 januari 2009 17:30 schreef Robinhoo het volgende:
Mogen jullie gratis naar binnen tegen de 22e?
Heel erg jammer inderdaad!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:43 schreef Bobooo het volgende:
meric weg, erg jammer!
wie wordt nu de smaakmaker?
Voor het niveau (alhoewel niveau....) van Feyenoord kwam ie in ieder geval zwaar tekort.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:00 schreef Prosac het volgende:
Buijs was top in zijn laatste seizoen voor Groningen, maar ook oh zo bloed irritant. Iemand die je vervloekt als hij bij de tegenstander speelt, maar oh zo graag in je eigen team wilt.
hij was best irritant ja. maar ach, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:00 schreef Prosac het volgende:
Buijs was top in zijn laatste seizoen voor Groningen, maar ook oh zo bloed irritant. Iemand die je vervloekt als hij bij de tegenstander speelt, maar oh zo graag in je eigen team wilt.
Type van Bommel en Gregoor van Dijk ofzo.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:08 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
hij was best irritant ja. maar ach, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
[..]
hij was best irritant ja. maar ach, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
[..]
En toch was het davids die zich liet pakken met een gele kaart.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:08 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
90.000quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:51 schreef Prosac het volgende:
waarschijnlijk een mooi prijsje voor gekregen of ook een afkoopsom in het contract. Wel jammer, leuke speler die meric
nee hij had nog 5 maanden over op zijn contractquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:16 schreef Prosac het volgende:
[..]schandalig laag. Had hij de dochter van de voorzitter behaagd?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:39 schreef Bobooo het volgende:
weet wel zeker dat het doorgaat, ik ga lekker om 20.45 kijken op rtl 7
Klaagt niet als je geen 5 uur in de bus hebt gezeten zoals mark en ik :-)quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:23 schreef gunk77 het volgende:
Nou voor niks gegaan dus, ben bijna bij het stadion, zie ik ineens zo'n pendelbus vol met supporters de andere kant op rijden. Dus voor lul daarheen gegaan...
Ja hé stoer man !quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:35 schreef Armageddon het volgende:
Je zal twente supporter zijn en er bijna zijn met de bus. PWNED!
Ik denk dat het best wel druk kan worden, nu er 6 dagen meer geadverteerd kan worden met gratis/5 euro entree.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:33 schreef knnth het volgende:
Gunstige afgelasting, volgende week kan ik welmorgen even kijken of we kaarten kunnen fixen.
Het heeft inderdaad voordelen:quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:33 schreef knnth het volgende:
Gunstige afgelasting, volgende week kan ik welmorgen even kijken of we kaarten kunnen fixen.
Dan ben je helemaal verrot iddquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:35 schreef Armageddon het volgende:
Je zal twente supporter zijn en er bijna zijn met de bus. PWNED!
Nee maar wel in de auto een minuut of 7 gezetenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:21 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Klaagt niet als je geen 5 uur in de bus hebt gezeten zoals mark en ik :-)
Ja dat zal toch wel?quote:Op zondag 25 januari 2009 12:12 schreef Bobooo het volgende:
wat denken jullie over vanmiddag? winst?
Dat dus. Belangrijke punten!quote:Op zondag 25 januari 2009 16:26 schreef Jovatov het volgende:
Lekker hoor, 0-1, niet geweldig gespeeld maar de 3 punten zijn binnen
Tis best een goede voetballer maar hij lijdt zo ontzettend veel balverlies.....quote:Op maandag 26 januari 2009 18:45 schreef TimDeVries het volgende:
Nou.. ik snap er niks van hoor die Verhoek... Paar jaar terug kwam ie samen op met Eljero Elia... Die Elia staat op het punt om een toptransfer te maken, terwijl Verhoek werkelijk geen deuk in een pakje boter trapt.. Jammer, komt van m'n oude club (VUC).
die ken ik niet???quote:Op donderdag 29 januari 2009 01:46 schreef Neleos het volgende:
Wel mooie liedjes gehoord vanavond op de tv.
Den Haag Den Haag, je moeder is een hoea
Geniale liedjes. Maar speelt die Horvath altijd zo beroerd, want dat leek echt nergens op vanavond?
Het was: oh oh oh den haagquote:Op donderdag 29 januari 2009 01:57 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
die ken ik niet???
Horvath begon hier sterk, maar viel al wat tegen de laatste paar wedstrijden. Kum moest al wat stofzuigeren voor hem, maar zo slecht als vanavond - nee, dat heb ik nog niet eerder gezien
Lekker simpel maar geheel in stijl... Ik moest er wel om lachen eigenlijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 02:01 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Het was: oh oh oh den haag
oh oh oh den haag
oh oh oh den haag
Je moeder is een hoeaar
Toch geef ik ze een goede kans.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:47 schreef knnth het volgende:
Het was de achtste finale hoor.
Een lelijke mag van mij ook!quote:
Ja typisch Den Haag...quote:Op zondag 1 februari 2009 01:49 schreef Armageddon het volgende:
Gelijkspel was verdomme verdiend geweest. Maar ja. Het mag weer niet zo wezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |